Dr.Artur Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 witam wiec tak motor tl 1000r. lądowanie na aku po odpaleniu moto około 13,5 po minucie 12,5v po zapaleniu świateł 12v czasem nawet poniżej 12 zejdzie. alternator sprawdzony wedlug srwisowki i z nim wszystko ok. wiec czy to regulator napięcia ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zapewne tak ale w celu 100% pewnosci zaloz /pozycz akumulator ktory jest na pewno dobry i sprawdz jeszcze raz. To plus stan polaczen przy aku i regulatorze napiecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Objaw bardzo wskazujący na problem z akumulatorem. Jak tomek napisał najpierw podmianka aku. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Sprawdż gniazdo regulatora napięcia połączenia wyczyść drucianą szczoteczką jeśli jest nagar -- i to na początek bez kosztów ---- jak sprawdzałeś prądnice omomierzem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 alternator był sprawdzany omomierzem jest w normie jak podaje swrisowka i jaki v podaje przy 5 tys obrotach jest ok akumulator bym podpięty drugi i to samo 5 tys obrotów 13,7 volta włączę światła spada, wolne obroty 12,7v włączę światła 12v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 alternator był sprawdzany omomierzem jest w normie jak podaje swrisowka i jaki v podaje przy 5 tys obrotach jest ok akumulator bym podpięty drugi i to samo 5 tys obrotów 13,7 volta włączę światła spada, wolne obroty 12,7v włączę światła 12v Przetłumacz proszę zaznaczony tekst na język polski. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 omomierz pokazuje 0,9 a serwisowka mówi od 0,1 do 1. 70 v przy 5 tys obrotach jest lub coś kolo tego, sprawdzane było wskazówkowym przyrządem wiec ciężko podać dokładną wartość po polskiemu jak moglem napisałem ledwo skończyłem zawodówkę darujcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Przetłumacz proszę zaznaczony tekst na język polski. Panie Piotrze, albo Piotrek, jeśli tak mogę....doskonale rozumiem :), ale trochę chęci trzeba, no chyba że to jakaś "misja" :). Wiadomo....kaleczenie tez mnie boli, ale co mozna zrobić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 omomierz pokazuje 0,9 a serwisowka mówi od 0,1 do 1. 70 v przy 5 tys obrotach jest lub coś kolo tego, sprawdzane było wskazówkowym przyrządem wiec ciężko podać dokładną wartość po polskiemu jak moglem napisałem ledwo skończyłem zawodówkę darujcie. Hrabia Alessandro Giuseppe Antonio Anastasio Volta przewraca się w grobie po takich tekstach. Napisałeś:omomierz pokazuje 0,9 a serwisowka mówi od 0,1 do 1. 70 v Sprawdź dokładnie do czego służy Ohmomierz i w jakich jednostkach podaje się wartości. Panie Piotrze, albo Piotrek, jeśli tak mogę....doskonale rozumiem :), ale trochę chęci trzeba, no chyba że to jakaś "misja" :). Wiadomo....kaleczenie tez mnie boli, ale co mozna zrobić??? Żadna misja tylko precyzja wysławiania się w mechanice bo to nie dyplomacja gdzie na co dzień co innego mówią a o czym innym myślą. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 myślałem ze takie rzeczy to tylko scigacz.pl Po Kropce jest napisane 70 volt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 myślałem ze takie rzeczy to tylko scigacz.pl Po Kropce jest napisane 70 volt [/quote Wracaj na ścigacz.pl - będziesz między swoimi :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Czy ty sprawdzasz właściwa cewkę?? Ładowanie to napięcia w granicach 12-14V a jak masz 70V na cewce to bardziej wygląda na cewkę ładującą CDI? Jeżeli piszesz o oporze (czyli to co mierzy Ohmomierz) to napisz jednostkę ze pokazuje 0,9 Ohma a serwisówka podaje od 0,1 do 1 Ohm..... Regulator napięcia sprawny? Panie Dudek (odmieniając chyba Dudku powinno być aczkolwiek odmiana Pana nazwiska jest trudna i niestety nie wiem jaka forma występuje prawidłowo) Ja wiem ze Pan pisał to już 5tyś razy ale nie trzeba od razu dyskryminować. Praca u podstaw powinna mieć miejsce na tym zacnym forum ;) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Czy ty sprawdzasz właściwa cewkę?? Ładowanie to napięcia w granicach 12-14V a jak masz 70V na cewce to bardziej wygląda na cewkę ładującą CDI? Jeżeli piszesz o oporze (czyli to co mierzy Ohmomierz) to napisz jednostkę ze pokazuje 0,9 Ohma a serwisówka podaje od 0,1 do 1 Ohm..... Regulator napięcia sprawny? Panie Dudek (odmieniając chyba Dudku powinno być aczkolwiek odmiana Pana nazwiska jest trudna i niestety nie wiem jaka forma występuje prawidłowo) Ja wiem ze Pan pisał to już 5tyś razy ale nie trzeba od razu dyskryminować. Praca u podstaw powinna mieć miejsce na tym zacnym forum ;) Sprawdź dokładnie nazwę tego działu, wyraźnie i tłustym drukiem napisały: Mechanika Ogólna Motocyklowa a nie przedszkole mechaników. Ohmomierz służy do pomiaru oporności a woltomierz do pomiaru napięcia. A jak na uzwojeniu alternatora napięcie przemienne ma wartość 70V to znaczy że alternator jest OK. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zawsze się czegoś nowego dowiem ;) 70V przemienne na altku to ok. w sumie dobrze wiedzieć, ale to pomiar jest na jednej fazie do masy czy też miedzy fazami? Ohmomierz służy do pomiaru oporności a woltomierz do pomiaru napięcia. A multimetr posiada oba te urządzenia wbudowane w siebie ale w sumie to nas do niczego nie zaprowadzi. [offtop] Generalnie nazwa działu (czyli na pierwszej stronie jest napisane ) Mechanika Ogólna Motocyklowa informuje tylko o czym należy tutaj pisać, osoba zadająca pytanie w tym dziale czegoś musi nie wiedzieć skoro to pytanie zadaje, wydaje mi się to logiczne. Zatem jeżeli ktoś pyta to oczekuje jakiejś odpowiedzi z której najczęściej wyłania się dyskusja. Może nie jest napisane przedszkole, jednak sama nazwa absolutnie nie informuje lub, co gorsze, zabrania podawania jakichś więcej informacji dla tych którzy czegoś zdają się nie wiedzieć. [/offtop] Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zawsze się czegoś nowego dowiem ;) 70V przemienne na altku to ok. w sumie dobrze wiedzieć, ale to pomiar jest na jednej fazie do masy czy też miedzy fazami? A multimetr posiada oba te urządzenia wbudowane w siebie ale w sumie to nas do niczego nie zaprowadzi. [offtop] Generalnie nazwa działu (czyli na pierwszej stronie jest napisane ) Mechanika Ogólna Motocyklowa informuje tylko o czym należy tutaj pisać, osoba zadająca pytanie w tym dziale czegoś musi nie wiedzieć skoro to pytanie zadaje, wydaje mi się to logiczne. Zatem jeżeli ktoś pyta to oczekuje jakiejś odpowiedzi z której najczęściej wyłania się dyskusja. Może nie jest napisane przedszkole, jednak sama nazwa absolutnie nie informuje lub, co gorsze, zabrania podawania jakichś więcej informacji dla tych którzy czegoś zdają się nie wiedzieć. [/offtop] Napięcie międzyfazowe i powinno być równe pomiędzy wszystkimi fazami. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.