alucard19_88 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 witam zakupiłem niedawno ktm sxc lc4 i mam mały problem 1. problem z odpalaniem nie bardzo chce palic po kilku kopnieciach dopiero pali a czasami zdarza się ze wo gule nie zapali . zalewa go bęzyną zaczyna śmierdzieć a odpalić nie chce :( 2. nie wiem skąd wycieka mi jakiś olej i i rozlewa się po tylnim amorku i kole. wygląda tak jakby gdzieś wyciekało koło filtra powietrza . na siniku niema nigdzie śladu a za silnikiem wszystko schlapane . wiek ktoś może co jest nie tak?? proszę o pomoc :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 wypada sprawdzić kompresję Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alucard19_88 Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 sprawdzic kompresje ale co masz konkretnie namysli ?? nieznam sie na tym wczesniej miałem doczynienia ale z mniej skomplikowanymi motorkami wiec proszę troszkę jaśniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 sprawdzic kompresje ale co masz konkretnie namysli ?? nieznam sie na tym wczesniej miałem doczynienia ale z mniej skomplikowanymi motorkami wiec proszę troszkę jaśniej Jaśniej się nie da, czeka Cię wizyta w serwisie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alucard19_88 Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 tego sie wlasnie obawiam. ale z 2 strony i tak go mialem oddac zeby posprawdzali czy jest cos do wymiany i czy reszta jest wporzadku a pisze bo myslalem ze ktos moze mi w czyms pomóż mialem nadziej ze to nic powaznego i poradze sobie z tym problemem sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 (edytowane) mówisz że smierdzi benzyną.. ? i że gdzieś cieknie olej.. bądź dociekliwy , rozkręć i zobacz skąd cieknie, jeśli z filtra to wyjmij i się nim zajmij że tak powiem, im wiecej zrobisz Ty (i nie zapsujesz) tym więcej masz kasy w portfelu. Może Piotrowi chodziło o ciśnienie w cylindrach ?.. albo pomiarze na hamownii :D Edytowane 29 Marca 2010 przez adrian44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 co do odpalania to po pierwsze kwestia nauczenia się odpalania 4t,pewnie masz półautomatyczny dekompresator więc powinno być łatwo, regulacja i czyszczenie gaźnika,regulacja zaworów,wymiana świecy i musi odpalać bez zalewania się Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alucard19_88 Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 no mam wlasnie taki zamiar jutro po pracy siasc i popatrzec co z tym jest nie tak wiec dlatego pisze tutaj o tym problemie wczesniej było wszystko oki a dzisiaj zauwazylem po tym ze mi tylni hamulec słabo hamuję bo cala tarcza w oleju jest i zaczęły sie problemy z odpalaniem niekiedy zakali od kopa nie niekiedy to zaj**ać się można a nie odpali albo podczas jazdy i zwalnianiu nagle gaśnie i juz nie pali dopiero po jakimś czasie kopania . dzisiaj np . kopale kopalem i nic wykręciłem świece i była sucha troszku okopcona przeczyściłem , wkreciłem i za 3, czy 4 razem odpalił Nie wiem co jest grane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Kolego jesli nie masz specjalnie pojecia ani narzedzi to specjalnie z KTM lepiej i bezpieczniej dla ciebie bedzie udac sie do serwisu. W miare poznawania motocykla coraz wiecej rzeczy bedziesz mogl zrobic sam, ale startujac z punktu zero jesli chodzi o wiedze trudno ci bedzie cokolwiek pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Co do odpalania tego motocykla, to nie jest tak hop ? Kopiesz go normalnie czy masz jakąś technikę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alucard19_88 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 najpiero odkrecam krani i kopne pare razy z nacisnieta dekompresja a puzniej juz normalnie dalikatnie naciskam az zaskoczy naciskam dekompresje i kope tak mi to tlumaczono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 na zakręconym kraniku przekop parę razy odkręć kopnij raz lekko a potem odpalaj Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.