Skocz do zawartości

Zakręty, jak trzymać stopę/ kolano


slusar_o2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no dokładnie, ja lubię takie właśnie teksty jak ten, takie z jajem, ale tylko wtedy kiedy rozumiem o co chodzi i umiem wyłapać sarkazmy :P

A tu w sumie nie wiem która pozycja jest wypośrodkowana heh

bo generalnie dochodzimy do wniosku, że każdy jeździ tak jak lubi, bo nie ma identycznego stylu dla każdego rodzaju zakrętów. Mam rację?

Edytowane przez slusar_o2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja znalazłem taki obrazek:

http://img693.imageshack.us/img693/9121/kneedown.jpg

 

może to komuś pomoże ;)

bo mi raczej tylko namieszał w głowie :D

 

no właśnie robię identycznie jak na 3 obrazku

wzorowałem się na tym jak tutaj uczą:

 

i na pierwszej fotce z tego artykułu:

http://www.motocykl-online.pl/artykuly/SZK...sportowym_stylu

 

dodam, że ćwiczę na rondzie o średnicy do środka drogi ok 30-35m(wg zdjęć satelitarnych google) przy prędkości w okolicach 40Km/h (nigdy nie patrzyłem na licznik)

Edytowane przez Lukepl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle odczytałeś moje intencję.

Oczywiście ze nie udało mi się za pierwszym razem. Chodzi mi tylko i wyłącznie o trenowanie na drogach publicznych - to jest SIC i tyle. Tak jak YUBY napisał - znajdź chociaż jakiś plac , bo tak to albo stracisz nagę na barierce, albo przypieprzysz tak że ci się odechce jazdy. Bez gleby nie dowiesz się gdzie jest granica. Sam położyłem furkę ze 3 sezony "temu" na torze , a jakiś miesiąc "temu" wyleciałem na zielone.Jak trenujesz to czasem przesadzisz.Trenując to na drodze jak przesadzisz może nie być już tak fajnie.

 

pzdr

 

 

pzdr

 

No to w takim razie sorry, zwracam honor :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ćwiczyć możesz tylko na zamkniętym placu, bo na bank się wyjebiesz. :bigrazz:

Co do małych prędkości i motocykli typu Er-5, Gs500 to można to robić i przy 30-40km/h

http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C09%5C28...792010-full.jpg

 

Można ale trzeba mieć dobre opony. Jak używałem Bridgestone`ów montowanych przez producenta to nawet fajnie trzymały się asfaltu. Tyle, że tylna opona szybko znikała obciążona kuframi i pasażerem. Potem zmieniłem na najtwardsze klocki jakie znalazłem Heidenau. Te opony są chyba zaprojektowane tylko do jazdy na wprost :bigrazz: Żeby w miarę trzymać potrzebują upałów, w deszczu jest horror. No ale nikt mnie nie zmusza jeździć na tym badziewiu. Na nich głębiej jak tak nie próbuję schodzić bo wyraźnie czuć, że tracą przyczepność:

http://www.bikepics.com/pictures/1415377/

Edit:

Ten sam winkiel na filmiku http://www.vimeo.com/12404220 możecie się pośmiać :cool:

 

Edytowane przez PrzemekB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wyciągnąłem moto na umycie. Przypatrzyłem się tylniej oponie i co? Brakuje do zamknięcia. Choć widzę,że poczyniłem postępy względem poprzednich lat. Teraz już opona po myciu moto straciła ślady, więc obczaje to przy następnym wypadzie :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie pytanie...może głupie, ale nie śmiać się.

Jak to jest, że z tyłu oponę prawie zamykam, a z przodu boczki prawie dziewicze?

Dodam, że nie zapie**alam jakoś specjalnie szybko po winklach: wolne wejście, do gleby szmatę i ogień.

Czy to kwestia tego, że środek ciężkości przesunięty daleko w tył przy odwijaniu w zakręcie?

Edytowane przez Jjacks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie pytanie...może głupie, ale nie śmiać się.

Jak to jest, że z tyłu oponę prawie zamykam, a z przodu boczki prawie dziewicze?

Dodam, że nie zapie**alam jakoś specjalnie szybko po winklach: wolne wejście, do gleby szmatę i ogień.

Czy to kwestia tego, że środek ciężkości przesunięty daleko w tył przy odwijaniu w zakręcie?

 

 

Porownaj sobie rozmiary opon przedniej i tylnej ( symbolika ) powinienes sam na to wpadsc :biggrin:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie wynika to z prostego stwierdzenia że to kwestia symboliki..

Kwestia motocykla, raz przednia szybciej się zamyka raz tylna. No i oczywiście kwestia prędkości.

 

Chyba.

edit1:

Zwróćcie uwagę, że w zakręcie koła toczą się po różnych promieniach.

 

edit2:

 

 

Im większa prędkość, tym te okręgi powinny być bardziej do siebie zbliżone średnicą.

 

edit3:

Co wynika z większej średnicy okręgu "średniego" - czyli że szerszy zakręt.

sorry za te edity ;)

Edytowane przez arcadiush

Człowiek człowiekowi motocyklistą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...