Hipolit Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Witam wszystkich. Mam pytanie czy w HONDA NX 650 90r. można jeździć bez gum ochronnych(te zewnętrzne) na lagach jeśli jazda odbywała by się tylko bo drogach asfaltowych bez jeżdżenia po błocie i bagnach, czasami przejazd po jakiejś szutrówce pod domem no i jak się trafi to w deszczu? Czy jazda bez tych gum może drastycznie przyśpieszyć zużycie się uszczelniaczy? Dodam że obecnie lagi suche, uszczelniacze trzymają i że w tych gumach są małe otwory co drugi czy trzeci segment'. Chodzi mi tu tylko o kwestie estetyczną motocykla bo właśnie skończyłem go malować i jutro albo pojutrze składam do kupy a obecne gumy są całe ale strasznie wyblakłe, zjechane i w ogóle jak na nie patrze to mam odruch wymiotny :icon_razz: Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Myślę że nic nie powinno się stać. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 (edytowane) Gumy maja chronić golenie od kurzu, piaski, uderzeń kamieni itp. Wbrew pozorom te rzeczy trafiaja się też na asfalcie ;) oczywiście, że możesz jeździć bez tych gum, kto bogatemu zabroni :P trzeba się tylko liczyć z tym, że może się przytrafić potrzeba polerowania powierzchni lub wymiany części na nowe. Podsumowując - byle z rozsądkiem. Edytowane 1 Maja 2010 przez bigboykr Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Gumy tak czy tak kupie nowe czarne ale jeszcze nie teraz, może za dwa trzy tygodnie teraz mam ważniejsze wydatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Jezeli masz tam gumy to nie masz oslon przeciwkurzowych. Radze kupic nowe gumy albo zalozyc stare, chyba ze chcesz rowniez poznac budowe przedniego zawieszenia i wydac troche wiecej pieniedzy na jego regeneracje. Lagi bez gum dawno temu przestaly byc cool :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Ja mam w XL 600 i mieszki i gumki przeciw kurzowe jednocześnie w dominie na pewno jest taka samo rozwiązanie to pozwala na to że 24 letnie uszczelniacze dalej trzymają. Jak skończysz jazdę bez gum to po prostu wyciągnij ostrożnie przeciwkurzówki i umyj przestrzeń miedzy nimi a uszczelniaczami właściwymi i nic się nie stanie, a uszczelniacze można wyczyścić jeszcze dodatkowo kliszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Jezeli masz tam gumy to nie masz oslon przeciwkurzowych. Radze kupic nowe gumy albo zalozyc stare, chyba ze chcesz rowniez poznac budowe przedniego zawieszenia i wydac troche wiecej pieniedzy na jego regeneracje. Budowę przedniego zawieszenia znam na pamięć ;] Jesli przy gumach zewnętrznych miało by nie być kurzówek to jak wytłumaczysz otwory w gumach bo przez nie tez dostaje się kurz? Tak jak mówił BigBoykr te gumy mają chronić przed kamieniami i uszkodzeniami których mogą doznać w terenie. Lagi bez gum dawno temu przestaly byc cool smile.gif A ty się kierujesz najnowszymi trendami mody jak się ubierasz czy ubierasz się tak jak tobie się podoba?? :] No właśnie przed zakupem nowych gum będę co wieczór czyścił kurzówki kliszą co nawet już dzisiaj robiłem, znam to :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Jezeli sam wiesz jak bedzie najlepiej, to po co zadajesz pytanie ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 nic sie nie spacnie jak bedziesz jezdzil przez 3 tygodnie bez skarpet. co innego na dluzsza mete i wciezkich 'poligonowych' warunkach wtedy kusz, piach, bloto moze zaszkodzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Jesli przy gumach zewnętrznych miało by nie być kurzówek to jak wytłumaczysz otwory w gumach bo przez nie tez dostaje się kurz. to jest odpowietrzenie, chłopaku :cool: Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Owszem, otwory są po to, żeby mogło się wyrównywać ciśnienie. Zwróć uwagę, że przez te otwory może dostawać się kurz do środka (i to robi choć nie w takiej ilości jak normalnie). Powtórzę jeszcze raz: gumy w endurakach są po to, żeby chronić powierzchnię gładką przed uszkodzeniami mechanicznymi. Reszta konstrukcji jest taka sama jak w zawieszeniu bez "gumek". Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.