Skocz do zawartości

mz zblokowany silnik :/


dawidmoto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

poskładałem mz i dlaczego aby zmienić na 2 bieg muszę wcześniej luz wrzucić ?? a i czemu wodzik znów się przytarł od 3 biegu bo zmieniłem bo tamten też przytarty i po przejechaniu 5 km rozebraniu silnika wodzik przytarty tak samo jak tamten troszkę mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo składasz byle jak, ot co.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poskładałem mz i dlaczego aby zmienić na 2 bieg muszę wcześniej luz wrzucić ?? a i czemu wodzik znów się przytarł od 3 biegu bo zmieniłem bo tamten też przytarty i po przejechaniu 5 km rozebraniu silnika wodzik przytarty tak samo jak tamten troszkę mniej

Dobry jesteś jeszcze trochę i bedziesz w godzinę czasu rozkładał i składał silnik. :clap:

Ciężko powiedzieć w tym przypadku dlaczego się przytarł. Może tak jak mówi kurim byle jak składasz.

Jakąś podkładkę dystansową pominąłeś, może niedokładnie umyłeś części przed złożeniem, może są kartery różne (powinny być sparowane fabrycznie). Róznie to bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsk 175 też ma sprzęgła kłowe ? a wytrzyma takie coś bo mam w domu zapłon wsk 175 i chce go dac do mz tylko tak trzeba roztoczyć magneto bo mam taką tulejke z orginalnego wirnika mz która na wał idealnie pasuje i na tej tulejce gwint wyrobić tak samo w magnecie wkręcić ta tulejke i jakiegoś klina albo na kleju aby się nie popuszczała będzie to siedziało ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie siedziało, nie będzie działało.

 

Najprostsza metoda na Twój problem to montaż oryginalnego zapłonu MZ tak jak marny szkop przewidział w fabryce. Po tym zapisujesz się do szkoły podstawowej, robisz klasy 1-3, zdobywając potrzebną wiedzą bierzesz książkę obsługi MZ do ręki i z regulacją zapłonu postępujesz tak jak jest tam napisane.I po problemie.

 

Prawie każda przekładnia motocyklowa ma sprzęgła kłowe. :banghead:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W terenie najlepszy jest Zetor. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do jawy ts 350 to ile taka spali w terenie przy jeździe na max na wysokich biegach 1, 2 ,3 ? a ile mz 250

 

:banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

 

Jakieś dwa wiadra na tydzień, a jak przykręcisz kurek to może niepełne :wink:

 

dobrze gadasz :flesje:

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...