Skocz do zawartości

Halsowanie - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam się, ale...łożysko z tyłu też chyba jakąś rolę odgrywa. Jak poczytałem o kłopotach z prowadzeniem, dochodzę do wniosku, że wszelkie zmiany i niedokładności geometryczne w motocyklu mają na to wpływ. Niewłaściwy rozmir opon, ciśnienie w nich, stan łożysk itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na prostej nawet nierównej jest OK, zaczyna sie na łukach gdy przyjdzie mi pokanać koleiny lub inne nierówności, moto zaczyna sie zachowywać jakgdybym sie na nim huśtał czy jakoś tak, ciężko opisać i nie wime czy to normalka czy mam coś robić w tym kierunku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaaa, to co innego niz myslalem. Tego typu bujanie w lukach to glownie wina lozysk tylnego wachacza - sprobuj troche dokrecic. Jezeli jednak czesto dajesz na gume to caly przod dostaje ostro po krzyzach i w takim wypadku przejrzal bym wszystkie lozyska - wahacz, glowka ramy i kola nie mowiac o tym ze slidery przedniego widelca tez sie szybciej wyrabiaja. Czyli podkrecenie lozysk wachacza, podkrecenie glowki ramy ( dokrecasz do momentu gdy kierownica zaczyna ciezko chodzic i odpuszczasz 1/3 obrotu po czym kontrujesz przeciwnakretke ) no i podniesc moto i sprawdzic lozyska w kolach starajac sie wychylac je na boki w plaszczyznie pionowej ( trzymajac opone w najnizszym i najwyzszym punkcie).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...