tadek125 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 dobra z wałem nowym tak zrobie dam do sprawdzenia a teraz jescze jedno byłem u mechaników panewki nie mam za ciasno spasowane są ok skrzynia wyciągnięta dalej ciężko kręci jedyne co to sam składałem rozrząd i pewnie sie rąbnołem bo jak że by nie trzeba sprawdzić rozrząd bo już nic innego nie pozostalo mam serwisowke ale po portugalsku http://www.plikos.pl/17ir/CABECOTE.rar.html looknie ktos na nia?? jak mam miec ustawione wałki?? bo na wale wiem gdzie sa znaki ale jak mają byc ustwione walki tego nie wiem sa dwa obrazki dotyczace ustawienia walkow, ale nie wiem ktory jest wlasciwy czy ze strony 19 czy z 20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 (edytowane) ustawiasz wał na znak T. w takim położeniu wałki wydech i ssący muszą być zwrócone krzywkami do środka na pierwszym tłoku patrząc od prawej strony. następnie znaki na kołach zębatych wałków muszą być równoległe do poziomu głowicy. ot i co... :) Edytowane 30 Czerwca 2010 przez Barnaby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek125 Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 (edytowane) ot co to ze rozrzad ustawiłem jest teraz dobrze, był przestawiony o pare zabków, ale odziwo jakos chodził iroznicy w mocy tez nie zauważyłem :) dalej: wykręciłem wszystko zostawiłem sam wał kręci sie leciutko, no prawie sam po przykręceniu korbowodów - opory są już większe wał już tak leciutko paluszkami nie idzie trzeba chwycic za kolo zebate i sie kręci tak hmmm troche ciężęj, jak rowerem pod górke :D po wkręceniu świec już nie jest tak łatwo - trzeba kręcić kluczem na hama i z ogromną siłą (no ale to chyba dlatego że sa wszystkie zawory zamknięte, zgadza sie??) same wałki rozrządu też sie leciutko kręcą - ale już zeby poruszyć wałek z zaworami trzeba troszeczke wysiłku tak samo było z całością, rozrusznik przy wkręconych świecach nie obrocił ale jak wykręciłem 2 to już mu to szło czyli w czym problem z ciezko kręcącym rozrusznikiem ??? :) Edytowane 1 Lipca 2010 przez tadek125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 a ciśnienie oleju? smarowanie jakiekolwiek masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 To ze walki z zainstalowanymi zaworami beda sie ciezej krecily to raczej oczywiste - musza pokonac opor sprezyn zaworowych. To ze wal po wkreceniu swiec bedzie se ciezej krecil to tez raczej oczywiste - musi pokonac opor sprezania na kazdym z cylindrow. Ty to tak wszystko skrecasz i rozkrecasz i znowu skrecasz - ciekaw jestem czy stosujesz momenty przykrecania stosowane przy montazu tego silnika i w jaki sposob te wszystkie panewki i walki skladasz. Przy okazji sprawdz czy pompa olejowa dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek125 Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 (edytowane) nie nie rozkręcam i składam poprostu mam rozpołowiony silnik odkręcam po kolei i za kazdym razem probuje kluczem ruszyc wał tak sprawdzałem na czym mam najwieksze opory to wiem ze trzeba pokonać sprężanie ale aż tak?? wiesz jakiej siły trzeba użyć w tym przypadku zeby obrócić wał na wkręconych świecach?? teraz sie nie dziwie ze rozrusznik nie moze tylko co z tym zrobic?? serwisowke mam skrecam wszystko z odpowiednimi siłami :) Edytowane 1 Lipca 2010 przez tadek125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek125 Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 (edytowane) dziwna sprawa bo mnie w koncu wkurzyło i poskładałem silnik ustawiłem rozrząd iiiiii??? rozrusznik kręci :) hehehehehehe no i po problemie :) ale niestety mam kolejny problem silnik zapali bez problemu chodzi na chwile, pozniej zaczyna pracować tylko na 3 tłokach, zachwile na 2-óch aż za moment zgaśnie odczekam dłuższą chwilę i znowu tak samo Edytowane 11 Lipca 2010 przez tadek125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Kranik paliwa czesciowo przyblokowany lub ktorys z zaworkow iglicowych komor plywakowych gaznika zacina sie w prowadzeniu i odcina doplyw paliwa. Popukaj w gazniki trzonkiem mlotka gdy przestaje chodzic, jesli odzyje masz winowajce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek125 Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 (edytowane) gazniki czysciłem nie rozbierałem membran zeby nie rozsynchronizowac gaznikow zreszta i tak je juz pasuje synchronizowac bo ja ja mam juz 3 lata a zaloze sie ze poprzednik tez tego nie robił ale to zrobie jak juz mi moto bedzie dobrze chodzic zeby do serwisu podjechac :) ok zerkne na kranik popukam tez gazniki a moze byc cos z podcvisieniem ze nie pociagnie z baku?? Edytowane 11 Lipca 2010 przez tadek125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 gazniki czysciłem nie rozbierałem membran zeby nie rozsynchronizowac gaznikow No to faktycznie nie jesteś zielony. :banghead: Tak jak zapewniałeś w pierwszym poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek125 Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 (edytowane) hehehehehehehe czyli ze co?? takie czyszczenie to psu na bude?? :) hehehe :biggrin: dysze przeczysciłem i komory pływakowe :D Edytowane 12 Lipca 2010 przez tadek125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 to że synchro i tak musisz zrobić, to czy wyciągniesz membrany jest bez znaczenia. Całkiem serio i bez złośliwości polecam zapoznać się z działaniem gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek125 Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 aha no to na przyszłość bede wiedział synchro mówiłem ze i tak pasowało by zrobić, wiec zrobie :) jednak przyczyną był kranik, teraz chodzi bez problemu i na koniec jeszcze takie pytanko bo silnik mi dymi na niebiesko to jak rozumiem żre olej ale co moze byc tego przyczyna?? uszczelniacze wymienione pierścienie olejowe też pisałem ze wymienione co ciekawe, myślałem ze swiece będą mocno zakopcone, a tu mają kolor kawa z mlekiem olej mam zalany półsyntetyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 no to albo uszczelniacze, albo pierścienie - cylinder honowałeś i docierałeś pierścienie? Zapoznaj się z docieraniem na ostro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek125 Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 szczerze to ci powiem nie wiem czy były honowane, bo ja tego nie robiłem, nie zakładałem tych pierścieni kto wie czy sie mu chciało robić czy nie :) nie katuje go na samym poczatku po odpaleniu dałem mu godzinke zeby pochodził na wolnych obrotach teraz jeżdże spokojnie do 4 tys i tyle i taka poprawka jeszcze wykręciłem dziś świece, żeby jeszcze raz dla pewności sprawdzić jakie są, no i okazało sie ze na 4 cylindrze świeca jest mokrawa, a jest jakiś sposób na sprawdzenie z którego zaworu cieknie?? nie wyciągając głowicy?? bo uszczelniacze wymieniałem sam i tak se myśle ze mogłem coś spierdzielić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.