Yogi Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Do kołbieli to ja mam 25km w jedną stronę. Myslalem o czyms swiezszym typu 530/500.Tak sobie mysle, ze przy mojej lamerskiej jezdzie serwis nie bedzie tragedia. Wydaje sie, ze najczesciej olej i filtry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 500 albo 450 z tych samych lat są najlepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 kołbiel jest już wystarczającym terenem żebyś poczuł przewagę exc na lc4 i nie chodzi mi tylko o rozrusznik........oczywiście lc4 też da się jeździć nie mówię nie , ale exc będzie przyjemniej i prościej..... tylko że znowu lc4 nawet SC czy 625SXC na jakąś tam traskę się nadaje a exc -zapomnij....... nawet nie zdjął go z lawety bo cos z wtryskiem sypnęło ot tak, kompletna przepsutnica kosztuje, 2800zł :banghead: fiołek uzasadnij rozprawką co myślisz o tps i wtrysku w nowoczesnych motocyklach hard enduro :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) lc4 na żwirownię-piaskownię wystarczy, byle miał rozrusznik, no exc to nie jest sprzęt na trasę, robiłem na tym po 130-140km dziennie ale to jak dla mnie absolutny max, znam takich co i 300 robili na crossach 2T i nie marudzili, kwestia cierpliwosci wtrysk ogólnie jest zajebistą sprawą, nic sie nie wylewa przy dzwonie, zawsze dobry skład mieszanki-silnik dluzej pożyje, reakcja na gaz sroga, w 350-450-500exc nie ma zadnych wiekszych problemów (drobne awarie czujników są, ale są tez i w gaźnikach) Edytowane 23 Października 2014 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Akurat nie mam zamiaru jeździć w traski.Jak widzę na YT filmiki to 500ka zachowuje sie rower górski z silnikiem w ramie. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 fiołek uzasadnij rozprawką co myślisz o tps i wtrysku w nowoczesnych motocyklach hard enduro :D Nie no jeżeli działa to jest mega super :D Zero dziur w mocy, dławienia, regulacji, czyszczenia, przelewów, ssania, szybkiego podnoszenia po glebie "bo paliwo leci" i wiele wiele innych. Ale jak się coś zepsuje to już gorzej. Motorek na przyczepe i do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrolek Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) WitamJak widzę na YT filmiki to 500ka zachowuje sie rower górski z silnikiem w ramie. :biggrin: Wieloma endurakami już jeździłeś?W to co pokazują w telewizorku naiwnie nie wierz.Większość, pardon, "debiutantów" którzy próbowali zaczynać od ostrej kozy płakało po nocach nad własna głupotą (zakwasmi i siniakami też). Jak chcesz hard to kup na start 250-400 ccm.Ważniejsze od tego na czym będziesz latał jest to z kim to będziesz robił. Jak chcesz to robić sam, o ile się nie zniechęcisz i nie wrócisz do motocykli z "frędzlami", to przez lata wiele nie ogarniesz. Baw się dobrzerr Edytowane 29 Października 2014 przez rrolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.