andymotors Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 No sory, ale nie wytrzymam. to jest tak fajnie zrobione, że jak odpalam i jest zimny to ma blokadę, a dopiero jak już osiągnie temperaturę to się kręci na maxaTo nie jest tak fajnie zrobione, tylko nie kręci się zimnego silnika na maxa! Silnik musi osiągnąć odpowiednią temperaturę swojej pracy i dopiero potem możesz gazować. W taki sposób tylko zaszkodzisz motorowi. Weź skończ pisać takie bzdury, bo pomyślę, że wiek 23 wpisał Ci się przez pomyłkę, chcąc napisać 13, bo włąśnie na takim poziomie są Twoje wypowiedzi. Skończ cudować! Oddaj dyfozor do pospawania, napraw wgniecenie/a, załóż dedykowany tłumik i jeździj. A nie szpeć motora i nie poprawiaj inżynierów z fabryki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Popieram andymotors! Ile można.... Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 oczywiście, że nie gazuje jak jest zimny, tylko chodzi mi o to, że on sam ma blokadę na module po to żeby go nie katować dopóki się nie rozgrzeje, a co do spawania to byłem w paru miejscach gdzie robią samochodowe tłumiki (już jakiś czas temu) i nie spawają takiej stali, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Taa przecież tam jest komputer, który odcina paliwo we wtryskach jak jest zimny. :clap: Mógłbyś troszkę poczytać o zasadzie działania 2t? :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 a co do spawania to byłem w paru miejscach gdzie robią samochodowe tłumiki (już jakiś czas temu) i nie spawają takiej stali, na początku jak przeczytałem że z jakiegoś kwasiaka to mówie ok być może nie znam wszystkich silników na świecie ale powiedzcie mi czy ja trafiłem na wyjątkowy dyfuzor że zwykłym migomatem(jęsli tak to sie pisze spawa prądem stałym, drutem w osłonie co2 ) go pospawałem i sie trzymał ?? szukaj dalej coś cie kantują z tym spawaniem może w jakimś mieście obok czy coś żebym miał migomat to bym ci pospawał za 4 pak piwa ale nie mam :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 (edytowane) znalazłem dziś zakład gdzie mi to pospawają, i nawet aluminium niedrogo powiedział, tylko że ten dyfuzor nie wiem jak to ktoś kiedyś zrobił ze jest przygnieciony od dołu, i na spawie posiada praktycznie niewidoczne nieszczelności. tak powinien wyglądać oryginał, jak widać od razu łączy się z tłumikiem: http://zapodaj.net/00583c319b82.jpg.html Edytowane 5 Maja 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 (edytowane) hej, mam załatany układ, ostawiłem na nowo gaźnik, ale teraz moto ma takie objawy, ze jakby się dusił, przyspieszam na jedynce, nagle czuje takie lekkie szarpanie, od jakoś 10 tys na 1 biegu nierówno przyspiesza czy to może być przyczyna ze spaliny nie mają jak się wydostać? później daje 2 bieg i kręcę na maxa i też czasami takie szarpanie jest w pewnym zakresie obrotów, wcześniej tego nie było, nic oprócz pospawania nie było więcej zmieniane Edytowane 9 Maja 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Znaczy się, źle gaźnik ustawiłeś, albo dysza jest przytkana, masz nieszczelny dolot, syfny filtr powietrza, nie dopiętą kostke w module, nie dopiętą mase. Szukaj szukaj, a później pytaj :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 musisz zmienić dawkę paliwa, widocznie ta dziura w dyfuzorze sporo zmieniała w pracy silnika i gaźnik wymaga regulacji (w sumie na logikę wymiana wydechu na o innych parametrach zawsze wymaga regulacji gaźnika ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 (edytowane) jeździłem dzis na moto i po pewnym czasie zrobiło się takie mułowate, aż w końcu posypała mi się ta mała końcówka na wydechu, i teraz chodzi jak GPZ 500 ;) i na dodatek odzyskał moc, ale musze to wymienić bo ludzie się złoszczą bo podobno moja 'muzyczka' jest bardzo głośna, wiec nie mówcie ze 2-sów nie może chodzić basowo Edytowane 22 Maja 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 jak u mojej mz 250 mam wydech od wsk 125 to straciła na mocy ?? jeźli tak to ile ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 myślę, ze o ok 2,342kW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 a na dyfuzorze z np hondy mtx 80 ? spadnie coś moc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Spróbuj założyć tłumik od Stara, a na poważnie to nie masz zielonego pojęcia o zasadzie pracy silnika 2t, poczytaj troche o tych silnikach to może przestaniesz zadawać takie pytania. Jeśli chcesz żeby to jeździło załóż oryginalny wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Na wydechu WSK nie ma REZO - traci moc. Na wydechu od osiemdziesiątki nie będzie mieć odpowiedniego przepływu, straci moc i będzie się przegrzewać. Nawet nie wiesz jak ważny w MZ jest wydech, w nim tkwi sekret wysokich osiągów. W końcu konstruktor MZ jako pierwszy odkrył znaczenie rezonansu wydechu. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.