Skocz do zawartości

Slizkie manetki


Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

mam maly problemik , w moim moto sa slizkie manetki , sa to podgrzewane menety i szkoda mi ich wywalac bo sa w pelni sprawne , jedynie co to guma stwardniala i zrobila sie slizka , troszke nie przyjemnie sie jezdzi . Moze jest jakis sposob na to ? zmatowic papierkiem sciernym czy cus ?

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy chciałeś powiedzieć, że manetki zrobiły ci się śliskie? Jeśli tak to może użyj jakiej taśmy samoprzylepnej. Pamiętam, że czasem owijałem różne "sportowe przyrządy" plastrem samoprzylepnym z tkaniny żeby się nie ślizgały jak się ręka spoci.

Edytowane przez Visuz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie ma mozliwosci wymiany tylko raczek? nigdy nie mialem w reku takich manetek to nie wiem jak sa zbudowane .

 

mozna owijac plastrami antyposlizgowymi ale czesto trzeba zmianiac i przy daszczu to moze byc nieciekawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

mam maly problemik , w moim moto sa slizkie manetki , sa to podgrzewane menety i szkoda mi ich wywalac bo sa w pelni sprawne , jedynie co to guma stwardniala i zrobila sie slizka , troszke nie przyjemnie sie jezdzi . Moze jest jakis sposob na to ? zmatowic papierkiem sciernym czy cus ?

moja metoda to nawiniecie tasmy od rakiety tenisowej babolat.Sa rewelacyjne.Polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poogladaj dokladnie te raczki bo np w oryginalnych BMW mozna zdjac same gumy, a tez sa podgrzewane. Grzalki sa osobno nawiniete i zabezpieczone. Oczywiscie trzeba robic to spokojnie - bez nerwow.

Owijanie plastrami z zewnatrz spowoduje troche gorsze grzanie tzn zwieksza sie izolacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lewa maneta slizgala sie od poczatku na kierownicy , wiec pod spod dalem tasme izolacyjna , juz w tym momencie bylo odczuwalne slabsze grzanie . Wyglada ze odbijanie ciepla od metalowej raczki tez ma spory udzial. Wczoraj pod druga manetke dalem tasme bo sie zrobil luz , jeszcze nie testowalem grzania. W kazdym razie mam 2 pozycje do jazdy i start , na start po paru minutach jest naprawde goraco w lapki , ale napiecie ladowania spada o ponad 1V do ok 13 ,4 V, na pozycji do jazdy spadek napiecia praktycznie nie zauwazalny. Hondy maja slabe regulatory i nie chcial bym spalic swojego....( chociaz malo mozliwe , aby byl oryginalny , pewnie juz dawno jest wzmocniony). Poza tym owijanie tasma , bedzie troszke wiejsko wygladac :) .

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...