Skocz do zawartości

mz zblokowany silnik :/


dawidmoto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopie poskładaj to jak powinno być na oryginalnym zapłonie, nie młotkiem i przecinakiem tylko jak było fabrycznie złożone. Twój tok myślenia jest dla mnie bardzo dziwny włożyć byle co żeby tylko jeździło nie ważne jak ale ma jechać, jeżeli dalej tak chcesz składać tą MZ to daj sobie spokój bo to nie będzie chodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafel nie to nie był atak na ciebie czy innych po prostu chciałem coś wyjaśnić. Seryjny silnik MZ TS/1 był wykorzystywany w rajdach, miał tylko nieznaczne zmiany konstrukcyjne służące "usportowieniu" konstrukcji takie jak właśnie inne czasy rozrządu inny wydech itp. W każdym bądź razie nie różnił się głównymi rozwiązaniami. Oczywiście MZ w pełnej serii nie nadaje się do terenu, znam 3 ludzi w Polsce którzy przerobili fajnie MZ by pohasać po lesie i chodziło tu raczej o wierność marce niż o pieniądze. Bo tanio nie było;)

 

Co do pochodzenia japońskich 2T wiem kto jak gdzie do kogo uciekł jednak w dzisiejszych czasach bliższa nam konstrukcja japończyka niż MZ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki gdzieś bedzie v max jak dam z tyłu zębatkę 55 z a z przodu 12 z ? a i na takich przełorzeniach skrzynie pewnie bedzie targać

Porównaj sobie te przełożenia ze seryjnymi. I sobie odpowiedz "zajebiscie mały" :bigrazz:

 

" a i na takich przełorzeniach skrzynie pewnie bedzie targać" O co chodzi?

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już nie mam sił na Ciebie człowieku. Polskiego w szkole nie masz?! To, że masz 13 lat nie znaczy, że w każdym Twoim poście musi być błąd, nie zadawaj ciągle głupich pytań. Weź sobie do serca to co Ci powiedział Damiano, albo daj to komuś do zrobienia kto ma jakieś pojęcie. Tylko wątpię, że ktoś się podejmie takiego wyzwania bo domyślam się w jakim stanie jest ta Twoja MZka. Poszukaj na forum trochę info i w google, a nie ciągle idziesz na łatwiznę. Jak nie to kup sobie rower - to będzie najlepsze rozwiązanie w Twoim przypadku. Zobaczysz jak idzie w górę, jaki ma vmax, jak idzie na koło i w ogóle. :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sory . a powiedzcie mi co lepsze i wytrzymalsze w teren wsk 175 czy mz etz 250

 

Jak wyżej - żadne z nich. Jeśli już to CZ175. A jak chcesz coś z dużym powerem to Jawa TS, tylko że ciężka jest i trzeba co nieco umieć żeby puścić się tym w teren. Jawa sporo chleje ale jest idioto-odporna. Jak się posypie to wszystko na raz. :biggrin: MZ i JAWA różnią się tym że w MZ sypnie się jakaś mała sprężynka/blaszka i już stoisz w polu a w Jawie rozsypie się wszystko co może w silniku a ona i tak dalej będzie chodzić. Ale jak rozbierzesz to już nie będzie z czego składać. :icon_mrgreen: Z Jawą jest jak z kobietą - jak raz ją rozbierzesz to już do końca życia będziesz się z nią pier***ł. :icon_twisted:

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...