MYCIOR Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Nie obejrzałeś do końca. Sony DCR-PC120 fakt :banghead: , bo zacząłem klikać własnie w poszukiwaniu nazwy kamerki. Kuźwa znowu MiniDV. Czy nie pa pełnych cyfrówek o jakości i stabilizacji MiniDV. Głównie i chyba tylko w MiniDV odpycha mnie czas który trzeba spędzić przy przegrywaniu materiału na komp. W zeszłym roku kupiłem Panasonica Nowość SDR-S26 - dramat jakoś i stabilizacja. Sprzedałem zaraz bo to straszna kiszka była. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devnull Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 (edytowane) fakt :banghead: , bo zacząłem klikać własnie w poszukiwaniu nazwy kamerki. Kuźwa znowu MiniDV. Czy nie pa pełnych cyfrówek o jakości i stabilizacji MiniDV. Głównie i chyba tylko w MiniDV odpycha mnie czas który trzeba spędzić przy przegrywaniu materiału na komp. W zeszłym roku kupiłem Panasonica Nowość SDR-S26 - dramat jakoś i stabilizacja. Sprzedałem zaraz bo to straszna kiszka była. pzdr minidv juz juz umarlo :) tu kamera SONY byla uzyta tylko jako nagrywarka, obraz byl z kamery AV nie widzialem kamery z dobra stabilizacja cyfrowa, tz taka ktora jest w stanie opanowac takie szybkie i gwaltowne drgania jak podczas jazdy (nie liczac żyroskopowej stabilizacji ale to poza zakresem finansowym) jakosc obrazu ze wzgledu na sposob kodowania , podczas gwaltownych zmian znacznie spada, pewnei dlatego jakosc byla marna dobre zdjecia to dobre stabilne, jak najmniej przenoszace drgania umieszczenie kamerki, i rowna droga :) a jak sieci sloneczko, a kamerka nagrywa 60 kl/s to moze byc fajnie :) ponizej jak kogos interesuje nagranie z kamery goprohd najnizsza rozdzielczosc, kamera na owiewce Edytowane 26 Maja 2010 przez devnull Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 ja opieram stope w srodkowej czesci, trzymanie przedniej sprawdza sie w szosowych maszynach, natomiast w momencie pokonywania nierownosci opieranie sie na palcach skonczy sie kontuzja i zsunieciem stopy z podnuzka, wg mnie oba sposoby sa prawidlowe w zaleznosci od moto i warunkow w jakich jedziemy, tak czy siak najwazniejsze jest to zeby czuc sie wygodnie i komfortowo a nie myslec o tym ze cos nam cierpnie czy jest jakos nie tak.... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 ja opieram stope w srodkowej czesci, trzymanie przedniej sprawdza sie w szosowych maszynach, natomiast w momencie pokonywania nierownosci opieranie sie na palcach skonczy sie kontuzja i zsunieciem stopy z podnuzka Mówimy o szorowaniu butem w zakręcie. Na nierównościach lub enduro wiadomo że musi być inaczej. Zdjęcia: http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/aktu..._radom.jpg.html http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/aktu...safety.jpg.html http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/aktu...safety.jpg.html http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/aktu...safety.jpg.html http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/aktu...kolka_.jpg.html itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 (edytowane) ok fajnie, ale trzeba przesunac stope do przoedu aby zmienic bieg lub uzyc pedalu cham. w bardziej kontrolowanych warunkach toru to rozumiem a jak sie sprawdza podczas jazdy drogowej? wg mnie wydluza to czas do momentu uruchomienia hebli... Edytowane 27 Maja 2010 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Yago, cały czas mówimy o jeździe w zakręcie w głębokim złożeniu - cofa się wtedy wewnętrzną stopę żeby szorować podnóżkiem (lub tłumikiem zależnie od sprzęta ;) ) ale na pewno nie butem. Do tego przy wystawianiu kolana pięta wędruje do wewnątrz a palce na zewnątrz. Obciąża się wtedy stopę zewnętrzną i to ona musi stać pewnie na podnóżku. Odnośnie zmiany biegów czy hamulca przy jeździe bez złożenia - to kwestia przyzwyczajenia. Też wydawało mi się to dziwne na początku, ale teraz już naturalnie zmieniam bieg i stopa z powrotem do tyłu na podnóżek. To samo z tylnym hamulcem. Sprawę nagłych hamowań załatwiają dwa palce na klamce. Musiałby ci to pokazać fachowiec jak dla mnie - za wąski jestem żeby tu dokładnie opisywać, bo coś mogę przekręcić :bigrazz: Na filmiku z kilofazerem w zasadzie widać że to działa. Oglądając wyścigi w TV też można to zobaczyć, trzeba po prostu zwrócić na to uwagę. Czasem kamerki w motogp są skierowane na stopy - wtedy widać dokładnie. Tyle ode mnie :) Lepiej jednak nie uczyć się jeździć z internetu ;) :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 no wyscig to mowie ze spoko bo warunki sa kontrolowane i raczej ciagnika na drodze nie uswiadczysz, mowisz o 2 palcach na klamce, spoko ale operowanie gazem w tym momencie jest utrudnione, kolejna sprawa, z wlasnych doswiadczen i z tego co napisane na forum, hamowanie rozpoczynam tylem - tu tez sporo zalezy od moto, a dopiero potem zlaczam przedni hebel, wiem ze agresywne nacisniecie przedniego hebla skonczy sie szybkim uslizgiem opony(na zasadzie chwilowego momentu), absolutnie nie neguje ani nie podwazam takiego czy takiego sposobu opierania stopy o podnozek, rozwazam poprostu wiele mozliwosci :) w kazdym razei ja tre butem w momencie kiedy tylna opona(chu*owa jest:]) ucieka w bok, zdaza mi sie to tylko przy wyjezdzaniu ze skrzyzowania Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 operowanie gazem w tym momencie jest utrudnione, No jakże to? A hamowanie z redukcją z międzygazem? :) A hamowanie na zakładkę z gazem? 2 godziny z instruktorem potrzebujesz - na początek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 (edytowane) ja nie powiedzialem ze nie operuje gazem w trakcie hamowania i redukowania biegow jednoczesnie tylko mowie ze utrudnione Edytowane 28 Maja 2010 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 http://i190.photobucket.com/albums/z74/Arm...1/DSC_26952.jpg Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkiel Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Nasunęło mi się pytanie. Czy w takiej sytuacji (jak na zdjęciu umieszczonym przez szramera) istnieje możliwość przytarcia slidera na czubku buta? Na alledrogo w znacznej większości sprzedawanych butuów używanych te slidery są mniej lub bardziej zeszlifowane. Czy świadczy to o tym, że większość motonitów zajmuje złą pozycję stóp na podnóżkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 zeszlifowane bo piety maja na podnuzkach zamiast palcow :icon_mrgreen: a potem sie w barze przechwalaja jak to szoruja butami w zakrecie :lapad: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkiel Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 (edytowane) No i wszystko jasne :wink: EDIT: jednak nie wszystko jasne. Skoro nie powinno się szorować sliderami butów po asfalcie to po co one tam są? właśnie dla takich barowych lanserów po to, żeby sobie bucików nie poniszczyli? zastanawia mnie to :wink: Edytowane 30 Maja 2010 przez Majkiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 widze ze wkoncu nauczyles sie skladac w zakrecie czas na zmiane motocykla :P:P Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 jak to w podpisie Yuby - 100% szyku bez stylistów :biggrin: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.