Skocz do zawartości

jack_a

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia jack_a

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Rysiek 24, zapodawaj te zdjęcia z łaski swojej, bo cholernie jestem ciekawy tego napinacza. Biorę od ręki 5 kilo ;)
  2. Dzięki chłopaki, teraz już nie mam wątpliwości i montuję cewkę pod zbiornikiem paliwa. Kabel będzie miał ok. 15 cm. :D Mam manię poprawiania, ulepszania i jeśli chcecie będę informował o cewce (czy się nie grzeje pod tym zbiornikiem) i o innych moich pomysłach na ulepszanie dobrego ;)
  3. Jeszcze co do plątaniny kabli. Uważam, że w MZ jest straszna plątanina kabli i muszę coś z tym zrobić, bo spać po nocach nie mogę!!! Ja chcę mieć instalację dobrą na TE czasy, nie na tamte.
  4. Dzięki Łukasz. Teraz już myślę o tym trochę inaczej, ale tak czy siak spróbuję przechytrzyć konstruktora...
  5. Czy ktoś wie, dlaczego odległość od cewki zapłonowej do świecy jest w etz taka duża? Czytałem gdzieś, że długość przewodu wysokiego napięcia wpływa na iskrę. Czy warto umieścić cewkę bliżej świecy, np. pod zbiornikiem paliwa ? Jeżeli tak, to jest to chyba najprostszy sposób na ułatwienie rozruchu, lepszą pracę na wolnych obrotach itp. No i porządek w tej plątaninie kabli się poprawi :D Co wy na to?
  6. :!: Naprawdę :!: można kupić używaną oponkę za 40-70 zł w b dobrym stanie. Ja kupiłem za 45zł do tyłu 130-kę i jak już pisałem świetnie się sprawdza. Polecam używane, tylko dobrze oglądajcie przed zakupem, i nie bierzcie, jak są jakieś nawet najmniejsze wady. O bieżniku nie muszę chyba pisać...
  7. Pytanko: Czy ten przerywacz od malucha ma jakąś możliwość regulacji częstości "migania"?
  8. Czytałem gdzieś, że błąd licznika może sięgać kilkunastu procent przy prędkości powyżej 100km/h i jest to normalne. Więc mierzenie prędkości na naszych ETZ staje pod znakiem zapytania. Może warto zamiast na wskazówkę od prędkości, patrzeć na obrotomierz? Tylko czy wszystkie opony mają identyczną średnicę? No i ilość zębów w zębatce zdawczej jest ważna. Moja ETZ251 czeka na solidny remont, wszystko w niej dzwoni i w ogóle pochodzi od jakiegoś prymitywa, co to ją maczugą, no może młotkiem traktował :) i nie spodziewałem się po niej rewelacji, a licznik zamyka i to bez większych problemów. Stąd moje wątpliwości. Ja się Was pytam, w jaki sposób najłatwiej zmierzyć faktyczną V max?
  9. Dla Naziego: Za jazdę bez uprawnień, tzn. bez prawa jazdy zapłacisz mandat. Nie będziesz mógł też odjechać moto, ale będzie mógł ktoś, kto ma prawko (np. kumpel). Jeśli nie masz dowodu rejestracyjnego, też czeka Cię mandat, a moto trafi na parking policyjny (na Twój koszt oczywiście). Jeśli nie będziesz miał prawka, najprawdopodobniej zapłacisz więcej (tzw. zbieg przepisów ustawy). Są to najczarniejsze wersje. Policjanci to też ludzie i mogą odstępować od wymierzania kary. Ważne jest zachowanie "sprawcy", jego zdolność finansowa itp. Tak czy siak w przypadku kontroli problemy murowane.
  10. Rysiek24, napisz jaki "autonaciągacz", bo nigdy nie słyszałem, a jestem cholernie ciekawy.
  11. Powinno się założyć pomarańczowe żarówki. Można je bez problemu dostać w sklepie motoryzacyjnym, a może i na stacji benz.
  12. Witajcie! Nie będę dorabiał ideologii czy warto wybulić na nową oponę czy kupić używaną, bo jeszcze niechcący dojdę do wniosku, żeby nie oszczędzać i kupić lepszy motor (nowy oczywiście). Co do rozmiarów, to jeżdżę na używanej 130 z tylu, fajnie się trzyma drogi, jeszcze fajniej wygląda no i spokojnie się mieści. Moim zdaniem nie jest to przesada. Wcześniej miałem 100 i troszkę to śmiesznie wyglądało... Szerokiej... drogi!
  13. Witam wszystkich!! Niech ktoś mi powie, jakie zamienniki można stosować w ETZ 250/251. Mam na myśli np. regulator napięcia, przerywacz kierunkowskazów i inne elementy elektryki. Dzięki z góry za pomoc!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...