Paweł B Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Witam remontuję silnik piagio zipa wymieniłem łozyska ,zimeringi, komplet tłok pierscienie cylinder , zawór membrankowy , i silnik ma 6,5 bar sprawdziłem już wszystko , szczelny napewno jest głowica jest ok wał wydaje się ok , po ściagnieciu głowicy tłok dochodzi do górnej krawędzi cylindra więc to jest ok super by było gdyby to chodzilo silnik ładnie pali ale brakuje mu mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Te silniki tak mają, ciśnienie sprężania nawet na nowym cylindrze jest niskie. Brak mocy może być spowodowany wieloma czynnikami, najczęstszym powodem jest układ przeniesienia napędu. Tak poza tym, skuter nie był sprzedawany jako "mofa" (25 km/h niemcy)? Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 a niestety nie wiem poniewaz ten skuter ja naprawiam klijentowi jak twierdził wczesniej motorek chodził o wiele lepiej a teraz to wystarczy sie zaprzec nogami i gaz a moto nie jedzie wydech nie jest przytkany , olej dostaje poprostu jest zmulony i nie wiem czemu takie cisnienie sprężania jest wydaje mi się że o 10 powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 a dobrze złożyłeś tłoka tzn. pierścienie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 tak dobrze napewno to już mam drugi zestaw tłok i piwescienie i cylinder i jest to samo bo myslałem ze części sa kiepskie więdz tamte oddałem i wziołem inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Jeśli cię coś to ratuje to jutro zmierzę ciśnienie w nowym quantumie. Co do mocy sprawdź w jakim stanie jest sprzęgło odśrodkowe. Masz je pod dzwonem przykręcone do korektora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 jaki jest stopień kompresji tego silnika ?? mogę poszukać gdzieś w jakiejś starej ksiązce miałem wzór na wyliczenie prawidłowego ciśnienia w oparciu o stopień kompresji mogę poszukać Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 (edytowane) jaki jest stopień kompresji tego silnika ?? mogę poszukać gdzieś w jakiejś starej ksiązce miałem wzór na wyliczenie prawidłowego ciśnienia w oparciu o stopień kompresji mogę poszukać stopień x 0.095= MPa dla 2T stopień x 0.12= MPa dla 4T Edytowane 11 Maja 2010 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) W jakim stanie kolego były rolki wariatora?bo zużyte dają właśnie objawy opisane przez Ciebie. Edytowane 12 Maja 2010 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.