Skocz do zawartości

Aliend

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    A jak myslicie?? ;)
  • Skąd
    Łosice//w-w mokotów

Osobiste

  • Motocykl
    GSXR-600 '99
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1599041
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Aliend

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam, Sorry że zasmiecam forum pytaniem które pojawiło się już nie raz, ale chodź długo szukałem nie znalazłem konkretniej odpowiedzi. Sprawa ma się tak,: mam A1 od 4 lat, B od 2 i teraz postanowiłem zrobić pełne A. Wiem, że skoro mam kategorie A1 to robiąc A mam skrócony kurs. Tylko własnie teraz pytanie co mi odpada. Byłem w jednej szkole jazdy. Powiedzieli mi, że liczba jazd normalna, tylko dopada mi 10 godzin teorii a na egzaminie normalnie czyli teoria + praktyka. Powoływali się na jakiś dziennik ustaw. Natomiast wysłałem maila do drugiej szkoły, chyba nawet do Promotora i odpisali mi, że cała teoria mi odpada na kursie i egzaminie, jedynie muszę wyjeździć 10 godzin praktyki. Z tego forum wyczytałem, że odpada mi teoria na egzaminie. No i jak to jest z tym? Z góry dzięki za odpowiedź i prosiłbym o wypowiedź ludzi którzy są pewni w 100% tego co piszą. Pozdrawiam, Rafał
  2. Też mam Srada 600, i też tak mam, że po chwili trzeba stopniowo zmniejszać sannie, bo obrotomierz idzie w górę. Wydaje mi się, że to jest normalne, w miarę rozgrzewania silnika trzeba zmniejszać sanie, aby zachować te same obroty.
  3. Witam, miałem taki sam problem w takim samym motocyklu :icon_biggrin:. Też myślałem, że regulator mi pada, ale na szczęści powód był błahy, zaśniedziała i słabo dokręcona klema od masy w akumulatorze. Oczywiści u ciebie nie musi być to samo, ale radziłbym ci najpierw dobrze przeczyścić i sprawdzić łączenia instalacji. Pozdro
  4. Ja wiem czy się tak starałem.... Leciałem na jedynce, obrotomierz doszedł do czerwonego pola i bum. Plama oleju pode mną, po zdjęciu owiewki na ziemie spadło pół tłoka i dwa grzybki od zaworów, dziura była naprawdę konkretna. :biggrin: Podejrzewam, że już miał spory luz na sworzniu i tłok odleciał od tłoka, o dziwo nie zblokowało silnika. Wiec całej głowicy na pewno nie zostawię od starego silnika, chociaż same wałki są w stanie idealnym... A gaźniki na pewno zostaną stare, bo musiałbym do nowego silnika dopłacić jeszcze kilka set złotych.... Co do odczucia różnicy to, 13 kucy więcej to jednak jus sporo i wydaje mi się, że różnica będzie zauważalna :biggrin: ;/
  5. Witam, Mam pytanko. Szukałem w necie, ale nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi. Może źle szukałem..... Silniki Gsx-r 600 w latach 97-98 miały 97 KM, natomiast roczniki 99-00 miały już ich 110. Silniki z zewnątrz się niczym nie różnią. Chciałbym się dowiedzieć skąd wynika ta różnica w moc, czy to jest rozrząd czy może układ korbowo tłokowy? Czy może jeszcze coś innego? W moim Sradzie ('99) korbowód zrobił dziurę w bloku, już sobie upatrzyłem silnik ale z 97 roku, czyli 13 koni słabszy... Teraz się zastanawiam czy dałoby się to jakoś poskładać, aby pozostało te 110 kucy. Pozdro, Aliend
  6. Witam, Jako, że potrzebuje nowego silnika do mojego srada 600 99r. mam pytanko czy do takiego modelu pasują silniki k1-k3, wiem, że tam już jest wtrysk, więc kolejne pytanko: dałoby rady zamiast wtrysku przykręcić gaźniki z mojego modelu? pozdro Aliend
  7. Witam, Ja jestem z Łosic czyli okolice siedlec, październik- czerwiec spedzam w wieszości w wawie. Pozdro i czekam na rozwinięcie fora :icon_biggrin:
  8. Wtam, Mam kilka pytań odnosnie Daelima VT125 99r. 1. Jaki olej do teleskopów? 2. Ile oleju wchodzi do jednej lagi? 3. Czy wie ktoś gdzie można kupić łańcuszek rozrządu do Daelima VT125? W innych Daelimach (VS, VC itp,) są takies ame śilniki wiec i łancuszki takei same pewnie :icon_biggrin: . 4. I czy przy wymianie łąńcuszka musiałbym coś jeszcze wymieniać (jakieś ślizgacze czy coś takiego :icon_mrgreen:. Z góry dzięki za odpowiedź, Pozdro. Aliend
  9. Zużyty to on chyba nie jest, ma dopiero 16tyś. km przebiegu, (chociaż nie wiem jak te koreańskie części się zużywają). Regulację luzu zaworowego miał przy 12 tyś.(chyba pierwszy raz, mam go od 8tyś.). A dodoam ze to naprawde mocno stuka :buttrock: Pozd. Ali
  10. Witam Mam malutki problem. Od niedawno mój Daelim 125e zaczął stukać w okolicach głowicy (takie odgłosy jakby ktoś napiepszał w środku łańcuchem;)),dzieje się tak tylko na zimnym silniku, po nagrzaniu wszystko jest ok. Jak myślicie, co to może być? Mi się ze to może być wina szklani zaworowej (myślicie ze dostane coś takiego do tego motocykla??). Poz. Aliend
  11. cze, nie wiecie czy były jakieś rebelki 125 z jednym garem?? Bo szukam od jakiej Hondy siedzi silnik w moim Daelimie Vt( oczywiscie koreanczycy przerobili go troche np. 4 zawory w głowicy :) ) pozd. Ali
  12. oki, dzięki, może się uda, a wymienić musz enapewno bo od nowości jeszcze nie był wymieniany pozd. Ali
  13. hehehe, u mnie jest coś na pojemniczku napisane ale tylko w języku chinoli, ale mam nadzieje ze Dot-4 będzie dobry, a może lepszy by był Dot-3? pozd, Ali
  14. dzieki, napewno się przydadzą twoje wskazówki, jakieś pojęcie o technice machanicznej i kulturze technicznej mam ( maiło się troche tych dwutaktów rodzimej produkcji :buttrock: ) więc spróbuje zrobić pozd Ali.
  15. Witam Mam małe zapytanko, może ktoś wie jakim płynem hamulcowym należy zalać daelima vt 125, no i jak czegoś przypadkiem nie spieprzyć przy wymianie, wiecie o co chodzi. dzieki z góry pozd. Aliend
×
×
  • Dodaj nową pozycję...