zero0 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Witam Mam problem. Moj 4sow zbiera sie calkiem sympatycznie 1 cisnie 2 cisnie 3,4,5 szatan... wbijam 6 zwalnia. Na 5 przycisne go do 100km przebijam na 6 i zwalnia do 80km/h jaka moze byc tego przyczyna? Kurcze nie spotkalem sie ejszcze z czyms takim blokady nie ma. Zebatki sa orginalne. lancuch naciagniety. Ktos ma jakis pomysl? Wczoraj wrocilem z trasy okolo 300km/h i praktycznie cala droge jechalem na 5 biegu okolo 100km/h biegu jescze troche bylo wiec na najwyzszych obrotach nie byl caly czas.. ale czy to zdrowe dla silnika i skrzyni?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerider Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 witam, może 6-tka jest nadbiegiem, chodzi o to że na równym terenie redukuje obroty silnika i oszczędza paliwo, chcąc przyspieszyć zapewne trzeba cyknąc na 5, może nawet 4ke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zero0 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 No ok... mimo ze starszna lipa z tym 6 biegiem:)) A pytanko co do jazdy na 5 biegu na sporych obrotach ale nie maksymalnych... Czy to w 4sowie jakis wiekszy problem? Nie chcial bym aby przez taka jazde trzeba bylo remontowac silnik.... Olej nowy wszystko po przegladzie wiec silnik zadbany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Witam Mam problem. Moj 4sow zbiera sie calkiem sympatycznie 1 cisnie 2 cisnie 3,4,5 szatan... wbijam 6 zwalnia. Na 5 przycisne go do 100km przebijam na 6 i zwalnia do 80km/h jaka moze byc tego przyczyna? Kurcze nie spotkalem sie ejszcze z czyms takim blokady nie ma. Zebatki sa orginalne. lancuch naciagniety. Ktos ma jakis pomysl? Wczoraj wrocilem z trasy okolo 300km/h i praktycznie cala droge jechalem na 5 biegu okolo 100km/h biegu jescze troche bylo wiec na najwyzszych obrotach nie byl caly czas.. ale czy to zdrowe dla silnika i skrzyni?? siema. w temacie umiesciles "skrzynia biegow 6 bieg" skrzynia raczej nie ma nic do tego, czy mozesz jezdzic na 5 biegu? - mozesz tylko po co? powinno Ci zalezec zeby moto byl sprawny na 100% tak bylo odkad masz moto czy potrafisz to umiejscowic moze z jakims incydentem/ wymiana / regulacjami? podobne objawy(dlawienie, spadek mocy) maja kolesie ktorzy grzebali przy airboxach ale tej mz to nie dotyczy:) wykrec swiece zobacz jaki ma kolor i sproboj wyregulowac mieszanke (wiecej paliwa?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 a masz oryginalne przełożenia ? zębatka tył zębatka przód ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zero0 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 a masz oryginalne przełożenia ? zębatka tył zębatka przód ?? Orginalne... siema. w temacie umiesciles "skrzynia biegow 6 bieg" skrzynia raczej nie ma nic do tego, czy mozesz jezdzic na 5 biegu? - mozesz tylko po co? powinno Ci zalezec zeby moto byl sprawny na 100% tak bylo odkad masz moto czy potrafisz to umiejscowic moze z jakims incydentem/ wymiana / regulacjami? podobne objawy(dlawienie, spadek mocy) maja kolesie ktorzy grzebali przy airboxach ale tej mz to nie dotyczy:) wykrec swiece zobacz jaki ma kolor i sproboj wyregulowac mieszanke (wiecej paliwa?) Czy oznakiem zbyt ubogiej mieszanki moze byc gasniecie silnika przy wlaczaniu ssania?? Moze tu jest pies pogrzebany.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 A szerokość ogumienia jest taka jaką podaje producent? Czy może masz którąś opone szerszą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zero0 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 A szerokość ogumienia jest taka jaką podaje producent? Czy może masz którąś opone szerszą? Tutaj musial bym obadac sprzecik ale to jak wyjde z pracy... choc mysle ze to raczej nie wina ogumienia. bo tak jak pisalem 1-5 rwie jak szalony przy 6 zwalnia i nie ma mocy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dfg Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Tak na chłopski rozum 6 musi mieć jakoś zwiększone opory, sprawdzałeś czy podczas hamowania silnikiem na 6 i 5 biegu nie ma wyraźnej różnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) a może po prostu ten sprzęt nie ma już siły jechać na 6 z większą prędkością? Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Witam Wczoraj wrocilem z trasy okolo 300km/h ... No niewiem na czym jeździsz ale chyba na wzbogaconym paliwie rakietowym. Zapisz się do księgi rekordów Guinessa. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Zacznij od sprawdzenia ciśnienia w oponach. Po tym będziemy wróżyć dalej. Np.ciśnienie sprężania... :icon_twisted: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zero0 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zacznij od sprawdzenia ciśnienia w oponach. Po tym będziemy wróżyć dalej. Np.ciśnienie sprężania... :icon_twisted: Ok po pracy zajade sprawdze cisnienie. Cytat(zero0 @ 19.04.2010 - 07:27) Witam Wczoraj wrocilem z trasy okolo 300km/h ... No niewiem na czym jeździsz ale chyba na wzbogaconym paliwie rakietowym. Zapisz się do księgi rekordów Guinessa. Skladnik X nie powiem ci co tro bylo:D a może po prostu ten sprzęt nie ma już siły jechać na 6 z większą prędkością? to by mialo sens wtedy gdyby na 6 tez ciagnelo do 100 a nie zwalnialo do 80km/h Tak na chłopski rozum 6 musi mieć jakoś zwiększone opory, sprawdzałeś czy podczas hamowania silnikiem na 6 i 5 biegu nie ma wyraźnej różnicy? Roznice czuc np gdy daje 5 i dociskam gaz to slysze jak wkreca sie na obrody cisne 6 i slysze ze nie ma najmniejszej ochoty isc dalej a obroty raczej spadaja do pewengo momentu i nie chca isc dalje. No ale ok zobacze te Cisnienie w oponach i bedziermy myslec dalej:) Gdzies czytalem o takim problemie. Wspominali cos o gazniku. Ale sam nie bede sie w to bawil bo nie mam wprawy a chcial bym te go przeczyscic. Wiec musze zajechac do mechaniora a na to bede mial czas dopiero w weekend:/ tagze do tego czasu mozna obadac inne tematy:) Czekam na propozycje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Napisz czym jeździsz bo może Y2K a szósty bieg jest do schładzania turbiny :biggrin: :biggrin: :banghead: :banghead: :buttrock: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zero0 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Napisz czym jeździsz bo może Y2K a szósty bieg jest do schładzania turbiny :biggrin: :biggrin: :banghead: :banghead: :buttrock: MZ 125 SM z 2002r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.