arcadiush Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 może to komuś pomoże ;) bo mi raczej tylko namieszał w głowie :D Może Ci namieszał w głowie jego satyryczny wydźwięk i podejście do kolanka i od strony prędkości i od strony lansu? ;) Cytuj Człowiek człowiekowi motocyklistą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 (edytowane) no dokładnie, ja lubię takie właśnie teksty jak ten, takie z jajem, ale tylko wtedy kiedy rozumiem o co chodzi i umiem wyłapać sarkazmy :P A tu w sumie nie wiem która pozycja jest wypośrodkowana heh bo generalnie dochodzimy do wniosku, że każdy jeździ tak jak lubi, bo nie ma identycznego stylu dla każdego rodzaju zakrętów. Mam rację? Edytowane 8 Czerwca 2010 przez slusar_o2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukepl Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 (edytowane) ja znalazłem taki obrazek: http://img693.imageshack.us/img693/9121/kneedown.jpg może to komuś pomoże ;) bo mi raczej tylko namieszał w głowie :D no właśnie robię identycznie jak na 3 obrazku wzorowałem się na tym jak tutaj uczą: i na pierwszej fotce z tego artykułu: http://www.motocykl-online.pl/artykuly/SZK...sportowym_stylu dodam, że ćwiczę na rondzie o średnicy do środka drogi ok 30-35m(wg zdjęć satelitarnych google) przy prędkości w okolicach 40Km/h (nigdy nie patrzyłem na licznik) Edytowane 8 Czerwca 2010 przez Lukepl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob-ER5 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Źle odczytałeś moje intencję. Oczywiście ze nie udało mi się za pierwszym razem. Chodzi mi tylko i wyłącznie o trenowanie na drogach publicznych - to jest SIC i tyle. Tak jak YUBY napisał - znajdź chociaż jakiś plac , bo tak to albo stracisz nagę na barierce, albo przypieprzysz tak że ci się odechce jazdy. Bez gleby nie dowiesz się gdzie jest granica. Sam położyłem furkę ze 3 sezony "temu" na torze , a jakiś miesiąc "temu" wyleciałem na zielone.Jak trenujesz to czasem przesadzisz.Trenując to na drodze jak przesadzisz może nie być już tak fajnie. pzdr pzdr No to w takim razie sorry, zwracam honor :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 http://www.motocykl-online.pl/artykuly/SZK...sportowym_stylu Bardzo ciekawe teksty. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 (edytowane) Ćwiczyć możesz tylko na zamkniętym placu, bo na bank się wyjebiesz. :bigrazz: Co do małych prędkości i motocykli typu Er-5, Gs500 to można to robić i przy 30-40km/h http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C09%5C28...792010-full.jpg Można ale trzeba mieć dobre opony. Jak używałem Bridgestone`ów montowanych przez producenta to nawet fajnie trzymały się asfaltu. Tyle, że tylna opona szybko znikała obciążona kuframi i pasażerem. Potem zmieniłem na najtwardsze klocki jakie znalazłem Heidenau. Te opony są chyba zaprojektowane tylko do jazdy na wprost :bigrazz: Żeby w miarę trzymać potrzebują upałów, w deszczu jest horror. No ale nikt mnie nie zmusza jeździć na tym badziewiu. Na nich głębiej jak tak nie próbuję schodzić bo wyraźnie czuć, że tracą przyczepność: http://www.bikepics.com/pictures/1415377/ Edit: Ten sam winkiel na filmiku http://www.vimeo.com/12404220 możecie się pośmiać :cool: Edytowane 8 Czerwca 2010 przez PrzemekB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Dzisiaj wyciągnąłem moto na umycie. Przypatrzyłem się tylniej oponie i co? Brakuje do zamknięcia. Choć widzę,że poczyniłem postępy względem poprzednich lat. Teraz już opona po myciu moto straciła ślady, więc obczaje to przy następnym wypadzie :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 (edytowane) ja tam po zakrętach bokami latam ale nie mam screenów ;/ Edytowane 8 Czerwca 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 (edytowane) Ja mam takie pytanie...może głupie, ale nie śmiać się. Jak to jest, że z tyłu oponę prawie zamykam, a z przodu boczki prawie dziewicze? Dodam, że nie zapie**alam jakoś specjalnie szybko po winklach: wolne wejście, do gleby szmatę i ogień. Czy to kwestia tego, że środek ciężkości przesunięty daleko w tył przy odwijaniu w zakręcie? Edytowane 9 Czerwca 2010 przez Jjacks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Ja mam takie pytanie...może głupie, ale nie śmiać się. Jak to jest, że z tyłu oponę prawie zamykam, a z przodu boczki prawie dziewicze? Dodam, że nie zapie**alam jakoś specjalnie szybko po winklach: wolne wejście, do gleby szmatę i ogień. Czy to kwestia tego, że środek ciężkości przesunięty daleko w tył przy odwijaniu w zakręcie? Porownaj sobie rozmiary opon przedniej i tylnej ( symbolika ) powinienes sam na to wpadsc :biggrin: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Porownaj sobie rozmiary opon przedniej i tylnej ( symbolika ) powinienes sam na to wpadsc :biggrin: :crossy: jestes bezlitosny... :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 jestes bezlitosny... :bigrazz: życie... :bigrazz: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 To może inaczej... Jakim cudem udaje się na torze zamknąć przód? Wchodząc w zakręt uślizgiem przedniego koła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcadiush Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 (edytowane) Raczej nie wynika to z prostego stwierdzenia że to kwestia symboliki.. Kwestia motocykla, raz przednia szybciej się zamyka raz tylna. No i oczywiście kwestia prędkości. Chyba. edit1: Zwróćcie uwagę, że w zakręcie koła toczą się po różnych promieniach. edit2: Im większa prędkość, tym te okręgi powinny być bardziej do siebie zbliżone średnicą. edit3: Co wynika z większej średnicy okręgu "średniego" - czyli że szerszy zakręt. sorry za te edity ;) Edytowane 9 Czerwca 2010 przez arcadiush Cytuj Człowiek człowiekowi motocyklistą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Na ZX-12 da się zamknąć lacza z przodu w warunkach drogowych również. Trenuj : P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.