Skocz do zawartości

mz zblokowany silnik :/


dawidmoto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No dokładnie. Kiepska jakość części, kiepska naprawa stylem kowalskim i petowanie = zblokowany silnik. MZ nie nadaje się do petowania. Są zbyt delikatne, nadają się tylko do stania w garażu lub emeryckiej jazdy wkoło kościoła. Jak za mocno dasz w palnik to sprzęgło się ślizgnie na stożku i wtedy sprzęgło oraz wał nadają się tylko do śmieci.

 

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie. Kiepska jakość części, kiepska naprawa stylem kowalskim i petowanie = zblokowany silnik. MZ nie nadaje się do petowania. Są zbyt delikatne, nadają się tylko do stania w garażu lub emeryckiej jazdy wkoło kościoła. Jak za mocno dasz w palnik to sprzęgło się ślizgnie na stożku i wtedy sprzęgło oraz wał nadają się tylko do śmieci.

"Polskie Stowarzyszenie Inżynierów" przewiduje jeszcze mocowanie sprzęgła na stożku za pomocą paska aluminium wyciętego z puszki po piwie :biggrin: Ale to nowoczesna technologia i nie każdy sobie może na nią pozwolić :smile: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy kleił to na Loctite. Działało git do momentu gdy wyjeżdżał z piachu i dał ognia. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mz sam kiedyś miałem problem ze sprzęgłem wyrwałem pod góre na asfalcie i koniec ślizneło sie ;/ //zdejmuj cylinder i będzie wiadomo co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dotarłem stożek pasta zaworową i nawet przystawienie do ściany przedniego koła + mlaszczecie gumki nie było straszne wiec panowie nie pier...lcie za przeproszeniem.

 

MZ ma więcej żeber niż jakikolwiek inny demolud tutaj chodzi o to że wymaga ona odpowiedniego tłoka+ ustawienia gaźnika i zapłonu. Ten silnik jest bardzo zbliżony do japońskich 2T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dotarłem stożek pasta zaworową i nawet przystawienie do ściany przedniego koła + mlaszczecie gumki nie było straszne wiec panowie nie pier...lcie za przeproszeniem.

 

MZ ma więcej żeber niż jakikolwiek inny demolud tutaj chodzi o to że wymaga ona odpowiedniego tłoka+ ustawienia gaźnika i zapłonu. Ten silnik jest bardzo zbliżony do japońskich 2T.

Nikt nie powiedział że ten silnik jest zły,sam powiedziałeś że jest delikatny ale jak widze że ktoś pałuje MZ po lesie i później są problemy no to sory. Chyba sam byś karcił takie zachowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dotarłem stożek pasta zaworową i nawet przystawienie do ściany przedniego koła + mlaszczecie gumki nie było straszne wiec panowie nie pier...lcie za przeproszeniem.

 

MZ ma więcej żeber niż jakikolwiek inny demolud tutaj chodzi o to że wymaga ona odpowiedniego tłoka+ ustawienia gaźnika i zapłonu. Ten silnik jest bardzo zbliżony do japońskich 2T.

Mały błąd. To japońskie 2T wzięły początek od MZ.

Mi stożek dobry tokarz naprawił zanim zdążyłem mu przynieść 2 piwa ze sklepu. Najpierw ponapawał automatem i do tokarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...