Skocz do zawartości

wymiana zaworów


lionix
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To co oprócz zaworów i wałków tam się nic nie da wymienić ? Skąd takie info?

:banghead: :banghead: no ładnie

nowa głowica 3 tysie + osprzęt

Co do mostków to chodziło mi oczywiście o te pokrywki wałków

w tym roku już sobie nie pojeżdżę, w tamtym wojowałem z cylindrem, w tym głowica, w następnym skrzynia ;(

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prowadnice też są niewymienne. Sprawdzaj a potem pisz kolego.

Ta głowioca jest już i tak złomowa jeżeli ma uszkodzone mostki wałków rozrządu.

Jeżeli to co piszesz jest prawdą.....(chociaż nie mieście mi się to w głowie) to zaczynam coraz bardziej wierzyć w to ze SUZUKI to G*************WNO!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to co piszesz jest prawdą.....(chociaż nie mieście mi się to w głowie) to zaczynam coraz bardziej wierzyć w to ze SUZUKI to G*************WNO!!

 

To jedynie Twoje subiektywne odczucia albo masz za ciasną głowę.

http://www.babbittsonline.com/pages/parts/...d/1/Suzuki.aspx

I nie wyrażaj się bo sam masz takie samo****************O!!

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie wyrażaj się bo sam masz takie samo****************O!!

Nie wydaje mi się. Otworzyłem przed chwilą serwisów'kę R1 i czarno na białym są gniazda i prowadnice wciskane w głowice. Jeżeli nie są w katalogu części producenta to nie jest jednoznaczne z tym, że nie da się ich wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się. Otworzyłem przed chwilą serwisów'kę R1 i czarno na białym są gniazda i prowadnice wciskane w głowice. Jeżeli nie są w katalogu części producenta to nie jest jednoznaczne z tym, że nie da się ich wymienić.

 

Możesz trochę ochłonąć i rano zamówić u lokalnego dealera YAMAHA gniazda zaworowe do Twojej R1 a ja chętnie pokryję wszystkie koszty łącznie wymianą.

Wyobraź sobie sytuację odwrotną. W każdej szanującej się hurtowni łożysk tocznych możesz kupić kulki luzem i wymienić sobie w łożyskach koła przedniego a jednak jeszcze nie wymieniałeś.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz trochę ochłonąć i rano zamówić u lokalnego dealera YAMAHA gniazda zaworowe do Twojej R1 a ja chętnie pokryję wszystkie koszty łącznie wymianą.

Wyobraź sobie sytuację odwrotną. W każdej szanującej się hurtowni łożysk tocznych możesz kupić kulki luzem i wymienić sobie w łożyskach koła przedniego a jednak jeszcze nie wymieniałeś.

Czy gdzieś napisałem, że trzeba je kupować u Dealer'a?

A czegoś takiego jak dorabianie na zamówienie w warsztatach specjalizujących się tym Pan Mechanik nie słyszał? Jakkolwiek gniazdo zaworowe poważnie brzmi, nie jest niczym więcej niż kawałkiem tulei wykonanej z żeliwa lub brązalu oraz odpowiednio wykonaniu przylgni zaworowych na deg45/30 po wciśnięciu ich w głowicę.

Edytowane przez Szymon_R6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy gdzieś napisałem, że trzeba je kupować u Dealer'a?

A czegoś takiego jak dorabianie na zamówienie w warsztatach specjalizujących się tym Pan Mechanik nie słyszał? Jakkolwiek gniazdo zaworowe poważnie brzmi, nie jest niczym więcej niż kawałkiem tulei wykonanej z żeliwa lub brązalu oraz odpowiednio wykonaniu przylgni zaworowych na deg45/30 po wciśnięciu ich w głowicę.

Ten dział ma służyć pomocą potrzebującym a nie autorom nowych technologii poprawiania Japończyków.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak to w końcu jest: nie da się kupic gniazd orginalnych, nie da się wstawic jakichkolwiek gniazd do tej głowicy czy tez mozna to zrobic, ale nie nalezy 'poprawiac Japończyków"?

 

do autora:

jesli rozbierałes juz silnik to przeciez powinienes zaobserwowac czy zawory juz siedzą w gniazdach czy normalnie przylegają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lionix przede wszystkim musisz odkręcić głowice i porozpinać zawory. Wtedy zobaczysz w jakim stanie są zawory i przylgnie. Jeżeli będą powypalane ( a mają prawo, bo chodziły na zero) to jeżeli docieranie nic nie pomoże to wymiana zaworów jest koniecznością. Jeżeli nie jesteś w stanie kupić/dorobić gniazda szlifuję się jeszcze trzonki zaworowe, aby wejść na zakres dostępnych płytek. Jest wiele porządnych zakładów w których dorobią Ci nowe gniazda zaworowe.

P.S Panie Piotrze nie zamierzam nic nikomu udowadniać, ale sądziłem, że tytuł "SPEC-MECHANIK" umieszczony nad gwiazdkami lansu do czegoś zobowiązuje. Od mechanika jak od każdego innego specjalisty wymaga się kreatywnego myślenia, a jeżeli kogoś praca kończy się na niedostępności części to ja dziękuje za takie doświadczenie.

Jeżeli chodzi o wstawianie gniazd zaworowych to w mojej rodzinnej firmie tygodniowo regeneruje się kilkanaście głowic od ciężarówek, które pracują po X00 000km tak więc sądzę, że temat jest wyczerpany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lionix przede wszystkim musisz odkręcić głowice i porozpinać zawory. Wtedy zobaczysz w jakim stanie są zawory i przylgnie. Jeżeli będą powypalane ( a mają prawo, bo chodziły na zero) to jeżeli docieranie nic nie pomoże to wymiana zaworów jest koniecznością. Jeżeli nie jesteś w stanie kupić/dorobić gniazda szlifuję się jeszcze trzonki zaworowe, aby wejść na zakres dostępnych płytek. Jest wiele porządnych zakładów w których dorobią Ci nowe gniazda zaworowe.

P.S Panie Piotrze nie zamierzam nic nikomu udowadniać, ale sądziłem, że tytuł "SPEC-MECHANIK" umieszczony nad gwiazdkami lansu do czegoś zobowiązuje. Od mechanika jak od każdego innego specjalisty wymaga się kreatywnego myślenia, a jeżeli kogoś praca kończy się na niedostępności części to ja dziękuje za takie doświadczenie.

Jeżeli chodzi o wstawianie gniazd zaworowych to w mojej rodzinnej firmie tygodniowo regeneruje się kilkanaście głowic od ciężarówek, które pracują po X00 000km tak więc sądzę, że temat jest wyczerpany.

Jak Wasze ciężarówki będą dawały tyle samo koni mech z litra pojemności to skończy się wymiana gniazd zaworowych i szlifowanie wałów i nie porównuj lokomotywy do F16.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i tyle koni nie dają ale jakie przebiegi robią

z mechaników robi się po mału wymieniaczy części

 

a mi sprzęgło ciekło i co zalałem atf ( automatic transmission fluid ) i nie cieknie. :) kreatywność czy głupota ??

Edytowane przez Dr.Artur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i tyle koni nie dają ale jakie przebiegi robią

z mechaników robi się po mału wymieniaczy części

 

a mi sprzęgło ciekło i co zalałem atf ( automatic transmission fluid ) i nie cieknie. :) kreatywność czy głupota ??

 

To się zrujnowałeś a wystarczyło założyć podpaskę ze skrzydełkami.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Wasze ciężarówki będą dawały tyle samo koni mech z litra pojemności to skończy się wymiana gniazd zaworowych i szlifowanie wałów i nie porównuj lokomotywy do F16.

Żeby to jeszcze "moc z litra" decydowała o obciążeniach na poszczególne części to bym się cieszył.

 

z mechaników robi się po mału wymieniaczy części

W zasadzie jak nie mają pojęcia o podstawowych zależnościach przy projektowaniu silnika, to niech lepiej wymieniają tylko części, bo zamiast naprawić to jeszcze spie**ą.

Edytowane przez Szymon_R6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...