Skocz do zawartości

Rama od scigacza 125 2t, silnik 250-500cmm 4t


Patryk94BP
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na seryjnym RS 125 GS od kumpla wyciągnąłem 175-180, więc dałby radę wykręcić do 200 np z innym gaźnikiem czy coś. I to nie jest żadne przechwalanie się, tylko naprawdę chcę dobrze doradzić...

 

Wiesz, że za gaźnikiem trzeba też przerobić komorę spalania żeby była gotowa na większy ładunek mieszanki paliwowo-powietrznej i pewnie jeszcze dodatkowego oleju ? Bez zmiany pojemności słabo widzę 200.

Cagiva Mito podobno robi 200, ciekawe ile z tego wyniku to przekłamanie prędkościomierza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega pewnie chciałby na A1 jeździć mając 300ccm pod bakiem ;)...podczas wywrotki mógłby wylecieć

 

Po wywrotce, to juz naprawde bedzie obojetne :biggrin:

 

 

Już lepiej kup se Aprilię RS 125 GS. To moto już całkiem sporo potrafi, a gdy je trochę podkręcisz to nawet 200 wyciągnie ;)

 

Taaaaaaaa, skontaktuj sie z Hondzia'a i pogadajcie

 

 

musiałby mieć jakieś 50 KM

 

O ile nie wiecej.

 

Na seryjnym RS 125 GS od kumpla wyciągnąłem 175-180, więc dałby radę wykręcić do 200 np z innym gaźnikiem czy coś.

 

jak wezmiesz pod uwage przeklamanie predkosciomierza to okaze sie, ze jechales gora 160 km /h

 

Pomijam juz fakt, ze Twoja wiedza na temat Tuningu silni´ka jest mniej wiecej taka jak moja o koreanskiej gramatyce :biggrin:

 

Do autora tematu.

 

Jezeli masz wszystkie czesci to mozna podlubac i pobawic sie. W przypadku gdy ich niemasz to oszczedz sobie zakupow, bo wbijesz sie na koszta. zalegalizowac tego sprzeta najprawdopodobniej nie bedziesz mogl wiec júz dzisiaj jestes jedna noga w kryminale.

 

 

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, że za gaźnikiem trzeba też przerobić komorę spalania żeby była gotowa na większy ładunek mieszanki paliwowo-powietrznej i pewnie jeszcze dodatkowego oleju ? Bez zmiany pojemności słabo widzę 200.

Cagiva Mito podobno robi 200, ciekawe ile z tego wyniku to przekłamanie prędkościomierza ?

No co wy na Youtube DT 125 latają po 140 -150 :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie, jak chcecie dwusuwa co leci 200 to polecam RD 350 alboo droższe RS 250,

 

ja założyłem GPS i sprawdziłem ile jechałem i wiem jak oszukują liczniki motocyklowe,

 

jak ktoś nie ma dobrego GPS to wiem ze jak lewym pasem wyprzedzam na mieście wszystkie auta i nikt mi nie siedzi na ogonie to wtedy jest ponad 100 ;)

Edytowane przez Digidy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na seryjnym RS 125 GS od kumpla wyciągnąłem 175-180, więc dałby radę wykręcić do 200 np z innym gaźnikiem czy coś. I to nie jest żadne przechwalanie się, tylko naprawdę chcę dobrze doradzić...

 

to nie jest mozliwe, mialem kilka takich sprzetow i tylko 2 byly w stanie wkecic sie do czerwonego pola na 6 biegu, co daje ~170kmh :P ale moto musi byc naprawde cycus malina a takich w Polsce prawie nie ma, a co do gaznika chyba sobie jaja robisz :biggrin: w gs z rotaxem 123 jest dellorto vhsb 34 czyli duzy jak na takie moto, jeszcze wiekszy nic by nie dal a nawet zaryzykuje stwierdzeniem ze by pogorszyl osiagi bo praktycznie nie dalo by sie go wyregulowac.

 

Mitowek tez mialem kilka i 200 rowniez nie jest mozliwe, zdrowa mito poleci licznikowe 180kmh, wersja na gazniku mikuni 35 i z 7 biegowa skrzynia, 180 i nic wiecej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie ;)

Czy może ktoś z was kiedyś próbował zamontować silnik 250-500cmm 4t do ramy od 125? Jeśli tak to bardzo proszę o wskazówki pod nr gg: 7076279 lub ewentualnie w temacie :bigrazz:

Pozdrawiam :cool:

 

 

OSZALAŁES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

CHCESZ SIE ZABIĆĆ!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nie radze Ci robic takich experymentów

1) hamulce nie przystosowane do tak duzej predkoscie

2) rama nie przystosowana !!!

3) opony nie są przystosowane sa o wiele siensze niz w 500ccm !!!

Ale robisz to na własne ryzyko ja bym twego nie robił bo mozesz jechac i moze ci peknac rama w któryms miejscu i przy np. 200km/h to dobrze sie nie skonczy nastepne bedziesz miał o wiele słabsze hamy zobacz ze w scigaczach są po 2 hamy na przednie i 1 na tył tu masz tylko 2hamy czyli bez przedniej 1 tarczy to bedziesz miał jakies 3/5 tego co powinno byc do zatrzymania 500'sety

 

Jednym słowem konstrukcja jest wyprodukowana dla silników o poj 125ccm a nie 500ccm a to był by o 4 razy mocniejszy silnik

 

No i jeszcze łancuch zebatki i inne drobiazgi które ulegna szybszemu zniszczeniu

 

JA OSOBYSCIE BYM SIE NIE ODWAZYŁ :icon_twisted: ale co zrobisz to Twój wybor juz lepiej sprzedaj rame od 125 i kup porzadna od 500 czy ile tam

 

 

 

pozdro :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co wy na Youtube DT 125 latają po 140 -150 :biggrin:

 

Athena, Polini and company robią swoje :icon_mrgreen:

 

Kacprzak - Reakcja dość słuszna ale słowa końcowe kuleją :bigrazz: Jeżeli kupi sobie silnik powiedzmy 250ccm od starej ninjy czy zzr'a to po wstawieniu w to ma

 

1-dupne osiągi

2-dużą masę

3-sprzęt sporo po za A1

4-brak wyobraźni :)

 

Niech działa, zawziął się narazie na silnik od XL'ki. W najgorszym wypadku to zadziała i pojedzie nikomu nie robiąc krzywdy przy założeniu, że autor nie jest mordercą :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OSZALAŁES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

CHCESZ SIE ZABIĆĆ!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nie radze Ci robic takich experymentów

1) hamulce nie przystosowane do tak duzej predkoscie

2) rama nie przystosowana !!!

3) opony nie są przystosowane sa o wiele siensze niz w 500ccm !!!

Ale robisz to na własne ryzyko ja bym twego nie robił bo mozesz jechac i moze ci peknac rama w któryms miejscu i przy np. 200km/h to dobrze sie nie skonczy nastepne bedziesz miał o wiele słabsze hamy zobacz ze w scigaczach są po 2 hamy na przednie i 1 na tył tu masz tylko 2hamy czyli bez przedniej 1 tarczy to bedziesz miał jakies 3/5 tego co powinno byc do zatrzymania 500'sety

 

Jednym słowem konstrukcja jest wyprodukowana dla silników o poj 125ccm a nie 500ccm a to był by o 4 razy mocniejszy silnik

 

No i jeszcze łancuch zebatki i inne drobiazgi które ulegna szybszemu zniszczeniu

 

JA OSOBYSCIE BYM SIE NIE ODWAZYŁ :icon_twisted: ale co zrobisz to Twój wybor juz lepiej sprzedaj rame od 125 i kup porzadna od 500 czy ile tam

pozdro :notworthy:

 

Bulwers roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie to tu by się MOD przydał :P jakie 500cc 4t do ramy po 125 2t, wyglądało by to jak ta cezia z silnikiem od samary, w dodatku orzypał straszny na drodze, łatwo o dzwona na takim ulepie a gliny na pewno by sie połapały ze cos nie tak jest :D . nie wierze ze 125 2t pójdzie 180, 160 to chyba max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem Suzuki RG 125 wersja Wolf - bez owiewek, nakedzik. Paliło toto dziadostwo po 7-8 litrów :) + olej, oczywiście.

 

Co do awaryjności starych i małych silników 2t - nie jest za ciekawie, wiadomo że moc mała a i każdy wyciska ile się z tego da. Przytarte silniki zdarzają się w co 2 sprzęcie.

 

Poza tym, często podajniki oleju nie działają i zanim ktoś się kapnie, wystarczy kilkadziesiąt km bez oleju i silniczek zatarty. Tak było u mnie, musiałem robić szlif głowicy i nowy tłok. Dość droga impreza. Co najciekawsze, przed rozebraniem wszystko chodziło, motocykl miał mniej mocy ale normalnie jeździł.

Edytowane przez rinas

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem Suzuki RG 125 wersja Wolf - bez owiewek, nakedzik. Paliło toto dziadostwo po 7-8 litrów :) + olej, oczywiście.

 

Co do awaryjności starych i małych silników 2t - nie jest za ciekawie, wiadomo że moc mała a i każdy wyciska ile się z tego da. Przytarte silniki zdarzają się w co 2 sprzęcie.

 

Poza tym, często podajniki oleju nie działają i zanim ktoś się kapnie, wystarczy kilkadziesiąt km bez oleju i silniczek zatarty. Tak było u mnie, musiałem robić szlif głowicy i nowy tłok. Dość droga impreza. Co najciekawsze, przed rozebraniem wszystko chodziło, motocykl miał mniej mocy ale normalnie jeździł.

 

Znam ten ból, a wystarczyło odpowietrzyć dozownik :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczepię sie pod temat z innym pytaniem,

 

mam zębatkę przednia założoną oryginalną z gumą która ma 16 zębów, posiadam zębatkę cienką 14 zębów bez tej gumy, Chciałbym mieć lepsze przyspieszenie i krótsze biegi, ale po założeniu tej mniejszej łańcuch szura po ślizgaczu plastikowym pod łańcuchem, może tak szurać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...