Skocz do zawartości

nie pali na jeden cylinder


mr_darek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam moja honda cb 550 k3 1979 r. nie pali na jeden cylinder dopiero powyzej 5000 obr. odzyskuje moc z niewielkim szarpaniem.

Kable i swice sa nowe, przelozylem swiece z jednego do drugiego cylindra i bylo ok, ale po 5 km zaczelo sie od nowa.Jestem pewien ze nie pali na jeden cylinder bo mam nowy uklad wydechowy i ta jedna rura nie dostala odbarwienia i jest zawsze chlodniejsza, ale nie slychac zeby chodzil tylko na trzech.

Ludzie pomocy bo nie wiem za co sie zabierac. :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ci sie chciało to mógł bys cos poszukac na forum podobny temat w tym miesiacu był opisywany 3 razy:P ale jako ze jestes swiezak to mozesz tego jeszcze nie widziec:P

 

Sprawdzales czy jest iskra na tym cylindrze>?

Zobacz czy swieca nie jest zalana...

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

cisnienie jest ok.

co jeszce moze byc, moze kupilem zle swiece?ale wszystkie sa takie same to raczej powinienem miec tez problemy z innymi swiecami.

dziwne jest to ze jak go odpale to chodzi na cztery i nagle przestaje dzialac ten jeden cylinder.

ostatnio przelozylem kable z cylindra 1 na 4 i odwrotnie bylo dobrze i nagle calkiem stracil moc i gasnol na wolonych obrotach. moze ten modul z kturego ida kable?

nie chce kupowac wszystkigo co mi przyjdzie do glowy, bo juz wydalem kupe kasy, dlatego pisze do was zebyscie mi pomogli, na mechanikow tu gdzie mieszkam nawet nie mam na co liczyc bo nawet nie zauwazyli ze jeden cylindr nie dziala :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cisnienie jest ok.

co jeszce moze byc, moze kupilem zle swiece?ale wszystkie sa takie same to raczej powinienem miec tez problemy z innymi swiecami.

dziwne jest to ze jak go odpale to chodzi na cztery i nagle przestaje dzialac ten jeden cylinder.

ostatnio przelozylem kable z cylindra 1 na 4 i odwrotnie bylo dobrze i nagle calkiem stracil moc i gasnol na wolonych obrotach. moze ten modul z kturego ida kable?

nie chce kupowac wszystkigo co mi przyjdzie do glowy, bo juz wydalem kupe kasy, dlatego pisze do was zebyscie mi pomogli, na mechanikow tu gdzie mieszkam nawet nie mam na co liczyc bo nawet nie zauwazyli ze jeden cylindr nie dziala :banghead:

Jeżeli to faktycznie jest K3 to nie ma tam żadnego modułu zapłonowego bo są przerywacze zapłonu.

Świeca była mokra czyli gaźnik podaje a masz problem z cewką zapłonową, kablem lub fajką na świecy.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewka ok

zabralem sie z gazniki

blaszak na plywaku tego wlasnie gaznika byla wygienta

pytanie: czy tu jest pies pogrzebany czy to jest trik jakiegos mechanika zeby wczesniej zamykac doplyw paliwa, bo tak wlasnie jest wygiente jakby docisnac zaworek wczesniej.

 

zaraz bede skrecal i prubowal jeszcze raz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...