adas7 Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Witam Mam następujące pytanie czy halsowanie motocykla świadczy o jakiejś usterce czy jest to kewstia regulacji? pozd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2004 przy dorąbanych łożyskach główki ramy moto przy małej prędkości lubi się zataczać jak po kielichu :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Co rozumiesz przez `halsowanie`? Jezeli to co ja ( lekkie zataczanie sie raz na jedna, raz na druga strone ) to masz za mocno skrecone lozyska glowki ramy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Nie znam się, ale...łożysko z tyłu też chyba jakąś rolę odgrywa. Jak poczytałem o kłopotach z prowadzeniem, dochodzę do wniosku, że wszelkie zmiany i niedokładności geometryczne w motocyklu mają na to wpływ. Niewłaściwy rozmir opon, ciśnienie w nich, stan łożysk itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Na prostej nawet nierównej jest OK, zaczyna sie na łukach gdy przyjdzie mi pokanać koleiny lub inne nierówności, moto zaczyna sie zachowywać jakgdybym sie na nim huśtał czy jakoś tak, ciężko opisać i nie wime czy to normalka czy mam coś robić w tym kierunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Aaaaa, to co innego niz myslalem. Tego typu bujanie w lukach to glownie wina lozysk tylnego wachacza - sprobuj troche dokrecic. Jezeli jednak czesto dajesz na gume to caly przod dostaje ostro po krzyzach i w takim wypadku przejrzal bym wszystkie lozyska - wahacz, glowka ramy i kola nie mowiac o tym ze slidery przedniego widelca tez sie szybciej wyrabiaja. Czyli podkrecenie lozysk wachacza, podkrecenie glowki ramy ( dokrecasz do momentu gdy kierownica zaczyna ciezko chodzic i odpuszczasz 1/3 obrotu po czym kontrujesz przeciwnakretke ) no i podniesc moto i sprawdzic lozyska w kolach starajac sie wychylac je na boki w plaszczyznie pionowej ( trzymajac opone w najnizszym i najwyzszym punkcie). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2004 nie no gdzie na koło, to jest X do tego to on sie za bardzo nie nadaje, ale posprawdzam co napisałes thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.