granat Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Hahaha, znowu zaczynasz?? :bigrazz: znasz moje zdanie i jakie kary za to bym wprowadził? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Tylko takie małe wiaderko zimnej wody na główke, wiesz ze jak ruszysz blok i wał bedziesz musiał zaprojektowac od nowa fazy rozrzadu?Katy zapłonu i jescze pare innych małoistotnych drobiazgów?Jestes na to przygotowany?Technicznie i umysłowo?A w ogóle piec z malacza to w/g mnie slepa ulica, w całosci to zły pomysł, jak ustawisz wzdłuz, jeden gar bedzie niedochłodzony a kaszel tego nie lubi, jak w poprzek, masz problem z przeniesieniem napedu, a jak połamiesz go na kawałki zaczyna sie projektowanie od zera, oczywiscie nie zniechecam, ale jak znam losy wydumek z alledrogo to bedzie zbudowanie silnika odpalenie i oddanie na złom, szkoda kasy i czasu, lepiej zbudowac cos na gotowym piecu z fajna rama, i dobrym desingiem dlatego jeszcze nie pociolem nic i narazie mierze przeliczam i porównuje konstrukcje wzorcowe od czego elementy wału(prawdopodobnie elementy rozzadu i czop walu od junaka, krzywki dorabiane o nieco innym ksztalcie), powyzej sa namiary firmy robiacej wałki rozzadu, dostep do tokarek/frezarek mam i zaplecze umysłowe powoli zdobywam (studia), proawadze małe próby odnosnie odlania bloku z formy do obrobienia a nie frezowania od zera, zastanawiam sie nad systemem smarowania od czego pompa (miska mokra) od czego korby l ub gdzie dorobic takowe z jednego wykorbienia itd itp... A przez kolege "wueska" nad twinem tez mysle usilnie :P nie ma byc to jakas torpeda lecz klasyczna Vka i ma to działac i jeszcze wygladac ! kolega z którym to wymysliłem wymiekl juz :P ps. przy okazji znalazłem w necie filmiki które motywuja do takiej zabawy oto kilka tego sie indyjdczyki nie spodiewali ! profanacja ! wieksza profanacja ! remont ale dorabianie czesci pełna para ! moj ulubiony , silnik powstał od zera ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 dlatego jeszcze nie pociolem nic i narazie mierze przeliczam i porównuje konstrukcje wzorcowe od czego elementy wału(prawdopodobnie elementy rozzadu i czop walu od junaka, krzywki dorabiane o nieco innym ksztalcie), powyzej sa namiary firmy robiacej wałki rozzadu, dostep do tokarek/frezarek mam i zaplecze umysłowe powoli zdobywam (studia), proawadze małe próby odnosnie odlania bloku z formy do obrobienia a nie frezowania od zera, zastanawiam sie nad systemem smarowania od czego pompa (miska mokra) od czego korby l ub gdzie dorobic takowe z jednego wykorbienia itd itp... A przez kolege "wueska" nad twinem tez mysle usilnie :P nie ma byc to jakas torpeda lecz klasyczna Vka i ma to działac i jeszcze wygladac ! kolega z którym to wymysliłem wymiekl juz :P ps. przy okazji znalazłem w necie filmiki które motywuja do takiej zabawy oto kilka tego sie indyjdczyki nie spodiewali ! profanacja ! wieksza profanacja ! remont ale dorabianie czesci pełna para ! moj ulubiony , silnik powstał od zera ! Jesteś na dobrej drodze ale musisz się spieszyć aby zdążyć zbudować swój pierwszy motocykl jak zbliżysz się do wieku tego pana z ostatniego filmu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Straszny optymista z pana panie Piotrze :) John Britten zbudował swojego Brittena 1000 w kilka lat. Też od zera ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Straszny optymista z pana panie Piotrze :) John Britten zbudował swojego Brittena 1000 w kilka lat. Też od zera ;) ale nie zapominaj że skończył politechnikę i był bardzo upartym człowiekiem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Z tego co czytam w postach Autora tematu to mogę stwierdzić że z JB ma jedną wspólną cechę. Miłość i zapał do tego co robi. Myślę więc że jest na dobrej drodze. :) Przed emeryturą powinien się wyrobić :D OT: a Propos John'a Britten'a, ściągnełem właśnie film o nim i jego dziele. Dziś już za późno ale jutro to chyba obejrzę... The Britten Bike Story. One Man Dream Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 widziałem ten film, wspaniała historia ! co do silnika narazie licze licze licze i rysuje :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 A nie myślałeś nad użyciem części z silników moto? Cylindry można łatwo rozdzielić np. z rzędowego Twina takiego jak XS400, GS500 i podobnych. Środkiem idzie łańcuszek rozrządu więc sporo miejsca jest. Głowicę też można rozdzielić, jakoś ładnie zamknąć, napęd paskiem zębatym itd. Korby i tłoki też wtedy możesz wykorzystać.... Części lekkie, mocne i zgrabne. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 myslec myslałem, najwiekszym problemem jest dostepnosc tych czesci i ich koszt... silniki malara mam i ich mi nie szkoda... Znalazłem cos co bym nazwał złotym srodkiem odnosnie korbowodów czyli HD WLA z tym szkopół jest taki ze na zapytania o ich wymiary(srednice i długosci) nie uzyskałem odpowiedzi od Ebayowiczów (koszt od 120$), cylindry jak i tłoki nalezy nieco potoczyc od spodu aby korby sie wyrobiły czy to orginalne czy HDkowe, pod katem 45/43 stopnie nieco by mi zawadzało, wiem juz ze silnik z mokra miska, tylko te wymiary a własciwie ich brak i plany w miejscu stoja... Głowice sa juz (zostało podspawac kanty dociete tak by wygladały na ładne fabryczne odlewy, wspawac doloty i jakies klawe dekle dorobic zeby to wygladało z jajkiem). Co gorsze im dalej mysle i planuje wychodzi 6 nowych pomysłów i innych koncepcji które by sie chciało zrealizowac :P http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-Harley-...ultDomainQ5f100 moze ktos ma korby WL'ki i pomierzy je ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 No to będzie problem. Przekopałem katalogi części HD i sieć i nic nie widzę nt. rozmiarów. Są tylko standardowe określenia "stock" i "stroker". :banghead: Wbij się do działu zabytki/marki amerykańskie, tam jest w miarę świeży temat o gaźniku WL i gość który grzebie w WL`kach, może coś wie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 hehehe któs miał podobny pomysł :P http://moto.allegro.pl/item1047997759_jedy...kat_okazja.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Niezły bajer. Niestety większość takich projektów kończy w ten sposób - zrobić do połowy i pogonić bo zapału nie starczyło. A tak to każdy potrafi - nasrać i uciec. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.