qurim Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Witka! Reanimuję trupa w postaci Gixxera 750W i mam rebus z wężami przy gaźniku. Serwisówki różne mam ale tego co chcę wiedzieć nie znajdę tam. Mianowicie - dokąd poprowadzić wąż nr.27 z rysunku? Węże te podają powietrze do komór membran, pod membranę i dalej do gardzieli. Sądzę że powietrze powinno być filtrowane w jakiś sposób. Przy airbox`ie nie widzę żadnego miejsca gdzie to przypiąć. Rysunek: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...98be7ecb45.html Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 jestes pewien, ze to powietrze dostaje sie do gardzieli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 No napisane jest ze to waz idacy do filtra powietrza, powinno byc jakies wyjscie w airboxie za filtrem. A jak to bylo podlaczone ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz236 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 cześć . te węzę to prawdopodobnie od podciśnienia gaźników i murza być podpięte pod właśnie te air coś po lewej i prawej stronie potrzebny będzie trójnik plastikowy. a jak się mylę to sorry.pozdr a i filtra nie ma tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 z tego co pamietam to sa ten waz musi byc zakonczony malym filterkiem z gabka (prostokąt), w serwisowce strona 4-12 ostatnia fota (manual ENG 93-95 gsxr750W) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 (edytowane) jestes pewien, ze to powietrze dostaje sie do gardzieli? Tak, jestem pewien. :biggrin: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...c943506595.html No napisane jest ze to waz idacy do filtra powietrza, powinno byc jakies wyjscie w airboxie za filtrem. A jak to bylo podlaczone ? Nie wiem jak było podłączone bo wcale nie było podłączone, a tego filterka nie posiadam, trójnika i węży też nie. Kupiłem za grosze wrak Gixxera i się bawię z nim. Stąd moje pytania. z tego co pamietam to sa ten waz musi byc zakonczony malym filterkiem z gabka (prostokąt), w serwisowce strona 4-12 ostatnia fota (manual ENG 93-95 gsxr750W) :clap: Wielkie dzięki. Sam tego nie zauważyłem a patrzyłem na obrazki poglądowo, bez czytania tekstu, tak na szybko. Tylko że kształt tego filtra skojarzyłem z "katalizatorem" z chińskiego skuterka i z tego oto powodu odruchowo przeszedłem dalej. Teraz już kumam co i jak. Będę musiał zmolestować poprzedniego właściciela żeby wyszukał ten element w swojej drewutni. Edytowane 25 Kwietnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 (edytowane) z rysunku wynika ze waz doprowadza powietrze pod membrane - sluzy to zapewne wyrownaniu cisnienia - pod i nad nia, tak zeby nie tworzylo sie stawiajace opor podcisnienie. z rysunku nie wynika, ze powietrze dostaje sie do gardzieli - byloby to nielogiczne ;). rysunek pokazuje kierunek przeplywu powietrza - rurka nie moze wiec byc podlaczona do air-boxu w ktorym panuje podcisnienie, ktore doprowadzone do gaznika dzialalo by przeciw sile unoszacej membrane do gory. reasumujac - doprowadzenie to pozwala unosic sie membranie a wraz z nia iglicy. po jego zatkaniu byloby to utrudnione. pzdr Edytowane 26 Kwietnia 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 (edytowane) Hej nigdzie to nie ma być podłączone zobacz link możne pomoże http://allegro.pl/item1014795587_gazniki_s...gsx_r_1997.html Edytowane 26 Kwietnia 2010 przez nissan556 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 (edytowane) Mhm. Dzięki Szynszyll za logiczne wytłumaczenie. W serwisówce oglądam obrazki a nie czytam tekstu bo zawsze się spieszę. :banghead: Tak czy inaczej, nie mam tego elementu, będę musiał coś tam wyczarować. Brak tego elementu nie sprawił wielkich problemów, chociaż podejrzewałem że brak takiego drobiazgu może być "winny" bo moto nie chciało zagadać. Ale już ogarnąłem temat, Gixxer dziś się odezwał i nawet zaczął jeździć. :biggrin: :clap: Musiałem wyjąć gaźniki i ustawić skład mieszanki po swojemu, odprawić kilka egzorcyzmów i się odezwał w końcu. Jutro zrobię synchro, założę jakieś świecidełko na przód i .....sterroryzuję okolicę. :buttrock: Edytowane 27 Kwietnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Kupiłem za grosze wrak Gixxera i się bawię z nim. Stąd moje pytania. Hehe, a sceptycy uwazaja ze okazje nie istnieja :flesje: Mi też sie zdarza cos kupowac tanim kosztem, a pozniej reanimowac - mozna sie duzo nauczyc, a jak sie uda satysfakcja murowana :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 (edytowane) Gorzej jak się nie uda. :biggrin: Tego Gixxera nikt nie chciał kupić bo ludzie wiedzieli że będzie wielki problem jeśli sami go nie zrobią. Mechanik by skasował górę pieniędzy i nie byłaby to okazja już. Ja narazie włożyłem ok.300PLN w niego, nie licząc czasu pracy, a spędziłem przy nim dobre 30-35h żeby tylko przygotować w ogóle do stanu w którym można nacisnąć starter. Edytowane 28 Kwietnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Roboczo godzina mechanika w warsztacie jakieś 50-60 zł wiec na razie 2000zł to wraczydło połknęło. Zapodaj fotke tego strupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Fotki mam tylko z tel. więc niewiele widać. Może to i lepiej. :biggrin: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e652c44f2f28acf0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3907df72c50a76a.html Ogólnie to wyglądało tak że było zasyfiałe, zakurzone moto, pudło części i owiewki. Ale felgi są polerowane na lustro :biggrin: , rama też tylko że zmiatowiała troszkę. Lakier bordo metallic. No i carbonowy wydech "no name" z wciśniętą końcówką wyglądającą jak odbyt. Wyjąłem to bo bałem się że wystrzeli i komuś krzywdę zrobi, teraz cham tak wyje że głowa mała. Muszę coś wykombinować. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.