michoa Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 chyba że te sprzęgła kłowe są dobre a tylko wodzik się przytarł bo ten gościu co kupilem mz od niego nie miał sprzęgła tylko tak biegi wbijał :banghead: uchowaj boże :D te sprzęgła kłowe nie mają nic wspólnego z sprzęgłem mam pomysł : sprzedaj ten motocykl na allegro będziesz miał na ratę za neostradę i nie będziesz miał problemu ze skrzynią :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 chłopak się troche zakrecił.. serio masz 13 lat ? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 (edytowane) Na allegro można kupić każde koło zębate do 150 i 250. Tylko poszukać :) Wpierw proponuje aby autor tego tematu pokazał dokładne zdjęcia każdego koła zębatego bo może wina leży gdzie indziej. W sobote z samego rańca biorę się za wytworzenie takiego przyrządu. Banalna sprawa a o tym nawet nie pomyślałem :banghead: A co do tej szlifierki to genialny pomysł :clap: Skrzynia na bank bedzie latała jak nówka salonówka :biggrin: A tak na serio jak już tak się uparłeś to poszukaj na allegro części do skrzyni, jest tego bardzo dużo i jeszcze więcej... To jak się bierzesz to podpowiem że proponuje zrobić gwint 1,25. Wtedy 2 pełne obroty masz 2,5mm. Po prostu dokładniej to zrobisz. Co do stroboskopu, wystarczą dobre ledy, a ja i tak robię na żarówkę i nie ma bata czy coś takiego we wsi ;) Mogę zrobić filmik jak moto odpala po regulacji. Edytowane 5 Kwietnia 2010 przez gandziorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 postarałem sie i zrobiłem fotke dobrej jakości tryba 3 biegu dobre są w nim sprzęgła kłowe ? http://w728.wrzuta.pl/obraz/71lEhy7I6wL/mz_tryb_3_biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 (edytowane) faktycznie jakosc , jak z profi lusterka z obiektywem za 50 tys zl ( a sa i droższe) :D sprzegla klowe sa wyjechane , jesli masz dostep do frezarki albo strugarki ( nie pamietam czym to robili) , to mozna je odnowic - pod warunkiem ze robi top ktos z pojeciem bo owe kly musza byc pod pewnym katem aby sie same zasprzeglaly, , w mojej ecie zdalo to rade kosztem jedynie wiekszego luzu, miedzy zebatkami na sprzeglach klowych . Tyle ze mialem to za darmo , jesli bys mial placic to wyjdzie wsio ryba co kupno nowych zebatek. Przy okazji sprawdz wodziki , tez lubia sie wycierac. Pamietaj ze zmienia sie zebatki parami ! , bo w drugiej zebatce tez beda wyjechane kanaly na kly Edytowane 6 Kwietnia 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 postarałem sie i zrobiłem fotke dobrej jakości tryba 3 biegu dobre są w nim sprzęgła kłowe ? http://w728.wrzuta.pl/obraz/71lEhy7I6wL/mz_tryb_3_biegu na fotce widać dokładnie: tryb przepuszczający czas przeszły :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 http://allegro.pl/item968251111_kolo_przes...50.html#gallery Tu jest jakieś koło przesuwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 I już po zdjęciu widać jakość tego koła zębatego. Oddaj to do kogoś kto ma frezarkę 15 minut roboty. Potem zdystansuj te skrzynie. Wodzik styka się duża powierzchnia z kołem zębatym tylko w chwili zmiany biegu! Jeśli jest wytarty to znaczy ze koła się od siebie odsuwały. Naprawa jest o tyle trudna ze czasem ktoś skrzynie mógł rozbierać i wtedy wychodzą jakieś cuda na kiju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 I już po zdjęciu widać jakość tego koła zębatego. Oddaj to do kogoś kto ma frezarkę 15 minut roboty. Potem zdystansuj te skrzynie. Wodzik styka się duża powierzchnia z kołem zębatym tylko w chwili zmiany biegu! Jeśli jest wytarty to znaczy ze koła się od siebie odsuwały. Naprawa jest o tyle trudna ze czasem ktoś skrzynie mógł rozbierać i wtedy wychodzą jakieś cuda na kiju. Nie oceniańmy towaru po wyglądzie. Chińskie śliczne klucze wyginają się i pękają, a polskie Kuźnie które są bardziej chropowate trzymają jak sku... To skrzynia, i ważne żeby zęby było odpowiedniej twardości a reszta to dobra obróbka. Ja bym zaryzykował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 czyli muszę zmienić jeden tryb ten od 3 biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Ty czytasz te posty czy tylko udajesz głupiego. Do wymiany masz: KOŁO ZĘBATE PRZESUWNE oraz wodzik koło współpracujące jako para do tego zdystansować i złożyć;] Jak znam życie to pewnie upierdliwie jeździłeś bez 3 biegu wiec i pamiętnik będzie do wymiany. Skrzynia MZ należy do jednych z bardziej upierdliwych skrzyń przy jej składaniu można zrobić 10001 błędów;] Oddaj to do kogoś kto ma o tym pojęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 jedno kolo zebate nie zalatwi sprawy , musi wymienic pare , moze tez naprawic je na frezarce , jak pisalem w mojej mz 2 i 3 bieg byl tak naprawiany i chodzilo bez kloptu. Problemow przy skadaniu nie bylo , wazne aby wszystkie podkladki byly na swoim miejscu , a przed skreceniem polowek karteru na stale , sprawdzic czy wszystkie biegi zazebiaja sie . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Bo zostawiłeś stare koło zębate. Nowe ma już nieco inne wymiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 To jak się bierzesz to podpowiem że proponuje zrobić gwint 1,25. Wtedy 2 pełne obroty masz 2,5mm. Po prostu dokładniej to zrobisz. Co do stroboskopu, wystarczą dobre ledy, a ja i tak robię na żarówkę i nie ma bata czy coś takiego we wsi ;) Mogę zrobić filmik jak moto odpala po regulacji. Już zrobiłem dzisiaj przyrząd i wyszedł zdaje mi się bardzo dobrze jak na foto z gwintem 1,25 tak jak mówiłeś. Jeszcze tylko nie ustawiałem zapłonu bo czasu nie miałem. A o co chodzi z tą żarówką? Ona ma się zapalić jak ustawisz zapłon? Opisz to dokładniej gdzie ją podłączyć jak możesz i chętnie zobacze twój filmik jak Twoje moto pali po regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 (edytowane) Już zrobiłem dzisiaj przyrząd i wyszedł zdaje mi się bardzo dobrze jak na foto z gwintem 1,25 tak jak mówiłeś. Jeszcze tylko nie ustawiałem zapłonu bo czasu nie miałem. A o co chodzi z tą żarówką? Ona ma się zapalić jak ustawisz zapłon? Opisz to dokładniej gdzie ją podłączyć jak możesz i chętnie zobacze twój filmik jak Twoje moto pali po regulacji. Po ustawieniu tłoka w punkcie docelowym np. dla jawy 2,7mm, podłączasz żarówkę w postaci że "-" do masy, "+" do platynki. Teraz ustawiasz delikatnie płytkę zapłonu na styk tzn. że minimalne kręcisz w prawo/lewo. Kiedy się zapali, cofasz aż zgaśnie, kiedy wyczujesz ten moment że minimalne przesunięcie zapala/gasi to przekręcasz tak by na sam styk zaczęła się zapalać żarówka i tak już zostawiasz. Ps. pokaż jak ci wyszło. Edytowane 7 Kwietnia 2010 przez gandziorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.