Patryk94BP Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 dzieki chłopaki za podpowiedzi ;) chyba bede xl robil ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Na seryjnym RS 125 GS od kumpla wyciągnąłem 175-180, więc dałby radę wykręcić do 200 np z innym gaźnikiem czy coś. I to nie jest żadne przechwalanie się, tylko naprawdę chcę dobrze doradzić... Wiesz, że za gaźnikiem trzeba też przerobić komorę spalania żeby była gotowa na większy ładunek mieszanki paliwowo-powietrznej i pewnie jeszcze dodatkowego oleju ? Bez zmiany pojemności słabo widzę 200. Cagiva Mito podobno robi 200, ciekawe ile z tego wyniku to przekłamanie prędkościomierza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 (edytowane) Kolega pewnie chciałby na A1 jeździć mając 300ccm pod bakiem ;)...podczas wywrotki mógłby wylecieć Po wywrotce, to juz naprawde bedzie obojetne :biggrin: Już lepiej kup se Aprilię RS 125 GS. To moto już całkiem sporo potrafi, a gdy je trochę podkręcisz to nawet 200 wyciągnie ;) Taaaaaaaa, skontaktuj sie z Hondzia'a i pogadajcie musiałby mieć jakieś 50 KM O ile nie wiecej. Na seryjnym RS 125 GS od kumpla wyciągnąłem 175-180, więc dałby radę wykręcić do 200 np z innym gaźnikiem czy coś. jak wezmiesz pod uwage przeklamanie predkosciomierza to okaze sie, ze jechales gora 160 km /h Pomijam juz fakt, ze Twoja wiedza na temat Tuningu silni´ka jest mniej wiecej taka jak moja o koreanskiej gramatyce :biggrin: Do autora tematu. Jezeli masz wszystkie czesci to mozna podlubac i pobawic sie. W przypadku gdy ich niemasz to oszczedz sobie zakupow, bo wbijesz sie na koszta. zalegalizowac tego sprzeta najprawdopodobniej nie bedziesz mogl wiec júz dzisiaj jestes jedna noga w kryminale. :crossy: Edytowane 8 Czerwca 2010 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Wiesz, że za gaźnikiem trzeba też przerobić komorę spalania żeby była gotowa na większy ładunek mieszanki paliwowo-powietrznej i pewnie jeszcze dodatkowego oleju ? Bez zmiany pojemności słabo widzę 200. Cagiva Mito podobno robi 200, ciekawe ile z tego wyniku to przekłamanie prędkościomierza ? No co wy na Youtube DT 125 latają po 140 -150 :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 (edytowane) słuchajcie, jak chcecie dwusuwa co leci 200 to polecam RD 350 alboo droższe RS 250, ja założyłem GPS i sprawdziłem ile jechałem i wiem jak oszukują liczniki motocyklowe, jak ktoś nie ma dobrego GPS to wiem ze jak lewym pasem wyprzedzam na mieście wszystkie auta i nikt mi nie siedzi na ogonie to wtedy jest ponad 100 ;) Edytowane 8 Czerwca 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Na seryjnym RS 125 GS od kumpla wyciągnąłem 175-180, więc dałby radę wykręcić do 200 np z innym gaźnikiem czy coś. I to nie jest żadne przechwalanie się, tylko naprawdę chcę dobrze doradzić... to nie jest mozliwe, mialem kilka takich sprzetow i tylko 2 byly w stanie wkecic sie do czerwonego pola na 6 biegu, co daje ~170kmh :P ale moto musi byc naprawde cycus malina a takich w Polsce prawie nie ma, a co do gaznika chyba sobie jaja robisz :biggrin: w gs z rotaxem 123 jest dellorto vhsb 34 czyli duzy jak na takie moto, jeszcze wiekszy nic by nie dal a nawet zaryzykuje stwierdzeniem ze by pogorszyl osiagi bo praktycznie nie dalo by sie go wyregulowac. Mitowek tez mialem kilka i 200 rowniez nie jest mozliwe, zdrowa mito poleci licznikowe 180kmh, wersja na gazniku mikuni 35 i z 7 biegowa skrzynia, 180 i nic wiecej :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 A moim zdaniem to nie przejdzie, ciekawe gdzie się wsadzi głowicę wielkości połowy silnika 125 :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpszak Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Witam wszystkich serdecznie ;) Czy może ktoś z was kiedyś próbował zamontować silnik 250-500cmm 4t do ramy od 125? Jeśli tak to bardzo proszę o wskazówki pod nr gg: 7076279 lub ewentualnie w temacie :bigrazz: Pozdrawiam :cool: OSZALAŁES !!!!!!!!!!!!!!!!!!! CHCESZ SIE ZABIĆĆ!!!!!!!!!!!!!!!! Nie radze Ci robic takich experymentów 1) hamulce nie przystosowane do tak duzej predkoscie 2) rama nie przystosowana !!! 3) opony nie są przystosowane sa o wiele siensze niz w 500ccm !!! Ale robisz to na własne ryzyko ja bym twego nie robił bo mozesz jechac i moze ci peknac rama w któryms miejscu i przy np. 200km/h to dobrze sie nie skonczy nastepne bedziesz miał o wiele słabsze hamy zobacz ze w scigaczach są po 2 hamy na przednie i 1 na tył tu masz tylko 2hamy czyli bez przedniej 1 tarczy to bedziesz miał jakies 3/5 tego co powinno byc do zatrzymania 500'sety Jednym słowem konstrukcja jest wyprodukowana dla silników o poj 125ccm a nie 500ccm a to był by o 4 razy mocniejszy silnik No i jeszcze łancuch zebatki i inne drobiazgi które ulegna szybszemu zniszczeniu JA OSOBYSCIE BYM SIE NIE ODWAZYŁ :icon_twisted: ale co zrobisz to Twój wybor juz lepiej sprzedaj rame od 125 i kup porzadna od 500 czy ile tam pozdro :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 No co wy na Youtube DT 125 latają po 140 -150 :biggrin: Athena, Polini and company robią swoje :icon_mrgreen: Kacprzak - Reakcja dość słuszna ale słowa końcowe kuleją :bigrazz: Jeżeli kupi sobie silnik powiedzmy 250ccm od starej ninjy czy zzr'a to po wstawieniu w to ma 1-dupne osiągi 2-dużą masę 3-sprzęt sporo po za A1 4-brak wyobraźni :) Niech działa, zawziął się narazie na silnik od XL'ki. W najgorszym wypadku to zadziała i pojedzie nikomu nie robiąc krzywdy przy założeniu, że autor nie jest mordercą :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 OSZALAŁES !!!!!!!!!!!!!!!!!!! CHCESZ SIE ZABIĆĆ!!!!!!!!!!!!!!!! Nie radze Ci robic takich experymentów 1) hamulce nie przystosowane do tak duzej predkoscie 2) rama nie przystosowana !!! 3) opony nie są przystosowane sa o wiele siensze niz w 500ccm !!! Ale robisz to na własne ryzyko ja bym twego nie robił bo mozesz jechac i moze ci peknac rama w któryms miejscu i przy np. 200km/h to dobrze sie nie skonczy nastepne bedziesz miał o wiele słabsze hamy zobacz ze w scigaczach są po 2 hamy na przednie i 1 na tył tu masz tylko 2hamy czyli bez przedniej 1 tarczy to bedziesz miał jakies 3/5 tego co powinno byc do zatrzymania 500'sety Jednym słowem konstrukcja jest wyprodukowana dla silników o poj 125ccm a nie 500ccm a to był by o 4 razy mocniejszy silnik No i jeszcze łancuch zebatki i inne drobiazgi które ulegna szybszemu zniszczeniu JA OSOBYSCIE BYM SIE NIE ODWAZYŁ :icon_twisted: ale co zrobisz to Twój wybor juz lepiej sprzedaj rame od 125 i kup porzadna od 500 czy ile tam pozdro :notworthy: Bulwers roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 według mnie to tu by się MOD przydał :P jakie 500cc 4t do ramy po 125 2t, wyglądało by to jak ta cezia z silnikiem od samary, w dodatku orzypał straszny na drodze, łatwo o dzwona na takim ulepie a gliny na pewno by sie połapały ze cos nie tak jest :D . nie wierze ze 125 2t pójdzie 180, 160 to chyba max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 (edytowane) Kiedyś miałem Suzuki RG 125 wersja Wolf - bez owiewek, nakedzik. Paliło toto dziadostwo po 7-8 litrów :) + olej, oczywiście. Co do awaryjności starych i małych silników 2t - nie jest za ciekawie, wiadomo że moc mała a i każdy wyciska ile się z tego da. Przytarte silniki zdarzają się w co 2 sprzęcie. Poza tym, często podajniki oleju nie działają i zanim ktoś się kapnie, wystarczy kilkadziesiąt km bez oleju i silniczek zatarty. Tak było u mnie, musiałem robić szlif głowicy i nowy tłok. Dość droga impreza. Co najciekawsze, przed rozebraniem wszystko chodziło, motocykl miał mniej mocy ale normalnie jeździł. Edytowane 9 Czerwca 2010 przez rinas Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 No co wy na Youtube DT 125 latają po 140 -150 biggrin.gif ja do dzisiaj mam DT, dla której 140 na blacie to jest nic szczególnego(seryjna) . Na GPS oczywiście nie mierzyłem. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Kiedyś miałem Suzuki RG 125 wersja Wolf - bez owiewek, nakedzik. Paliło toto dziadostwo po 7-8 litrów :) + olej, oczywiście. Co do awaryjności starych i małych silników 2t - nie jest za ciekawie, wiadomo że moc mała a i każdy wyciska ile się z tego da. Przytarte silniki zdarzają się w co 2 sprzęcie. Poza tym, często podajniki oleju nie działają i zanim ktoś się kapnie, wystarczy kilkadziesiąt km bez oleju i silniczek zatarty. Tak było u mnie, musiałem robić szlif głowicy i nowy tłok. Dość droga impreza. Co najciekawsze, przed rozebraniem wszystko chodziło, motocykl miał mniej mocy ale normalnie jeździł. Znam ten ból, a wystarczyło odpowietrzyć dozownik :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 podczepię sie pod temat z innym pytaniem, mam zębatkę przednia założoną oryginalną z gumą która ma 16 zębów, posiadam zębatkę cienką 14 zębów bez tej gumy, Chciałbym mieć lepsze przyspieszenie i krótsze biegi, ale po założeniu tej mniejszej łańcuch szura po ślizgaczu plastikowym pod łańcuchem, może tak szurać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.