Mico Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 filtr oleju wykręcilem i jest w nim czysto. jak pisałem to się działo tylko przy niskich obrotach i to jeszcze przy schodzeniu a wiadomo jak się jeździ to na wysokich, co myślisz Adam? Twoim zdaniem ten łańcuszek mogł tak chałasować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Obejrzyj dokładnie w którą stronę działa ten łańcuszek i jak przenosi obciążenia. Gdy zostaje napędzany to jedna "linia" łańcuszka się naciąga a druga poluźnia, gdy hamuje silnik czyli przestaje napędzać łańcuszek to luz pojawia się po przeciwnej stronie biegu łańcuszka. Rezonans może powodować że tylko w pewnym zakresie obrotów łańcuszek będzie haczył o obudowę. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Juz nie na mechaniczna ale na ogolno ludzka logike, jezeli masz powycierana obudowe to znaczy ze lancuszek mial z nia stycznosc a jak metal styka sie z metalem... to juz chyba kazdy wie co wowczas sie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mico Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 części zamówiłem. także dopiero za jakiś tydzień może 2 będę miał je u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Git. Poka fotki jakieś, chętnie obejrzymy jak wyglądają uszkodzenia. Pzdr. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mico Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 zrobiłem zdjęcia tylko tej obudowy. luźnego łańcucha i tej zębatki pompy nie robiłem bo i tak by nie było widać i bym musiał się kłaść pod moto ;) http://img72.imageshack.us/img72/7867/dsc00951v.jpg http://img100.imageshack.us/img100/6336/dsc00950xt.jpg http://img59.imageshack.us/img59/9326/dsc00949x.jpg http://img688.imageshack.us/img688/5637/dsc00948g.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 (edytowane) Wow. Niezła lipa. Ten element wraz z łańcuszkiem na pewno wydawały jakiś przykry dźwięk podczas pracy. Ta obudowa jest ze stali/blachy czy z alu? Na foto nie widzę dokładnie, wydaje mi się że blacha. Wydawało metaliczny, "drobny" dźwięk. Gdyby to było alu to by wydawało pusty, stłumiony dźwięk przypominający starą betoniarkę. :biggrin: Edytowane 4 Maja 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mico Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 blacha zgrzewana. ta jedna warstwa jest prawie na wylot wytarta. tego na zdjeciach dobrze nie widać. przypomniało mi się że raz jak słuchałem skąd ten dźwięk pochodzi to przyłożyłem ucho do tyłu silnika na dole. i było delikatnie ten stukot słychać tylko tam i wtedy nad zbiornikiem paliwa z owiewkami. nigdzie indziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Dla mnie lepiej to wyglada niz myslalem, szkoda ze nie masz zdjecia kola napedzajacego pompe. I mysle ze to byla przyczyna tego stukotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mico Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 dziś mi nie dało spokoju i udało mi się odkręcić jedną stopę korbowodu. na dole linki do zdjęć panewki http://img266.imageshack.us/img266/8710/dsc00955r.jpg http://img171.imageshack.us/img171/4043/dsc00954b.jpg http://img171.imageshack.us/img171/9340/dsc00953q.jpg http://img580.imageshack.us/img580/7461/dsc00952w.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Bardzo ladna panewka, nie wiem po cos ty ja wymontowywal i to jeszcze jedna, jak juz sie zabierasz za robote to wykrec wszystkie, no chyba ze bawisz sie w chybil trafil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mico Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 nie dam rady innych wymontowac. dla tego tylko ta wymontowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 po co ty to ruszasz człowieku to ja nie wiem!!! każda R1 z tych lat sobie postukuje-a ten łańcuch to we wszystkich modelach tak wisi jak psu dzwony-jest bez napinacza i nie przenosi on większych obciążeń... Zostaw ten motocykl bo w końcu naprawdę coś zepsujesz! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Panewka jest dobra. Pamietaj o przykrecaniu zgodnie z serwisowka, wlasciwa sekwencja i moment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mico Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 dzieki Digidy :) wiem, wiem Adam, mam serwisówke i odpowiednie narzędzia. reszte części mam zamówione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.