konrad1f Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 może by Africe Twin. Motocykl nie do zajechania. kto Ci tak powiedział? - jakby co -kłamał :bigrazz: nie chcesz deauville - bierz starszą ntv 650 - moim zdaniem jest ładniejsza (nie ma tylu plastików), kufry podejdą tak samo łatwo jak do każdego innego nakeda, no i jest tania zarówno w zakupie jak i w eksploatacji Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 A czy ntv nie jest mniejsza od Deauville? bo na oko to mi się wydaje, że NTV ma mniej miejsca dla drugiej osoby i krótsza ..no chyba, ze w Deauville robotę robią plastiki.. Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 deauville ma rozstaw osi większy tylko o 11mm od ntv Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gru Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 No właśnie...nie rozumiem o co chodzi z bolącym tyłkiem...słyszę to ciągle a nie czaję:) Wyprostowana pozycja, nogi i rece nie przenosza masy ciala, wszystko sie skupia na tylku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 No ale nogi chyba nie cierpną... bo nie sa tak zgięte.... chyba wszystko ma swoje plusy i minusy :) A co do XJ... to czy diversion jest większa od XJ czy nie... bo tu też się gubię;/ Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 kto Ci tak powiedział? - jakby co -kłamał :bigrazz: /quote] No dobra :biggrin: ale to i tak solidna konstrukcja :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Predzej swiat sie skonczy niz autor tematu kupi jakies moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Jakbyś czytał temat to byś wiedział, że a) jestem w trakcie prawa jazdy b) pytam się o rózne modele, chcę poznać plusy i minus, w stosunku do wymagań i potrzeb. Kupić od razu nie problem.... ale ja wolę dokładnie przemyślec decyzję i skonsultowac z ludźmi, którzy się mniej więcej znają. Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Yo! Z Twoich typow mialem okazje jezdzic na: - TDM 850 - juz moja opinie znasz. - Transalp - fajne moto, ale jak na enduro przystalo, na szosie wije sie jak waz, gdy lecisz troche szybciej (a sam wspominasz o przyzwoitych osiagach miedzy 80-120 i o przelotowych 140km/h). Zakladam wiec, ze takie predkosci sa Ci potrzebne :]. Powyzej 120 Trampek jest malo stabilny, malo precyzyjny w zakretach. Poza tym, zeby w dwie osoby przyspieszal rozsadnie od 80 w gore, to trzeba troche pokrecic gazem. Starsze roczniki maja slabiutke heble (te z jedna tarcza z przodu) - XJ600 - calkiem przyzwoita maszyna, silnik niezniszczalny, sprzety te potrafia i 200tys.km zrobic. Starsze roczniki maja wiotki przod. Rzedowa czworka, slaba na dole, najlepsze osiagi moto ma bardzo wysoko, jakies 2 tys. obr przed czerwonym polem, wiec w dwie osoby tez trzebaby troche krecic silnik. Przyjemne moto na poczatek. Silnik troche lubi powibrowac (co sie przenosi na owiewki i denerwuje :P), kosz sprzeglowy czesto halasuje, wersje z pneumatyczna pompa paliwa miewaja spore trudnosci z odpaleniem po wyjechaniu benzyny do zera. - CBF600 - ciezka jak na szescsetke. Silnik elastyczny i bardzo przyjemny. Motocykl niesamowicie stabilny nawet przy maksymalnych swoich predkosciach (200km/h). Heble - brzytwy. Sa dostepne wersje z ABSem, co dla nowicjusza moze byc duzym plusem. We dwojke pojedzie spokojnie. Bardzo lagodna i przewidywalna. Troche jednak droga, ciezko byloby kupic do 10kzl. - Bandit 600 - malo na nim jezdzilem, wiec mojej opinii nie traktuj jako miarodajnej :]. Ale dla mnie sprzet z zacieciem sportowym. Krotki rozstaw osi, spora moc. Jakos nie widze go specjalnie w turystyce we dwoje. - Deauville - (nie jezdzilem) troche za slaby silnik do moto o takim charakterze, ale dla Ciebie bylby dobry. Kardan - wielka zaleta. Wyglad - dla mnie brzydka jak kupa zyrafy. Typowy turystyk, z wbudowanymi kuframi, wiec do Twoich potrzeb bylby idealny. Mam znajomego, ktory sporo na Devilce smigal z zona i bagazami po Europie, a nalezy raczej do wyzszej kategorii wagowej. - NTV - nie jezdzilem, ale za male :P. - CB750 - wydaje mi sie, ze byloby dobre. Nie bede przepisywal tego co juz napisalem o tym motocyklu - zapraszam na moja strone: http://zbyhu1.republika.pl/moto/prezentacjacb.htm - V-Strom 650 - nie jezdzilem, ale gabarytowo jest bardzo podobny do V-Stroma 1000, ktorego juz dosiadalem. I kurde, troche duze to to jak na pierwsza maszyne. Aczkolwiek poza tym raczej by sie nadawal. CHyba tez bida kupic do 10kzl dobra sztuke. Uff. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Hmm.. przeczytałem sobie wszystko co napisałeś, i ta CB 750 wydaje się ciekawa... ale dlaczego one są takie drogie? przeca technicznie ( w sesnie nowoczesnośći) nie różni się od cb 500? Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 (edytowane) Yo! No, troche sie rozni. W CB750 nie trzeba regulowac zaworow - hydrauliczne samoregulatory ;). A cene trzyma, bo to klasyczny, dojrzaly motocykl. XJR 1300 tez cene niezle trzymaja. A CB500 ma przyklejona latke motocykla dla zoltodziobow - do nauki itd. Jest tez zdecydowanie mniejsza i do turystyki raczej sie nie nadaje. Pozdro Edytowane 8 Maja 2010 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Zbyhu dobrze prawi. Łykaj CBFa :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Obecny ranking:P 1. CB 750 ( minus: cena za rocznik) 2. CBF 600 (Minus: powyżej możliwości finansowych...no chyba, że okazja) 3. Bandit 600 (taniość za rocznik, sprawdzona konstrukcja, taniosć za obsługę) 4. VN 800 (na granicy i przy okazji możliwość kupna 98 roku za 11k) 5. XJ 600 (cena dobra, sprawdzony i trwały, aczkolwiek mniej zadziornie wyglądający niż bandit, starzej niż CBF i mniej odlscholowo niż CB 750) ... A teraz idę pospać... moze jutro mi się coś znowu uknuje :) Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Obecny ranking:P 1. CB 750 ( minus: cena za rocznik) 2. CBF 600 (Minus: powyżej możliwości finansowych...no chyba, że okazja) 3. Bandit 600 (taniość za rocznik, sprawdzona konstrukcja, taniosć za obsługę) 4. VN 800 (na granicy i przy okazji możliwość kupna 98 roku za 11k) 5. XJ 600 (cena dobra, sprawdzony i trwały, aczkolwiek mniej zadziornie wyglądający niż bandit, starzej niż CBF i mniej odlscholowo niż CB 750) ... A teraz idę pospać... moze jutro mi się coś znowu uknuje :) No ciekaw jestem co w koncu kupisz. Zmieniasz zdanie co kilka postow. :wink: A co do okazji, to nie ma czegos takiego. No chyba ze okazja jakosciowa. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Odpowiedź prosta: CB 750 :biggrin: Znam dwie osoby, które tym śmigają i nie narzekają :) silnik odporny na wszystko, nawet wiewiórkę przemieli :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.