Nitomen Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 (edytowane) witam mam maly problemik , w moim moto sa slizkie manetki , sa to podgrzewane menety i szkoda mi ich wywalac bo sa w pelni sprawne , jedynie co to guma stwardniala i zrobila sie slizka , troszke nie przyjemnie sie jezdzi . Moze jest jakis sposob na to ? zmatowic papierkiem sciernym czy cus ? Edytowane 5 Maja 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 (edytowane) Czy chciałeś powiedzieć, że manetki zrobiły ci się śliskie? Jeśli tak to może użyj jakiej taśmy samoprzylepnej. Pamiętam, że czasem owijałem różne "sportowe przyrządy" plastrem samoprzylepnym z tkaniny żeby się nie ślizgały jak się ręka spoci. Edytowane 4 Maja 2010 przez Visuz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 a nie ma mozliwosci wymiany tylko raczek? nigdy nie mialem w reku takich manetek to nie wiem jak sa zbudowane . mozna owijac plastrami antyposlizgowymi ale czesto trzeba zmianiac i przy daszczu to moze byc nieciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Maja 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Wewnątrz manetek, zatopione w gumie, prowadzone są przewody podgrzewające. Nie ma możliwości zmiany samych gum jako takich. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 to wtedy lipa.. nic z tym nie zrobisz. jedynie jakies plastry antyposlizgowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Taśmą dwustronną obkej, będą samoprzylepne manetki ;] a tak powaznie to papierek scierny i zetrzyj utlenioną warstwe gumy, ew. plaster jak ktos wyzej wspomniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Sliskie Nitomen nie slizgie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 ups :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 witam mam maly problemik , w moim moto sa slizkie manetki , sa to podgrzewane menety i szkoda mi ich wywalac bo sa w pelni sprawne , jedynie co to guma stwardniala i zrobila sie slizka , troszke nie przyjemnie sie jezdzi . Moze jest jakis sposob na to ? zmatowic papierkiem sciernym czy cus ? moja metoda to nawiniecie tasmy od rakiety tenisowej babolat.Sa rewelacyjne.Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Poogladaj dokladnie te raczki bo np w oryginalnych BMW mozna zdjac same gumy, a tez sa podgrzewane. Grzalki sa osobno nawiniete i zabezpieczone. Oczywiscie trzeba robic to spokojnie - bez nerwow. Owijanie plastrami z zewnatrz spowoduje troche gorsze grzanie tzn zwieksza sie izolacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 (edytowane) lewa maneta slizgala sie od poczatku na kierownicy , wiec pod spod dalem tasme izolacyjna , juz w tym momencie bylo odczuwalne slabsze grzanie . Wyglada ze odbijanie ciepla od metalowej raczki tez ma spory udzial. Wczoraj pod druga manetke dalem tasme bo sie zrobil luz , jeszcze nie testowalem grzania. W kazdym razie mam 2 pozycje do jazdy i start , na start po paru minutach jest naprawde goraco w lapki , ale napiecie ladowania spada o ponad 1V do ok 13 ,4 V, na pozycji do jazdy spadek napiecia praktycznie nie zauwazalny. Hondy maja slabe regulatory i nie chcial bym spalic swojego....( chociaz malo mozliwe , aby byl oryginalny , pewnie juz dawno jest wzmocniony). Poza tym owijanie tasma , bedzie troszke wiejsko wygladac :) . Edytowane 7 Maja 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Eeee tam bedzie wygladac "wyscigowo", dla ludzi wiedzacych o co chodzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.