Skocz do zawartości

tłumik np od CBR 600 do 2T ??


Digidy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No sory, ale nie wytrzymam.

to jest tak fajnie zrobione, że jak odpalam i jest zimny to ma blokadę, a dopiero jak już osiągnie temperaturę to się kręci na maxa
To nie jest tak fajnie zrobione, tylko nie kręci się zimnego silnika na maxa! Silnik musi osiągnąć odpowiednią temperaturę swojej pracy i dopiero potem możesz gazować. W taki sposób tylko zaszkodzisz motorowi.

Weź skończ pisać takie bzdury, bo pomyślę, że wiek 23 wpisał Ci się przez pomyłkę, chcąc napisać 13, bo włąśnie na takim poziomie są Twoje wypowiedzi.

 

Skończ cudować! Oddaj dyfozor do pospawania, napraw wgniecenie/a, załóż dedykowany tłumik i jeździj. A nie szpeć motora i nie poprawiaj inżynierów z fabryki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście, że nie gazuje jak jest zimny, tylko chodzi mi o to, że on sam ma blokadę na module po to żeby go nie katować dopóki się nie rozgrzeje,

 

a co do spawania to byłem w paru miejscach gdzie robią samochodowe tłumiki (już jakiś czas temu) i nie spawają takiej stali,

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do spawania to byłem w paru miejscach gdzie robią samochodowe tłumiki (już jakiś czas temu) i nie spawają takiej stali,

 

na początku jak przeczytałem że z jakiegoś kwasiaka to mówie ok być może nie znam wszystkich silników na świecie ale powiedzcie mi czy ja trafiłem na wyjątkowy dyfuzor że zwykłym migomatem(jęsli tak to sie pisze spawa prądem stałym, drutem w osłonie co2 ) go pospawałem i sie trzymał ??

 

 

 

szukaj dalej coś cie kantują z tym spawaniem może w jakimś mieście obok czy coś

 

żebym miał migomat to bym ci pospawał za 4 pak piwa ale nie mam :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem dziś zakład gdzie mi to pospawają, i nawet aluminium niedrogo powiedział, tylko że ten dyfuzor nie wiem jak to ktoś kiedyś zrobił ze jest przygnieciony od dołu, i na spawie posiada praktycznie niewidoczne nieszczelności.

 

tak powinien wyglądać oryginał, jak widać od razu łączy się z tłumikiem:

 

http://zapodaj.net/00583c319b82.jpg.html

Edytowane przez Digidy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

 

mam załatany układ, ostawiłem na nowo gaźnik, ale teraz moto ma takie objawy, ze jakby się dusił, przyspieszam na jedynce, nagle czuje takie lekkie szarpanie, od jakoś 10 tys na 1 biegu nierówno przyspiesza czy to może być przyczyna ze spaliny nie mają jak się wydostać?

 

później daje 2 bieg i kręcę na maxa i też czasami takie szarpanie jest w pewnym zakresie obrotów, wcześniej tego nie było,

 

nic oprócz pospawania nie było więcej zmieniane

Edytowane przez Digidy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zmienić dawkę paliwa, widocznie ta dziura w dyfuzorze sporo zmieniała w pracy silnika i gaźnik wymaga regulacji (w sumie na logikę wymiana wydechu na o innych parametrach zawsze wymaga regulacji gaźnika )

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jeździłem dzis na moto i po pewnym czasie zrobiło się takie mułowate, aż w końcu posypała mi się ta mała końcówka na wydechu, i teraz chodzi jak GPZ 500 ;) i na dodatek odzyskał moc, ale musze to wymienić bo ludzie się złoszczą bo podobno moja 'muzyczka' jest bardzo głośna,

 

wiec nie mówcie ze 2-sów nie może chodzić basowo

Edytowane przez Digidy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj założyć tłumik od Stara, a na poważnie to nie masz zielonego pojęcia o zasadzie pracy silnika 2t, poczytaj troche o tych silnikach to może przestaniesz zadawać takie pytania. Jeśli chcesz żeby to jeździło załóż oryginalny wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wydechu WSK nie ma REZO - traci moc.

Na wydechu od osiemdziesiątki nie będzie mieć odpowiedniego przepływu, straci moc i będzie się przegrzewać.

Nawet nie wiesz jak ważny w MZ jest wydech, w nim tkwi sekret wysokich osiągów. W końcu konstruktor MZ jako pierwszy odkrył znaczenie rezonansu wydechu.

lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...