dawidmoto Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 poskładałem mz i dlaczego aby zmienić na 2 bieg muszę wcześniej luz wrzucić ?? a i czemu wodzik znów się przytarł od 3 biegu bo zmieniłem bo tamten też przytarty i po przejechaniu 5 km rozebraniu silnika wodzik przytarty tak samo jak tamten troszkę mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Bo składasz byle jak, ot co. MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 poskładałem mz i dlaczego aby zmienić na 2 bieg muszę wcześniej luz wrzucić ?? a i czemu wodzik znów się przytarł od 3 biegu bo zmieniłem bo tamten też przytarty i po przejechaniu 5 km rozebraniu silnika wodzik przytarty tak samo jak tamten troszkę mniej Dobry jesteś jeszcze trochę i bedziesz w godzinę czasu rozkładał i składał silnik. :clap: Ciężko powiedzieć w tym przypadku dlaczego się przytarł. Może tak jak mówi kurim byle jak składasz. Jakąś podkładkę dystansową pominąłeś, może niedokładnie umyłeś części przed złożeniem, może są kartery różne (powinny być sparowane fabrycznie). Róznie to bywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Opisywałem w innym temacie SPRZĘGŁA KŁOWE. Nie wiesz nie znasz się nie umiesz to po co kur... tam pchasz łapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 wsk 175 też ma sprzęgła kłowe ? a wytrzyma takie coś bo mam w domu zapłon wsk 175 i chce go dac do mz tylko tak trzeba roztoczyć magneto bo mam taką tulejke z orginalnego wirnika mz która na wał idealnie pasuje i na tej tulejce gwint wyrobić tak samo w magnecie wkręcić ta tulejke i jakiegoś klina albo na kleju aby się nie popuszczała będzie to siedziało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 (edytowane) Będzie siedziało, nie będzie działało. Najprostsza metoda na Twój problem to montaż oryginalnego zapłonu MZ tak jak marny szkop przewidział w fabryce. Po tym zapisujesz się do szkoły podstawowej, robisz klasy 1-3, zdobywając potrzebną wiedzą bierzesz książkę obsługi MZ do ręki i z regulacją zapłonu postępujesz tak jak jest tam napisane.I po problemie. Prawie każda przekładnia motocyklowa ma sprzęgła kłowe. :banghead: Edytowane 30 Maja 2010 przez qurim MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 (edytowane) ok sory . a powiedzcie mi co lepsze i wytrzymalsze w teren wsk 175 czy mz etz 250 ty jesteś jakiś pie**nięty, zadajesz to pytanie 5010 raz Edytowane 30 Maja 2010 przez lionix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 W terenie najlepszy jest Zetor. :biggrin: MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 W terenie najlepszy jest Zetor. :biggrin: DR-Zetor? może i tak :buttrock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 a co do jawy ts 350 to ile taka spali w terenie przy jeździe na max na wysokich biegach 1, 2 ,3 ? a ile mz 250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Wez kup jakas DT 125, DT 50, Rieju rr 50 albo cos w tym stylu i bedzie dobrze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Jakieś dwa wiadra na tydzień, a jak przykręcisz kurek to może niepełne :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 a co do jawy ts 350 to ile taka spali w terenie przy jeździe na max na wysokich biegach 1, 2 ,3 ? a ile mz 250 :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: Jakieś dwa wiadra na tydzień, a jak przykręcisz kurek to może niepełne :wink: dobrze gadasz :flesje: www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Jak chcesz aby w terenie lepiej się spisywała, to kup naklejkę mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Aha, żebyś wykręcał na 3-ce maxa TS-em w terenie to musisz być niezły kozak :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi