mahermnih1 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Witam, Chciałbym zapytać o waszą opinię na temat tego motocykla: LINK Co sądzicie o jego kształcie i ile kasy wg. Was powinien kosztować ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitner Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Witam. Czytałem juz kiedys artykuł o tej firmie co do kształtu to jak najbardziej linia drag custom to zawsze przyciąga moje oko niestety jesli chodzi o szerokośc tylnego koła to niestety porażka 200mm to seryjne motocykle prezentują. Co do ceny to nalezy zapytac sprzedawcy wytwórcy jeśli wiesz ile ta rama u nich kosztuje to podziel sie informacja jesli nie to wystarczy zapytac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 200mm jest ok. Mija moda na 340 i więcej. Tym przynajmniej można spokojnie się bujać. Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitner Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Nie wydaje mi się żeby mijała moda na szerokie kapcie z obserwacji widac ze coraz wiecej ludzi decyduję sie na szerokie opony może fakt moze nie prowadzi sie motocykla idealnie ale cos za cos pozatym dobre zastawienie opony z przodu i z tyłu daje radośc z jazdy i efekt wizualny również. Nie wydaje mi się żeby mijała moda na szerokie kapcie z obserwacji widac ze coraz wiecej ludzi decyduję sie na szerokie opony może fakt moze nie prowadzi sie motocykla idealnie ale cos za cos pozatym dobre zastawienie opony z przodu i z tyłu daje radośc z jazdy i efekt wizualny również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 (edytowane) Wiem ile ta rama kosztuje oraz ile kosztuje komplet. Chce te motory składać i wysyłać na zachód: Belgia, Francja, Holandia. Inne ceny są dla dealerów inne dla detalicznych klientów. Realna cena za ramę to 10.000 zł. Za komplet około 30.000 zł. W skład kompletu nie wchodzi zespół napędowy, zawieszenie, koła przedstawione na fotografii. Ktoś może powie że ceny kosmos, też na początku tak myślałem ale wszystko wykonane jest profesjonalnym sprzętem (a nie w blaszaku ....) i nie jest powiedziane, że każdego ma stać na taki motor. Tylna guma za wąska też się z tym zgadzam ale myślę, że projekt wahacza można skorygować. Edytowane 2 Kwietnia 2010 przez mahermnih1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitner Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Ja obstawiałem jakies 5-7tys zł za rame z wachaczem Chodz i tych pieniedzy nie dał bym za ta ramę. Sa w polsce firmy i ludzie którzy za te i podobne pieniadze zrobia cuda i naprawde na profesjonalnym sprzecie, dostep do materiałów i narzedzi w naszym kraju stał sie juz na porzadku dziennym nie to co kiedys ze za byle czym trzeba było przejechac pół polski ( mysle ze era pocietych ram junaka i sowietów juz dawno mamy za soba) Oczywiscie plan jak najbardziej doceniam chodz nie wiem czy znajda sie odbiorcy na zachodzie ale wszystko nalezy sprawdzic i ocenic rynek może akurat warto spróbować. Nie bardzo tylko wiem co pan ma na mysli piszac "komplet"??? Co wchodzi w skaład tego kompletu???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Bak, błotnik, miska olejowa, stabilizatory, elektronika, clutch plate, ośki, elementy montażu silnika, skrzynka elektryki, i kilka detali. Ceny pojedynczych część są bardzo drogie, nie mam pozwolenia na zdradzanie cen. Mało osób będzie mogło sobie pozwolić na taki motor. Cena złożonego oscyluje w granicach od 50-80 tys. zł Całość na podzespołach Harleya i markowych firm. Z zależności od upodobania klienta. Może on kupić tańsze lub droższe podzespoły. Zainteresowałem się nim ze względu na bardzo fajną posturę i znajomości w zachodniej europie, dzięki którym może w niedługim czasie sprzedam pierwszą sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 (edytowane) w polsce jest pare osob ktore robia podobne rzeczy. co do ramy to wydaje mi sie ze 10tys to drogo.koles zrobi taką,też profesionalnie za 4000zł Edytowane 2 Kwietnia 2010 przez szkudlar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitner Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 50-80tys zł za pana "komplet" tak? Bez napedu kól zawieszenia i w ogóle no nie wiem jesli znajda sie klienci na zachodzie na to, to bedzie gitt chodz osobiscie uważam ze strasznie drogo to wszystko wychodzi orientuje sie troszke w cenach i sprzecie i jesli ktos bedzie skłonny zapłacić za rame z twoim osprzetem która mimo fajnej linii nie bedzie sie niczym szczególnym wyrózniac, powiedzmy jest to rama projektowana i wytwarzana seryjnie a nie na indywidualne zamówienie 80tys zł to wielkie uznanie dla ciebie i mam nadzieje ze tobie tez uda sie cos na tym zarobic i ze chcesz te motocykle składać z miłosci zamiłowania do nich a nie dla portfela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) Szczerze? Dziwny "komplet" obmyśliłeś. Jeśli sprzedawać takie półprodukty to raczejw kombinacji rama-wahacz-łoże silnika, bez miski, elektroniki, osi itd. Te rzeczy ludzie sami sobie dobiorą wg.uznania i nie są skazani na taki akurat zestaw części. Dałbym za tą ramę nie więcej jak 4k PLN. Goła rama z wahaczem i mocowania silnika. Resztę bym robił po swojemu. Rama stylem oraz dodatkami, głównie koła, prezentuje styl ściągnięty z Walz HC. Dobre dla ludzi którzy chcą mieć moto a`la WHC ale za znacznie niższą cenę bo mając małą różnicę $$ wybiorą produkt markowy, sygnowany WALZ HC niż "no name" made in Polska. koła 340, 360? Dobre do lansu. Motocykle są do jazdy więc 360-tka mija się z celem. 240 moim zdaniem max. kompromis pomiędzy "fat arse" a walorami użytkowymi, innymi słowy - w miarę szeroki papeć na którym da się jeszcze jechać i mieć z tego przyjemność. No chyba że ktoś lubi dawać w palnik tylko na prostej a zakręty brać "na kwadratowo" to inna bajka. Za szerokie opony +30 do lansu i -10 za logikę. :biggrin: Zbudujcie "czopra" na oponie rzędu 300+ i depnijcie się przez Alpy. Odechce Wam się szerokich opon. :biggrin: Ja osobiście wolałbym wziąć ramę od jakiegoś fachowca prowadzącego drobny warsztat, niż z dużej firmy trzepiącej prawie masówkę. Zawsze preferowałem wspieranie lokalnego rzemiosła niż zapychanie kieszeni dużym firmom. Ale jak chcesz gonić to za zachód to spoko, oby Ci się udało, Polska też potrafi i niech ludzie to zobaczą. Jakbyś bardzo chciał to mogę podesłać jakieś projekty do znajomych z redakcji brytyjskiego miesięcznika customowego (istniejącego od 27 lat), niech sami powiedzą co o tym myślą. Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) Troszkę się pomieszało. Po pierwsze nie jestem właścicielem tej firmy, tylko rozważam możliwość rozprowadzenia ich produktów na UE. Po drugie napisałem wyraźnie 30k za komplet czyli za osprzęt pokazany na fotkach co w niego skład wchodzi też napisałem. Bak, błotnik, miska olejowa, stabilizatory, elektronika, clutch plate, ośki, elementy montażu silnika, skrzynka elektryki, i kilka detali do tego rama z wahaczem. Gotowy motor wychodzi od 50-80k Ja nic nie obmyślałem nic nie produkowałem. Rama nie jest serią !!! może kiedyś jak ta firma zdobędzie licencje itp. bo jak na razie rejestracja na SAM. Temat założyłem po to abyście wyrazili Waszą opinię i dzięki za to. Nie jestem żaden pan - patrz wiek. Ponadto rozważam różne wersje, widziałem też ramy za 4k na allegro ale motory na podobnych markowych podzespołach nie różnią się znacznie ceną. Rozmawiałem z ludźmi na temat baku, żeby zrobili na zamówienie, cena wyszła porównywalna z oryginałem. Nie zawsze opłaca się kombinować. Jak znajdzie się ktoś kto da 17k e to da też i 20k e. Nie zrobi mu to różnicy, i to nie jest jedynie moje zdanie. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi. Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez mahermnih1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Pomysł nie jest zły. Jeśli wykonanie, montaż zostanie wykonana profesjonalnie cena nie powinna być zaporowa zwłaszcza dla rynków zachodnich. Najgorzej rozpocząć, pasowałoby żebyś sam na początek wyłożył te 80 tys. na zbudowanie pierwszego motocykla i próbował go sprzedać. Wątpie żeby jakiś potencjalny klient zaliczkował motocykl który jeszcze nie powstał i nie ma pewności co do efektu końcowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Spoko jak rozpocząć to ja wiem. Sam nie dam rady wyłożyć takiej kasy bo montaż motocykli to nie mój docelowy biznes. Podstawa to dobra reklama potem samo pójdzie. Na zachodzie zaczynam od pojazdów zabytkowych potem przyjdzie kolej na motocykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) No dobra reklama to podstawa. A w świecie customów dobra reklama to gotowy motocykl na różnych targach, imprezach i innych "Expo". W UK Bulldog Bash to największa impra moto w EU organizowana przez HAMC, i ichniejszy konkurs customów jest jednym z bardziej szanowanych, ichniejsze nagrody są potężnym wyznacznikiem jakości i stylu budowniczego który otrzymuje trofeum. A klas w konkursie jest sporo, jeśli nie złapiesz głównej w danej kategorii to zawsze możesz się załapać na "runner up" danej klasy co też nie jest złym wynikiem. Marzeniem każdego budowniczego z Europy jest trofeum z customowej imprezy z Norrtajle po drugiej stronie Bałtyku. Interes zaczynasz od dupy strony - najpierw się buduje gotowe motocykle a jak zyskasz uznanie to robisz półprodukty które ludzie będą kupować bo już znają Twoje wyroby i wiedzą co z tego można wyrzeźbić. No chyba że wyskoczysz od razu z czymś "pociśniętym" to ludzie rzucą się na to bo świat budowniczych moto lubi nowinki, nietuzinkowe pomysły i szalone wynalazki. A teraz mały Off-Top, tradycyjnie. :biggrin: Customowa branża to trudna branża dla świeżaków. Zwykle jest tak że ktoś zaczyna od dłubania w motongach, coś gdzieś tam przerobi, ulepszy, później następne moto, inne pomysły, nowe patenty i tak z czasem wyrabiasz sobie imię, ludzie coraz więcej o Tobie wiedzą i słyszą, coraz chętniej korzystają z Twoich usług/produktów itd. Nie ma tak że ktoś wyskakuje jak Filip z konopii i do razu jest gwiazdą. :biggrin: Najlepsi budowniczy moto zaczynali od przerobionej Vespy czy innego motoroweru w młodości. Dzisiejszy budowniczy też robią różne sprzęty, każdy następny coraz lepszy aż w końcu stają się "kimś" w temacie. Siedząc w temacie europejskich customów można czasem wywróżyć kto wyjdzie "na ludzie" swoją pracą a kto buduje na siłę żeby tylko budować i g... z tego ma. Np. taki Sooty Custom z UK - zaczynał gość od małych przeróbek, później coraz większe projekty a że lubi eksperymentować, szczególnie z własnymi odlewami alu to wyrabia sobie imię, jego pomysły są niesamowite, jakość budowy porażająca a funkcjonalność jak w zwykłym moto. Ostatnio wpatruję się co dzień w fotki jednego z jego projektów. Silnik Bandit 600, zawiasy i koła CBR900RR, włąsna rama, bak HD, kilka pomysłowych dodatków i moto wyszło takie że śni mi się po nocach. A wcale szałowo nie wygląda, wręcz niewinnie. :biggrin: Na Twoim miejscu uderzyłbym bezpośrednio do budowniczych moto którzy sami zbudują coś na Twoim zestawie, w ten sposób przetrzesz ścieżkę do branży jako dostawca półproduktów. Oczywiście pierwszy zestaw musiałbyś dać w "promocji" za free lub za jakieś grosze co by budowniczemu się to opłacało, a jak zbuduje to wyróżni Twoje imię na liście specyfikacji motocykla. Lub uderz do hurtowników z branży customowej, Oni wiedzą co rynek weźmie a czego już jest pełno. Lepiej gdyby te ramy były pod silniki japońskie bo do HD rynek jest wypchany po uszy i trudno się wbić w ten temat. A customy z japsów coraz szybciej się rozrastają chociaż rynek może jeszcze sporo przyjąć bo temat dopiero rośnie w siłę. Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Dalej mnie nie rozumiecie. To nie jest moje !!! Ja tego nie budowałem, nie widziałem nawet na oczy. To jest własność firmy PIMSTAL z Warszawy. Jeśli ja kupował bym od nich i sprzedawał (tzw. dealerka) miał bym te wszystkie akcesoria taniej, za ile nie powiem :). Nie trzeba jeździć po targach, wystawach itp. wystarczy mieć np. kontakty w 2 salonach harleya w Belgii. Jeśli moto się spodoba samo się sprzeda. Nie mówię, że wystawy są złe (bo to najlepszy rodzaj promocji) ale żeby mieć na nie kasę trzeba najpierw sprzedać parę sztuk. Szkoda prowadzić zbędną dyskusję jak rozpocząć takiego typu biznes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.