dawidmoto Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 odkręciłem zapłon i sie odblokował !! od jakiego moto polecacie zapłon bo do tego jurz niemam sił od wsk 175 czy od rometa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid991 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Jak zapłon w MZ zablokował Ci silnik ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 ten orginalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Jak zapłon w MZ zablokował Ci silnik ?? ten orginalny kolega pytał jak a nie jaki :banghead: www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 nie wiem właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Chłopie poskładaj to jak powinno być na oryginalnym zapłonie, nie młotkiem i przecinakiem tylko jak było fabrycznie złożone. Twój tok myślenia jest dla mnie bardzo dziwny włożyć byle co żeby tylko jeździło nie ważne jak ale ma jechać, jeżeli dalej tak chcesz składać tą MZ to daj sobie spokój bo to nie będzie chodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Rafel nie to nie był atak na ciebie czy innych po prostu chciałem coś wyjaśnić. Seryjny silnik MZ TS/1 był wykorzystywany w rajdach, miał tylko nieznaczne zmiany konstrukcyjne służące "usportowieniu" konstrukcji takie jak właśnie inne czasy rozrządu inny wydech itp. W każdym bądź razie nie różnił się głównymi rozwiązaniami. Oczywiście MZ w pełnej serii nie nadaje się do terenu, znam 3 ludzi w Polsce którzy przerobili fajnie MZ by pohasać po lesie i chodziło tu raczej o wierność marce niż o pieniądze. Bo tanio nie było;) Co do pochodzenia japońskich 2T wiem kto jak gdzie do kogo uciekł jednak w dzisiejszych czasach bliższa nam konstrukcja japończyka niż MZ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 a jaki gdzieś bedzie v max jak dam z tyłu zębatkę 55 z a z przodu 12 z ? a i na takich przełorzeniach skrzynie pewnie bedzie targać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 a jaki gdzieś bedzie v max jak dam z tyłu zębatkę 55 z a z przodu 12 z ? a i na takich przełorzeniach skrzynie pewnie bedzie targać Porównaj sobie te przełożenia ze seryjnymi. I sobie odpowiedz "zajebiscie mały" :bigrazz: " a i na takich przełorzeniach skrzynie pewnie bedzie targać" O co chodzi? motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 pójdzie chodziarz z 100 km /h ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meydey Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Ja już nie mam sił na Ciebie człowieku. Polskiego w szkole nie masz?! To, że masz 13 lat nie znaczy, że w każdym Twoim poście musi być błąd, nie zadawaj ciągle głupich pytań. Weź sobie do serca to co Ci powiedział Damiano, albo daj to komuś do zrobienia kto ma jakieś pojęcie. Tylko wątpię, że ktoś się podejmie takiego wyzwania bo domyślam się w jakim stanie jest ta Twoja MZka. Poszukaj na forum trochę info i w google, a nie ciągle idziesz na łatwiznę. Jak nie to kup sobie rower - to będzie najlepsze rozwiązanie w Twoim przypadku. Zobaczysz jak idzie w górę, jaki ma vmax, jak idzie na koło i w ogóle. :banghead: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 ok sory . a powiedzcie mi co lepsze i wytrzymalsze w teren wsk 175 czy mz etz 250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 ok sory . a powiedzcie mi co lepsze i wytrzymalsze w teren wsk 175 czy mz etz 250 Ani to ani to. Ale jak już chcesz ten teren to WSK 125. w 175 wysypiesz skrzynie jak będziesz katował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 ok sory . a powiedzcie mi co lepsze i wytrzymalsze w teren wsk 175 czy mz etz 250 kolejne głupie pytanie :banghead: www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 ok sory . a powiedzcie mi co lepsze i wytrzymalsze w teren wsk 175 czy mz etz 250 Jak wyżej - żadne z nich. Jeśli już to CZ175. A jak chcesz coś z dużym powerem to Jawa TS, tylko że ciężka jest i trzeba co nieco umieć żeby puścić się tym w teren. Jawa sporo chleje ale jest idioto-odporna. Jak się posypie to wszystko na raz. :biggrin: MZ i JAWA różnią się tym że w MZ sypnie się jakaś mała sprężynka/blaszka i już stoisz w polu a w Jawie rozsypie się wszystko co może w silniku a ona i tak dalej będzie chodzić. Ale jak rozbierzesz to już nie będzie z czego składać. :icon_mrgreen: Z Jawą jest jak z kobietą - jak raz ją rozbierzesz to już do końca życia będziesz się z nią pier***ł. :icon_twisted: MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi