Skocz do zawartości

chopper 125 ccm ...


vasiliy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

11,5 to sporo,miałes robiony kiedys remont??
ani raz remont nie byl robiony, motorek jest nie grzebany, "dziewiczy" i to mnie w nim cieszy najbardziej.

 

P.s. prosze daj na forum (albo na maila) zdjecia tych sakw a najlepiej sakw juz na motorku - jesli masz oczywiscie mozliwosc.. nie wiem wlasnie jak by CMka z skawami wygladala, ja sie raczej bede rozgladal z beczkowym skorzanym kuferkiem na bagaznik.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedlugo zrobie zdiecia i wrzuce, terz na poczatku wachałem sie z sakwami ale załozyłem takie dosyc małe i wyglada zajebiscie (jak dla mnie), a co do grzebania w sprzecie,to u mnie była zdejmowana tylko raz głowica(i to prze ze mnie) i z tego co tam widziałem to na wałku i cylindrach zero sladów złuzycia 8) , w koncu honda....A tak patrze ze ten post został zajety przez uzytkowników hondy cm.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cze, nie wiecie czy były jakieś rebelki 125 z jednym garem?? Bo szukam od jakiej Hondy siedzi silnik w moim Daelimie Vt( oczywiscie koreanczycy przerobili go troche np. 4 zawory w głowicy :) )

 

pozd. Ali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z jednym garem to nie.. rebelki sa 2 garkowe.

 

Łysy jak zobaczysz ile masz tych zebow z tylu to daj znac tutaj albo na gada.

p.s. aha, jesli to by nie byla sprawa zebatek (jesli chodzi o to zwalnianie na 5tce) to sprawdz na ktorym rowku masz glowny zaworek iglicowy - nominalnie powinien byc na 3cim.. a jak bys chcial jeszcze pokombinowowac z tym zeby nie zmieniac zebatki to mozesz sprobowac dac zaworek na rowek wyzej.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

 

Az mi serce mocniej zabilo gdy zobaczylem temat "chopper 125ccm" :) Zazwyczaj czytalem inne dzialy a do tego rzadko wchodzilem.. Dzis z czystej ciekawosci tu zagladnalem i takie mile zaskoczenie mnie spotkalo :)

Od roku jezdze na Hondzie Rebel 125. Od tego czasu ani razu nie mialem przyjemnosci spotkac czlowieka dosiadajacego podobnej do mojej maszynki.. :) Ciesze sie, ze w koncu kogos takiego moge tu poznac!! :) A wiec.. Moja Hondzia jest z roku 96, przebieg 22tys. Kolor czarny, skora na baku, piornik, puste wydechy :) Slicznie z nimi brzmi!! Za kazdym razem gdy przejezdzam przez jakis tunel, ta cala symfonia stworzona przez wydechy i echo robi na mnie niesaamowite wrazenie :D Ostatnio zainstalowalem w niej stelaze pod sakwy i teraz szukam aby mozna bylo cos do nich przyczepic :) Poza tym wymienilem maksymalnie zuzyta tylna oponke na nowiusienkiego Heidenaua, szerokosc 140mm!! :D Swietnie z nim wyglada :) I niesamowita przyczepnosc, nie czuje juz jej utraty przy mocniejszym skladaniu sie w zakrety :) Szkoda, ze tak nisko sa te podnozki :) Uwielbiam ten motorek!! :) Przy kupnie srednio szczesliwie trafilem - troche do wymiany bylo.. Najwiekszy wydatek to caly zestaw napedowy i kapec z tylu :) Ale juz mam to sa soba i Rebelka slicznie chodzi :) Pali na dotyk. Przez jakis czas mialem problemy ze swiecami, namietnie mi je zalewala. Ale widze, ze to nie tylko ja mam taki problem :) Potem zamowilem nowe i wszystko chodzilo oki az do czasu gdy jedna ze swiec nie padla :flesje: Nie wiem co bylo problemem ale nie nadawala sie do uzycia.. Dobrze, ze mialem zapasowe. Teraz jezdze na jednej CR6 HSA i jednej CR8HSA i dzialaja idealnie :) Na poczatku jezdzilem tylko po miescie, balem sie troche wyjezdzac poza nie. Nie czulem sie na silach, a poza tym wydawalo mi sie, ze maszynka za slaba.. Ale ostatnio pokochalem turystyke!! :) Nie wiem jak jest z Waszymi chopperkami ale moj doskonale sie czuje na dlugich trasach. Srednia predkosci 80-90km/h i ani motocykl sie za bardzo nie meczy a i km wystarczajaco szybko przemykaja :) A jak dla mnie siodlo jest idealnie wyprofilowane. Troche podnozki sa za blisko (mam 184cm wzrostu) ale przyzwyczailem sie :) Ostatnio zrobilem sobie wycieczke. Ja + plecaczek. Zrobilismy w ciagu dnia 300km i nie bylo zadnych problemow :) Tylko, gdy wracalismy juz w nocy do domu, to zmeczenie dalo sie we znaki :flesje: Podziwiam mojego plecaczka - miejsce dla pasazera w rebelce jest baaardzo ascetyczne. Twarde, male i w ogole nie wygodne :flesje: Ale podobno mozna sie przyzwyczaic :) A na kursie, gdy robilem A1, jezdzilem CM125. Pamietam, jak po parogodzinnym robieniu osemek zawsze mnie niesamowicie bolaly 4 litery ;) MZ150 ktora tyle samo godz wyjezdzilem na kursie byla pod tym wzgledem troszke lepsza :) Ale siodlo w CM125 jest ogromne, chyba Wasi pasazerowie nie narzekaja na brak komfortu? :) W wakacje planuje troche pojezdzic po Polsce lub poza nia na Rebelce, nie pisalby sie ktos na jakies wspolne wyjazdy? :) Zawsze to w grupie podobnych maszyn razniej :) Aj ale sie rozpisalem :) Mam nadzieje, ze kazdy kto zaczal to czytac, dotrwal do konca ;) Pozdrawiam wszystkich serdecznie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszac ten temat chcialem wlasnie zobaczyc ile jest ludzi na 4um pomykajacych na motorkach podobnych do mojego (szczerze mowiac to watpilem ze tacy ludzie istnieja : > ). NA SZCZESCIE SA! :)

 

Przez jakis czas mialem problemy ze swiecami, namietnie mi je zalewala. Ale widze, ze to nie tylko ja mam taki problem  Potem zamowilem nowe i wszystko chodzilo oki az do czasu gdy jedna ze swiec nie padla  Nie wiem co bylo problemem ale nie nadawala sie do uzycia.. Dobrze, ze mialem zapasowe.

Cmki i Rebelki (te same silniki wkoncu) sa bardzo podatne na zalewanie swiec szczegolnie przy odpalaniu motorka - zauwazylem ze gdy temp. sa dodatnie to mozna spokojnie palic go bez ssania i nigdy sie nie zaleja - po za tym swiece zalewa rowniez dla tego ze mozesz miec zle ustawiona "srubke" biegu jalowego.. aha i zaworek iglicowy tak jak wczesniej pisalem ma byc ustawiony na 3 rowku..

 

moja CM tak jak piszesz przelotowa ma 80 -90 km/h - w tych predkosciach dobrze sie czuje. planuje teraz zalozyc niewielka, lekko przyciemniana szybe. O sakwach jeszcze nie myslalem bo wydaje mi sie ze bede patrzyl raczje za kufrem (ze skory oczywiscie :) ).

 

Mysle ze wspolny wypad na jakis zlot (oczywiscie nie koniecznie na zlot) pomiedzy Wrocławiem a Mielcem (podkarpackie) mogl by byc mozliwy na wakacje - nie mam racji ? :) tylko musze prawko ukonczyc, za ok. 10 dni mam pierwszy egzamin (teorie).. na prawko licze przed wakacjami..

 

p.s. Vaax masz jakies fotki swojego moto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie przednia zebatka ma 13 zabkow :flesje: Niby motocykle inne ale silniki takie same.. Ale aktualna charakterystyka mojego motorka bardzo mi odpowiada - krociotkie 4 pierwsze biegi i ladne przyspieszenie a ostatni dluugasny, praktycznie rezygnujac z lepszych przyspieszen moge nim jechac juz od 30-40km/h :)

V-max mogloby byc o jakies 10km/h wieksze ale jest oki :) Mam pare zdjec ale troche nieaktualnych :) Cos nie dziala aby wyslac je w zalaczniku :/ Chyba za duze :) Cos wymysle..

A na jakis zlocik albo wypad mozna sie kiedys zgadac :flesje: Jestem jak najbardziej za :flesje:

Do uslyszenia!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa no.. ja mam 14 z przodu ale 43 z tylu co wychodzi ze Ty masz wieksza sile na kole ode mnie ale mniejsza predkosc max. (moj stosunek 3.07 twoj 3.15 - minimalna roznica)

 

myslalem nad zalozeniem 15stki ale juz mi przeszlo chyba : )) najwyzej na trase sobie kupie te 15 zabkow.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 12 lat później...

Witam wszystkich jako nowy użytkownik.

Do tej pory, w moim krótkim życiu miałem kilka pojazdów 50ccm (ostatnim było supermoto od Rieju 4 lata temu) więc powiedzmy że cokolwiek już jeździłem. Teraz nadszedł moment że będę mógł wsiąść na 125ccm i chciałbym prosić o pomoc w znalezieniu czegoś co będzie odpowiednie. Mam świadomość że lepszą opcją byłoby kupno czegoś z "normalną" pojemnością, ale niestety kategorię A dopiero za 3 lata będę mógł zrobić, a do tego czasu chcę jeździć na kategorię B.

Najbardziej moje myśli zajmują choppery i na nich się skupiam. Chwilę ciągnęło mnie do NSR, CBR i im podobnych z racji że prawdopodobnie są to szybsze i zrywniejsze maszyny. Myślę jednak że ludzie którzy mówią, że motocykl ma wzbudzać emocje mają rację i jednak chciałbym choppera (poza tym te wszystkie ścigacze zapewne bardziej przykatowane).

Do rzeczy:

- Budżet 5000zł

- Mam 180cm wzrostu (nie chciałbym siedzieć w niewygodnej pozycji)

- Szukam ogłoszeń w promieniu 100km od Lublina

Modele aktualnie w sprzedaży w tej cenie:

  • Aprilia Red Rose (15KM, chłodzona cieczą, czyli bardzo dobra opcja ale za to jest to dwusuw a chyba na ten okropny dźwięk nic się nie poradzi?)
  • Suzuki Marauder (wszystko pięknie i można się zakochać, ale chyba mało mocy)
  • Honda Rebel (opinie dobre, ale chyba za mała)
  • Yamaha Virago XV (jak wyżej)
  • Kawasaki Eliminator (awaryjne?)
  • Daelim Daystar (brak części?)
  • Gilera Coguar

Wypisałem to co znalazłem w ogłoszeniach i co wyczytałem o tych modelach. A wy co powiecie?

Pozdrawiam :)

Edytowane przez Baddream
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doradzi ktoś coś?

 

owszem, proponuję przeczytać kilkanaście poprzednich wątków o tym samym, włącznie z tym, w którym jesteśmy

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...