Skocz do zawartości

wyciek oleju , problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

zakupiłem niedawno ktm sxc lc4 i mam mały problem

 

1. problem z odpalaniem nie bardzo chce palic po kilku kopnieciach dopiero pali a czasami zdarza się ze wo gule nie zapali . zalewa go bęzyną zaczyna śmierdzieć a odpalić nie chce :(

 

2. nie wiem skąd wycieka mi jakiś olej i i rozlewa się po tylnim amorku i kole. wygląda tak jakby gdzieś wyciekało koło filtra powietrza . na siniku niema nigdzie śladu a za silnikiem wszystko schlapane .

 

wiek ktoś może co jest nie tak??

 

proszę o pomoc :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzic kompresje ale co masz konkretnie namysli ??

 

nieznam sie na tym wczesniej miałem doczynienia ale z mniej skomplikowanymi motorkami

wiec proszę troszkę jaśniej

 

Jaśniej się nie da, czeka Cię wizyta w serwisie

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego sie wlasnie obawiam.

ale z 2 strony i tak go mialem oddac zeby posprawdzali czy jest cos do wymiany i czy reszta jest wporzadku

 

a pisze bo myslalem ze ktos moze mi w czyms pomóż mialem nadziej ze to nic powaznego i poradze sobie z tym problemem sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówisz że smierdzi benzyną.. ? i że gdzieś cieknie olej.. bądź dociekliwy , rozkręć i zobacz skąd cieknie, jeśli z filtra to wyjmij i się nim zajmij że tak powiem, im wiecej zrobisz Ty (i nie zapsujesz) tym więcej masz kasy w portfelu.

Może Piotrowi chodziło o ciśnienie w cylindrach ?.. albo pomiarze na hamownii :D

Edytowane przez adrian44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do odpalania to po pierwsze kwestia nauczenia się odpalania 4t,pewnie masz półautomatyczny dekompresator więc powinno być łatwo, regulacja i czyszczenie gaźnika,regulacja zaworów,wymiana świecy i musi odpalać bez zalewania się

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mam wlasnie taki zamiar jutro po pracy siasc i popatrzec co z tym jest nie tak wiec dlatego pisze tutaj o tym problemie

 

wczesniej było wszystko oki a dzisiaj zauwazylem po tym ze mi tylni hamulec słabo hamuję bo cala tarcza w oleju jest

 

i zaczęły sie problemy z odpalaniem

 

niekiedy zakali od kopa nie niekiedy to zaj**ać się można a nie odpali albo podczas jazdy i zwalnianiu nagle gaśnie i juz nie pali dopiero po jakimś czasie kopania . dzisiaj np . kopale kopalem i nic wykręciłem świece i była sucha troszku okopcona przeczyściłem , wkreciłem i za 3, czy 4 razem odpalił

 

Nie wiem co jest grane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jesli nie masz specjalnie pojecia ani narzedzi to specjalnie z KTM lepiej i bezpieczniej dla ciebie bedzie udac sie do serwisu.

W miare poznawania motocykla coraz wiecej rzeczy bedziesz mogl zrobic sam, ale startujac z punktu zero jesli chodzi o wiedze trudno ci bedzie cokolwiek pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...