michoa Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 (edytowane) witam powiedzcie mi czy motorower musi mieć kierunkowskazy, światło stop, i światła pozycyjne ?? czy jest to zależne od modelu lub rocznika ?? ogar 200 czy jawa 50 fabrycznie nie mają żadnego z tych świateł i są dopuszczone do ruchu..... jak to jest prawnie unormowane ?? czy to zależy od roku produkcji i modelu (że jeżeli np fabrycznie był wyposażony w kierunkowskazy to musi je mieć ?? ) kolega ma problem z aprilka rx50, generalnie co gleba prawie łamie kierunkowskazy, najchętniej w ogóle by je wywalił i wystawiał ręke jak na komarze czy ogarze ale co na to prawo ?? na przegląd musiał mieć te obs***ne kierunkowskazy, diagnosta nie chciał mu dać przeglądu twierdząc że ten rocznik musi już mieć (92) ma rację ?? ja też jestem za wywaleniem kierunkowskazów same problemy z nimi to sie złamią, to zapomni sie go po skręcie wyłaczyć, to żarówka sie spali..........ja mtx 80 jeździłęm w ogóle bez migaczy i nigdy nie miałem problemu ale ona byłą 82 rocznik Edytowane 8 Maja 2010 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 kolega może się nauczyć jeździć bez wywracania. alternatywnie - zamontować kierunki z enduraka, na elastycznym mocowaniu cezur czasowych nie pamiętam, ale generalnie zasada jest taka, że jeśli fabrycznie dany model miał kierunki - to musi mieć jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 ale generalnie zasada jest taka, że jeśli fabrycznie dany model miał kierunki - to musi mieć czyli ten akurat model fabrycznie ma więc musi mieć.....temat do zamknięcia dzięki za info Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 kolega może się nauczyć jeździć bez wywracania. jsz Z innej beczki trochę. Moim zdaniem bzdet! Lepiej niech teraz ćwiczy gleby niż później na erłance, rr, czy gixerze! Takie moje zdanie. Swego czasu śmigałem jakimś małym endurakiem i dzień bez gleby był dniem straconym! Kierunki spawał mi "specjalista" z Rosji - ciągle sie urywał. Moze gościu chciał zarabiać na mnie na to wino??? W końcu sam sobie pospawałem i zostało tak do dzisiaj - pierwszy i ostatni raz oczka sobie naświetliłem ;). Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 a jakbym upchał te kierunkowskazy na tylnim błotniku w odległości z 2-3 cm od siebie ?? ma prawo sie ktoś doczepić ?? chodzi o to żeby nie wystawały one w bok ..... generalnie w motocyklach enduro tylnie kierunkowskazy są umieszczone bardzo nieszczęsliwie dla początkujących kaskaderów bo są przymocowane do bagaźnika i wystają jakby to powiedzieć poza resztę motocykla na 4-5cm żeby sie przekonać jakie to pechowe rozwiązanie wystarczy puścić stojący motocykl żeby wywalił sie na bok nawet na piachu i w 99 na 100 przypadków kierunkowskaz połamany.... Swego czasu śmigałem jakimś małym endurakiem i dzień bez gleby był dniem straconym! gleba jest nieodłacznym elementem nauki jazdy enduro wyeliminować jej sie nie da :D nawet ludzie którzy reprezentują naprawdę profesjonalny poziom też sie wywalają :D a jedna gleba dziennie wystarczy żeby urwać kierunkowskaz :D zamontować kierunki z enduraka, na elastycznym mocowaniu to mocowanie też sie męczy i ma ograniczony promień wygięcia, pozatym przy typowo bocznej glebie rzadko chroni przed pęknięciem oprawki żarówki..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkiel Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Może wyjściem jest zakładanie kierunków tylko do przeglądów. Skoro kolega lata po terenie to nie będzie miał zbyt wielu okazji na spotkanie z milicją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.