tadek125 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 (edytowane) a więc wszystkie połączenia zostały już na samym początku sprawdzone, jest ok nie jestem aż tak zielony :) bezpośrednio podłączyłem, a więc przekaźnik ominąłem był podłączony i na stole i w motorze na stole jak go podłącze wygląda na to ze chodzi dobrze scisnąłem za tryb 2 deseczkami nie ma szans go utrzymać, tylko ze ja to sprawdzałem nie prosto na wirniku tylko na przekładni no a w silniku nie daje rady co ciekawe stało sie to tak samo od siebie??? jeszcze na nim w grudniu sie przejechałem i było ok przychodzi marzec i koniec padł rozrusznik zakupić nowy?? nowy ponad 400 zł a za stary gościu mi powiedział 300. jak narazie z elektrykami i mechanikami mi sie udaje bo zaden nic mnie nie kasuje :) najprościej to by było jak bym sprawdził u kogoś kto ma taki sam motor tylko u kogo, jak nikt tu takiego motorku nie ma, ani nawet w w okolicy Edytowane 1 Maja 2010 przez tadek125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerider Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 moim zdaniem powinieneś sprawdzić stycznik rozrusznika, prawdopodobnie ma wypalone styki i robi się tam zwarcie które konsumuje większość prądu rozruchowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 podłączałem bezpośrednio do rozrusznika akumulator z samochodu, też to samo, ledwo stęknie rozrusznik Podłączałeś go bezpośrednio - tzn. z pominięciem , przełącznika, przekaźnika itp. ? Czy sprawdzałeś go gdy był "w silniku", czy "na stole". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Jak wyżej napisano, oraz sprawdź stan przewodów aku-przekaźnik-rozrusznik, tych grubych przewodów. Może są już czerstwe, słabo kontaktują, wypalone, odpowiedni przekrój itd. Kilka dni temu walczyłem z wrakiem GSXR750W który miał podobny problem, tylko że jeszcze kręcił wałem ale niezbyt szybko. Przekopałem, sprawdziłem i przeczyściłem całą "gałąź" elektryki rozruchowej i się polepszyło trochę, do tego nowe aku doszło i teraz Gixxer pali od strzała. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 w starych hondach to norma ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 w starych hondach to norma ;/ Każdy zaniedbany motocykl będzie się tak zachowywał. Za młody jesteś aby pamiętać który model Hondy miał problemy z rozrusznikiem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 w starych hondach to norma ;/ O jakich modelach mówisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 napewno o wszystkich cb , cbx ... to prawda jesli ktos dba o motor to cos takiego nie powinno go spotkac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Szukaj nowego rozrusznika,to samo miałem w swoim GSX 1100,wszystkie spece elektryki mówili,że rozrusznik dobry tylko nie mógł obrócić wału :icon_mrgreen: .Kupiłem używany za 100 zeta i problemy się skończyły.Mojego rozrusznika żaden elektryk nie potrafił naprawić :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Szukaj nowego rozrusznika,to samo miałem w swoim GSX 1100,wszystkie spece elektryki mówili,że rozrusznik dobry tylko nie mógł obrócić wału :icon_mrgreen: .Kupiłem używany za 100 zeta i problemy się skończyły.Mojego rozrusznika żaden elektryk nie potrafił naprawić :banghead: to jest rozwiazanie.. bo elektryk za usluge tez wezmie 100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 napewno o wszystkich cb , cbx ... To musiałem mieć wyjątkowe szczęście, bo moje CB z końcówki lat siedemdziesiątych kręciły tak, że do pracy mogłem jechać na samym rozruszniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek125 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 (edytowane) a więc wszystkie połączenia zostały już na samym początku sprawdzone, jest ok nie jestem aż tak zielony :) bezpośrednio podłączyłem, a więc przekaźnik ominąłem był podłączony i na stole i w motorze na stole jak go podłącze wygląda na to ze chodzi dobrze scisnąłem za tryb 2 deseczkami nie ma szans go utrzymać, tylko ze ja to sprawdzałem nie prosto na wirniku tylko na przekładni no a w silniku nie daje rady co ciekawe stało sie to tak samo od siebie??? jeszcze na nim w grudniu sie przejechałem i było ok przychodzi marzec i koniec padł rozrusznik zakupić nowy?? nowy ponad 400 zł a za stary gościu mi powiedział 300. jak już nie bedzie wyjścia no to trudno, bede musiał zakupić nowy jak narazie z elektrykami i mechanikami mi sie udaje bo zaden nic mnie nie kasuje :) najprościej to by było jak bym sprawdził u kogoś kto ma taki sam motor tylko u kogo, jak nikt tu takiego motorku nie ma, ani nawet w w okolicy Edytowane 1 Maja 2010 przez tadek125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Określ jeszcze jedną rzecz, w siniku rozrusznik w ogóle nie kręci? Czy kręci ale wał sie nie kręci, czy wał sie kręci ale po woli, a może wdyaje dzwięk podobny do jęku. Krótko mówiąc wał i rozrusznik nie zazębiają sie o siebie bezpośrednio a w CBX jest tam po drodze skomplikowany mechanizm przeniesienia napędu na wał, który mógł się zblokować, zatrzeć, zerwać etc. Ja podejrzewam że rozrusznik jest dobry. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek125 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 (edytowane) jak podłącze z dużego akumulatora to rozrusznik obróci raz może 2 razy wałem ale z bardzo wielkim trudem i powoli silnik po remoncie (jesli można nazwać to remontem, wymienione panewki na korbowodach i pierścienie olejowe) a wg mnie tam jest bardzo prosto zrobiony mechanizm przeniesiena napędu z rozrusznika na wał jest sprzęgiełko (bendix) na tym samym wałku co alternator i z niego idzie łańcuszek prosto na wał chyba nic skomplikowanego noo chyba ze sie myle to mnie poprawcie Edytowane 1 Maja 2010 przez tadek125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 a więc wszystkie połączenia zostały już na samym początku sprawdzone, jest ok nie jestem aż tak zielony :) bezpośrednio podłączyłem, a więc przekaźnik ominąłem był podłączony i na stole i w motorze na stole jak go podłącze wygląda na to ze chodzi dobrze scisnąłem za tryb 2 deseczkami nie ma szans go utrzymać, tylko ze ja to sprawdzałem nie prosto na wirniku tylko na przekładni no a w silniku nie daje rady co ciekawe stało sie to tak samo od siebie??? jeszcze na nim w grudniu sie przejechałem i było ok przychodzi marzec i koniec padł rozrusznik zakupić nowy?? nowy ponad 400 zł a za stary gościu mi powiedział 300. jak już nie bedzie wyjścia no to trudno, bede musiał zakupić nowy jak narazie z elektrykami i mechanikami mi sie udaje bo zaden nic mnie nie kasuje :) najprościej to by było jak bym sprawdził u kogoś kto ma taki sam motor tylko u kogo, jak nikt tu takiego motorku nie ma, ani nawet w w okolicy Sprawdź dokładnie ceny abyś nie był zaskoczony. Nowy w USA kosztuje 450$ Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.