pako987 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Witam, ostatnio znalazł się w moich rękach silnik od cbr sc28, tyle że mam nie potwierdzoną informacje że może być zatarty. Czy jest jakiś bezinwazyjny sposób na sprawdzenie czy wszystko z nim ok?? albo na jakiej podstawie można przewidywać że coś jest nie tak ?? P.S Silnik będzie na sprzedaż z całym osprzętem + kolektory i wydech Micron Carbon http://picasaweb.google.pl/pako987/SilnikCBRSC28# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 zakręć wałem bez świec, powinien się poruszać lekko bez oporów i odgłosów, sprawdź komprechę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Jak będzie miał stukająca panewkę to będzie cieczko bez odpalenia lub rozkręcenia to stwierdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 (edytowane) 900rr (sc28 i 33) były diabelnie wytrzymałe, ale jak cos w nich padało to panewki. Jak padły to w misce w oleju były opiłki metalu, rozrusznik mimo dobrego akumulatora ciężko kręcił wałem, po odpaleniu silnik stukał i nie miał mocy. Ręką wału nie pokręcisz tak jak w dwusuwie, nawet bez świec. Kluczem, ale to nie daje żadnej grwarancji, że panewki sa ok. Jeśli chcesz sprawdzać kompresję to zalej piec olejem i włóż filtr - na zdjęciach widzę, że go niema. Rozrusznik podepnij bezpośrednio pod akumulator. Gaźników nie potrzebujesz. jesli silnk idzie na sprzedaż napisz o tym, że nie wiesz i daj gwarancję rozruchową........... Edytowane 26 Kwietnia 2010 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako987 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Znalazłem w misce kilka złotych opiłków więc rozkręciłem silnik, wszystko wygląda ok. Ale ekspert ze mnie marny, więc proszę o ocenę tych panewek. Nie mają żadnych głębokich rys, tylko na jednym korbowodzię są nieco bardziej widoczne zużycia na bokach. http://picasaweb.google.pl/pako987/SilnikCBRSC28# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 26-28-30 te wyglądają już nieciekawie. Główna na 37 ma ewidentne uszkodzenie jeśli to nie jest odbicie.36 też coś z nią nie halo jeśli to nie paprochy. Szkoda, ze te zdjęcia są zrobione z lampą. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Silnik nie jest nowy wiec i idealnych panewek spodziewac sie nie mozna, przedstaw silnik, pokaz zdjecia, opisz na tyle na ile mozesz i zobaczysz na ile ludziska wycenia go... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 szkoda że rozkręciłes bez potrzeby sprawny silnik od tego motocykla:( Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako987 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 (edytowane) Miałem takie info że silnik był zatarty, a po znalezieniu tych opiłków wolałem sprawdzić czy nadaje się do czegokolwiek. 26-28-30 te wyglądają już nieciekawie. Główna na 37 ma ewidentne uszkodzenie jeśli to nie jest odbicie.36 też coś z nią nie halo jeśli to nie paprochy. Szkoda, ze te zdjęcia są zrobione z lampą. Tutaj panewki w świetle dziennym http://picasaweb.google.pl/pako987/Panewki# Edytowane 27 Kwietnia 2010 przez pako987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Wedlug mnie nie wygladaja zle, 4 i 5 lekko przytarte ale nie ma tragedii. Pytanie tez jakie sa luzy, bo to jest najistotniejsze w tej calej inspekcji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zaś pytanie czy panewki ze zdjecia 4 i 5 mogly powodowac stukanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Trzeba pomierzyc i sprawdzic, nie powiedziane ze to panewki stukaly... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako987 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Jeszcze jedno pytanie, po rozpołowieniu silnika między połówkami nie było żadnej uszczelki, ani widocznych śladów po jakichkolwiek śladach sylikonu itp. jedyne co było to miejscami ślady po kleju do śrub ( http://www.helipad.pl/Klej_do_Srub_Thread_...am_AE-1921.html ) Powinno tam coś być ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Musi byc sealant pomiedzy karterami silnika, nawet najlepsza powierzchnia nie zapewni sama w sobie uszczelnienia, z tym ze uzywac powinno sie odpowiednich do tego celu uszczelniczy typu loctite badz zamienniki a nie uszczelniaczy czy kleji do gwintow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Tak, dla pewności możesz użyć silikonu, nie byle jakiego, polecam produkty Wurth, najlepiej czarny kolor. Dajesz bardzo cienki film tego silikonu na łączone powierzchnie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.