Soku11 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam. Co może być przyczyną nieodpalania silnika po swapie? Tzn. silnik odpala, ale na kilka obrotów i gaśnie. Silnik to 1.5l diesel od Citroena Saxo, który został włożony do samochodu Citroen AX (był silnik 1.4). Zawór odcinający paliwo został sprawdzony i jest sprawny. Odpalanie z paliwa podawanego bezpośrednio do pompy też nie przynosi rezultatu. Po zgaśnięciu silnika w pompie jest paliwo. Czy ktoś spotkał się może z podobnym problemem? Czy takie zachowanie może świadczyć o zacieraniu się silnika? A może to wina pompy (jest ona ze starego silnika)? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Edytowane 10 Kwietnia 2010 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasola Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 jesli to diesel moze byc zapowietrzony tak wiec popusc lekko nakretki łaczace przewód od pompy i wtryskiwacz i zobacz czy jesi mocne cisnienie i czyste paliwo bez pęcherzyków powietrza sprawdz tez swiece czy grzają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 jesli to diesel moze byc zapowietrzony tak wiec popusc lekko nakretki łaczace przewód od pompy i wtryskiwacz i zobacz czy jesi mocne cisnienie i czyste paliwo bez pęcherzyków powietrza sprawdz tez swiece czy grzają Przecież dizla się tylko odpowietrza, nawet pąpeczka jest to po co coś kręcić :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasola Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Przecież dizla się tylko odpowietrza, nawet pąpeczka jest to po co coś kręcić :P grzebałem juz nie przy jednym dieslu:)a pąpeczka najlepiej koła pompuje :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 a elektrozawór na pompie sprawny ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Przecież dizla się tylko odpowietrza, nawet pąpeczka jest to po co coś kręcić :P Pompka nie tyczy sie każdego diesla.Jedne mają, jedne nie. W niektorych odpowietrzanie to czasem kilkudziesięcio minutowa zabawa w luzowanie nakrętki, kręcenie, ponowne zakręcanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Ja bym sprobowal podlaczyc elektryczna pompke paliwa na zasilaniu i wtedy odpalal. Ta pompa wtryskowa jest sterowana linka - prawda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 odpowietrz dobrze układ paliwowy wymień filtr paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Ja bym sprawdził ciśnienie spraszania w tym nowym silniku i wtryskiwacze a później dokładnie sie dowiedział czy pampy z 1,4 sa takie same jak w 1,5 :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.