bobber Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 witajcie. mam taki problem. wczoraj jechalem na przeglad skuterem, dystans okolo 1km. jak wracalem do domu skrecajac i zwalniaja juz na mojej ulicy skuter zgasl wiec go odpalilem aby kontynuowac jazde ale to juz bylo dziwne uczucie... tak jaby nie wkrecal sie na obroty... kiedy dojechalem do domu zgasilem silnik. po chwili znowu odpalilem na sekunde spradzajac czy odpala.. po pietnastu minutach chcialem jechac i nie moglem juz go odpalic. troche go kopalem i w pewnym momencie wal sie zablokowal. dzsiaj zdjelem pokrywe od napedu i kluczem przekrecilem wal i tlok znowu sie rusza ale nie chce odpalic. co wy na to?? mam nadzieje ze to nie zatarcie. objawy niby zatarcia a tylko 1 km przejechalem... jutro chce filtr powietrza i gaznik wyczyscic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 a jak wygląda swieca?? mokra sucha?? zatkaj palcem dziurę w głowicy i zbacz czy ma kompresje ,mogł sie zatrzeć na pierścieniach ale to zadkie zatarcie ,musisz kombinwać Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 a jak wygląda swieca?? mokra sucha?? zatkaj palcem dziurę w głowicy i zbacz czy ma kompresje ,mogł sie zatrzeć na pierścieniach ale to zadkie zatarcie ,musisz kombinwać [/q świeca jest mokra. tak sie zastanawiam z tym zatarciem... jezdzilem na oparach ale watpie zeby benzyna wplynea na taka okolicznosc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) Jeśli wał stoi, albo rusza się bardzo ciężko, to nie widze sensu nawet nim kręcic. Raczej rozbiórka głowica+cylinder i się okaże. Ale zanim to zrobisz możesz sprawdzić parę rzeczy. Przyciskając palec do otworu świecy możesz stwierdzić jedynie totalny brak kompresji (rzadko się zdarza), jeśli palec nie odskakuje przy kręceniu wałem. Jeśli palec odskakuje to znaczy ze masz conajmniej około 3-4bary, silnik w takim stanie nie odpali. często pierścienie wyłamują się na oknie wydechowym, czasami z kawałkami tłoka. Zdejmij wydech, pokręć wałem i zobacz tłok. Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jeśli wał stoi, albo rusza się bardzo ciężko, to nie widze sensu nawet nim kręcic. Raczej rozbiórka głowica+cylinder i się okaże. Ale zanim to zrobisz możesz sprawdzić parę rzeczy. Przyciskając palec do otworu świecy możesz stwierdzić jedynie totalny brak kompresji (rzadko się zdarza), jeśli palec nie odskakuje przy kręceniu wałem. Jeśli palec odskakuje to znaczy ze masz conajmniej około 3-4bary, silnik w takim stanie nie odpali. często pierścienie wyłamują się na oknie wydechowym, czasami z kawałkami tłoka. Zdejmij wydech, pokręć wałem i zobacz tłok. zaraz ide to spradzic... czyli jak bedzie mial 3-4 bary to jest ok? i nie jest zatarty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 nie chodzi o to ze palcem to mozesz dziweczyne uruchomić a nie silnik ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 zaraz ide to spradzic... czyli jak bedzie mial 3-4 bary to jest ok? i nie jest zatarty? Czyli ściągaj cylinder bo kręceniem na siłę jeszcze bardziej załatwisz całość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 3-4 to do wywalenia.powinno byc 8-10.pewnie pekl pierscien.dlatego sie rkeci i tak lekko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 jak sadzicie dam rade odkrecic cylinder bez uszkodzenia uszczelek? bede mial troche roboty bo skuer jest chlodzony ciecza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) Ja niegdyś sprawdzałem sam silnik, ciśnienie ok. 10 bar, zapalał z trudnością ale chodził. Potem chciałem znowu zapalić to w końcu wał się zablokował. Po ściągnięciu cylindra okazało się że wyskoczyło zabezpieczenie, pierścienie połamane, rysa na cylindrze... Oczywiście wiadomo było że zdarzyło się to wcześniej. Tak więc nie ma co wierzyć wskazaniom próbnika ciśnienia. Wiele razy nawet na zajechanym silniku miałem wyniki ponad 10 bar a cylinder i tłok były do wymiany.\ Poza tym, po co chcesz samemu grzebać w silniku skoro masz kilometr do serwisu? Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez BANANvanDYK Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jeśli już byłby zatarty, to ten jeden kilometr w zupełności na zatarcie wystarczy. Mogło zabraknąć oleju do mieszanki, a Ty nie zauważyłeś albo też dozownik mógł sie uszkodzić. Zakładam, że mowa o skuterze 2T ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jeśli już byłby zatarty, to ten jeden kilometr w zupełności na zatarcie wystarczy. Mogło zabraknąć oleju do mieszanki, a Ty nie zauważyłeś albo też dozownik mógł sie uszkodzić. Zakładam, że mowa o skuterze 2T ;) tak to skuter 2T. Piaggio nie jakiś chińczyk;p sprawa jasna. górny pierścień poleciał. na szczęście tłok go wypluło wydechu i nie poniszczył cylindra. Mam do wymiany tłok. Wiec pytanie co do tłoka. Jakiej firmy tłoki omijać szerokim łukiem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 JAkie firmy mijać.....cieżko powiedzieć napewno tą tanizne z allegro. NAtomiast jeżeli planujesz dłużej pojeździć naprawde warto zainwestować w tłok vertex, wosner Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 JAkie firmy mijać.....cieżko powiedzieć napewno tą tanizne z allegro. NAtomiast jeżeli planujesz dłużej pojeździć naprawde warto zainwestować w tłok vertex, wosner zastanawiam sie nad tłokami RMS . nie sa z tych najtanszych (okolo 70zl), ale z tego co czytałem to sa dosyc dobre. chociaz opinie sa podzielone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Ja często na serwisie montuję tłoki METEOR i są git, nie narzekam. Do Faggio tłoki za ok.50PLN mam na sklepie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.