pablo_65 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Hej panowie i panie. Od tygodnia pracuję jako doradca klienta w UCO. Moim zadaniem jest pomagać osobom przede wszystkim poszkodowanym w wypadkach komunikacyjnych, jak i w wielu innych sprawach!! Jeśli nie otrzymałeś odszkodowania, bądź wydaje ci się nieadekwatne do szkody, jeśli znasz osoby poszkodowane w wypadkach, zdarzeniach drogowych...itd DAJ ZNAĆ!!!...dopiero startuje w tej branży ale po kilku wizytach u poszkodowanych mogę śmiało powiedzieć, że NIE MA TUTAJ ŚCIEMY!!! Jeśli jest możliwość i szansa uzyskania pieniążków, to jestem pewien że będzie to maksymalna kwota jaką nigdy nie jest w stanie wyegzekwować osoba prywatna!!! Nie będę się rozpisywał...znam życie motocyklistów i wiem, że zwykle nie są nam obce takie sytuacje. Dlatego SERIO...mam możliwości i postaram się POMÓC!!! jak chcecie to odsyłam do stronki: www.unijneco.pl tam jest wyszczególnione co można dla nas zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 (edytowane) Hehe... Europejskie Centrum Odszkodowań już dawno jest. Idcie na całość: Wszechswiatowe Centrum Odszkodowan... Edytowane 26 Maja 2010 przez Browarny Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Ile % kasujecie?? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_65 Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 25%netto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...