kko Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Jakie masz gabaryty ? Jeśli jesteś duży to ten moto nie bardzo będzie dla Ciebie. Jest trochę filigranowy. Co do jazdy nim po szutrze to raczej nie bardzo się nadaje - lepiej pasuje jako moto do miasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 właśnie duży nie jestem więc moto musi byc przedewszystkim lekkie. macie jeszcze jakies propozycje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 - wazy 200 kilo i co nie jezdzi w terenie ? skoro duze moto dla ciebie za duze , to szukaj cos w singlu XR 600 . 650 L/R , LC4 Adventer, TTR , DRZ , single nie nadaj sie na trasy i dluugie przeloty, ale nie ma moto uniwersalnego. Aczkolwiek na TTR i LC4 chlopaki objechal Rosje ,Rumunie i inne zadupia swiata . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
całkiem zielony Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Witam,długo odwlekany kurs zrobiony, obrośnięty mitami i zatopiony w morzu obaw egzamin na prawo jazdy zdany, upragniony papier wyrobiony... czas na zakup pierwszego motocykla....I tu pojawiają się dylematy: co kupić?weterani szos mówią : na pierwszy moto nic dużEGO... znajomi podpowiadają : jeśli moto to tylko "japończyk"... lubię asfalt ale bardziej szutry, leśne i polne ścieżki... wszystkie urządzenia do przemieszczania się w czasie i przestrzeni bardziej lub mniej ale zawsze są OFFROAD...a teraz precyzyjniej:1. mam 190cm. wzrostu i ważę 95 kg. (nieźle zaczynam...jak wstęp do portalu matrymonialnego...)...2. traktuję moto jako pojazd jednoosobowy...3. chciałbym zacząć od wycieczek "blisko komina" 100-200-300 km./dz. ...4. moto użytkować planuję : 60% asfalt, 30% szutry i polne ścieżki, 10% ciężej ( ale tylko wtedy kiedy nie da się bokiem objechać...)...5. paluszki mam zdolne ale mechanika nie jest moją najmocniejszą stroną więc wolę oddać fachowcowi moto do zrobienia a potem cieszyć się DŁUGĄ BEZAWARYJNĄ jazdą a nie stale ze smarem po łokcie siedzieć w garażu... (nadmienię że potrafię dbać o urządzenia będące w moim posiadaniu i METODA tzw. : "podcieranie się szkłem" jest mi ideologicznie obca...6. no i na koniec najważniejsze : dogadałem się ze swoim portfelem i mogę wyciągnąć z niego 20 tys. na realizację kolejnego Marzenia...Wiem że "Starzy" wyjadacze w każdej dziedzinie widząc takie pytania jękną, opadną im ręce i mrukną pod nosem: "...no ileż można, kolejny..." ale wiem też że każdy kiedyś był "całkiem zielony"...z góry dziękuję za podzielenie się wiedząPozdrawiambartek PS. mam już spuchniętą główę i drżą mi ręce od wiedzy wyczytanej z różnych miejsc i usłyszanej z różnych ust... co gorsza wydaje mi sie iż wcale nie drgąłem ni troche z punktu wyjścia w temacie zakupu moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Moje dwa typy: - yamaha xt 660 http://www.v10.pl/narzedzia/tapety/Motocykle/Yamaha/Yamaha%20XT660R/Yamaha%20XT660R%201920x1200_c10.jpg - suzuki dr 650http://www.totalmotorcycle.com/photos/2009models/2009-Suzuki-DR650SEa.jpg Oba kupisz w miarę młodych rocznikach, za ok. połowę twojego budżetu, proste i tanie w utrzymaniu. Na asfalcie nie będziesz się ledwo toczył a i na szutrach nie będziesz bał się zjechać (ludzie jeżdzą tym na koniec świata). Przez sezon liźniesz tematu, będziesz wiedział w którą stronę chcesz iść i pełną sumkę będziesz już mógł wydać na motocykl docelowy ( :wink: nie istnieje taki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Transalp 650 + dobry kombi i kask i jeszcze trochę na inne bajery Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 A ja będę niekonwencjonalny- BMW R 1150 odpowiedni gabarytowo :-), tylko nie wiem czy cenowo si zmieści... Gdybym nie był taki skrzywinony na punkcie Ducati , to mój typ to BMW ale R 100 GS, dlatego że prosty jak budowa cepa naprawialny przy pomocy podstawowych narzędzi + spawarka + ma w sobie to coś... czuć w nim nutkę "pancergewagen IV".... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Tak, jak piszesz - temat wałkowany w kółko, ale ciągle poruszany.Ja polecałbym coś pokroju transalpa lub BMW F 650. Ale nie wydałbym też majątku na pierwsze moto. Kup coś nie drogiego, zainwestuj w dobre łachy, a resztę kasy zostaw sobie na kolejny motocykl. Ten pierwszy starcza zazwyczaj na 1-2 sezony i zaczyna się szukanie czegoś większego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
całkiem zielony Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 a Yamaha XT660Z ? jakoś tak bardziej ciągnie mnie w stronę skośnookich... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.