mauser Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 chopaki potzrebna mi pomoc przy harasie (WL) jakies dane odnosnie gaznika (LINKERT) dane regulacyjne srednice dyszy iutp. cos jakby mo za duzo wciągał paliwa. ..złopie jak smok .. (dopiero odpalony po remoncie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Qurim ma HD fakt ze duzo mlodszego ale tez mu duzo pije, z tym ze ma rozregulowane gazniki, moze i tu lezy przyczyna :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 chopaki potzrebna mi pomoc przy harasie (WL) jakies dane odnosnie gaznika (LINKERT) dane regulacyjne srednice dyszy iutp. cos jakby mo za duzo wciągał paliwa. ..złopie jak smok .. (dopiero odpalony po remoncie) Dzięki koledze grzykrzy dostałem taki link http://www.eurooldtimers.com/manualy_photos.php?id=4186 Myślę, że się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 potrzebowalbym jescze namiar gdzie kupiłbym łancuch napedowy oraz rurke do smarowania łancucha. jak ktos cos wie z góry dzienki. wam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 http://www.45parts.eu Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
william0000 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 chopaki potzrebna mi pomoc przy harasie (WL) jakies dane odnosnie gaznika (LINKERT) dane regulacyjne srednice dyszy iutp. cos jakby mo za duzo wciągał paliwa. ..złopie jak smok .. (dopiero odpalony po remoncie) pobaw się z pływakiem jeśli nie tonie kup wino, wypij , korek od dołu i ustaw do górnej krawędzi komory - w wiekszości przypadków pomaga - kłapek łańcuch w rolniczym agrolu - pozdro pobaw się z pływakiem jeśli nie tonie kup wino, wypij , korek od dołu i ustaw do górnej krawędzi komory - w wiekszości przypadków pomaga - kłapek łańcuch w rolniczym agrolu - pozdro poprawiam się - na szybkiego pisałem - do górnej krawędzi o wartość która jest w książeczce na którą kolega tu namiar podał i nie do kłapka o łańcuchach - jeśli chodzi o dwurzędówki to mam namair na gostka który fiatoskie starego rolona po 20 zeta sprzedaje nowe - dzięki za namiar na obsługe miałem to w strasznym ksero za komuny zrobione - pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Bylibysmy wszyscy wdzieczny gdyby kolega pisal swoje posty w zrozumialym jezyku. Dziekujemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
william0000 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 (edytowane) Bylibysmy wszyscy wdzieczny gdyby kolega pisal swoje posty w zrozumialym jezyku. Dziekujemy. bardzo przepraszam za frywolną odpowiedż jeżdże kolejną wla i zawsze problem z spalaniem miał związek z pływakiem teraz paliwo jest bardzo agresywne i przetapia lakiery którymi korki starych pływaków były lakierowane i starość ect przy pływaku dającym rade, replice należy wykręcić komore pływakową razem z odstojnikiem na zakręconym kraniku w otwór od dołu wepchać korek od wina / pasuje / po odkręceniu kranika i napełnieniu komory paliwem iglica zamyka dopływ i po przeciwnej stronie od iglicy między krawędzią pływaka a górną krawędzią komory powinno być 6,35 mm - miedzy krawędzią komory a korpusem nie powinno się wsadzać uszczelek ustawianie iglic wolnych i powera przy - na odpaleniu wolne 3,5 obr - power 1,5 do 3,5 potem regulujesz wolne na niskie obroty przy rozgrzanym a power najlepiej na pół trójce na biegu w czasie jazdy - czuć jak ci znika albo się pojawia - zazwyczaj to rozwiązuje temat spalania i regulacji. potem szczelność iglicy jeszcze raz przepraszam za zdawkową odpowiedż niestety nigdzie nie można na żadnym forum radzić się w temacie wl może tu Edytowane 18 Kwietnia 2010 przez william0000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 kłapek łańcuch w rolniczym agrolu - pozdro Nie jestem pewny czy pisałeś do mnie ale jeśli tak to przerabiałem dwa razy w życiu łańcuchy zakupione na składnicy maszyn i nikomu tego nie proponuję. Chcesz kupić coś bardzo rozciągliwego to kup gumę ;) Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Miałbym jeszcze pytanie odnosnie łancucha napedowego jaka ma byc rozmiar 5/8" tak mi podał sprzedawca z holandi. a w katalogu znów pisze 3/4" sam juz nie wiem wiec wole spytac przed zamówieniem. jak ktos mógłby pomóc to z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 5/8" X 3/8" Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 5/8" X 3/8" jak ma sie to rozumiec ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 podzialka (rozstaw rolek mierzony miedzy ich srodkami) x szerokość wewnetrzna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 bardzo przepraszam za frywolną odpowiedż jeżdże kolejną wla i zawsze problem z spalaniem miał związek z pływakiem teraz paliwo jest bardzo agresywne i przetapia lakiery którymi korki starych pływaków były lakierowane i starość ect przy pływaku dającym rade, replice należy wykręcić komore pływakową razem z odstojnikiem na zakręconym kraniku w otwór od dołu wepchać korek od wina / pasuje / po odkręceniu kranika i napełnieniu komory paliwem iglica zamyka dopływ i po przeciwnej stronie od iglicy między krawędzią pływaka a górną krawędzią komory powinno być 6,35 mm - miedzy krawędzią komory a korpusem nie powinno się wsadzać uszczelek ustawianie iglic wolnych i powera przy - na odpaleniu wolne 3,5 obr - power 1,5 do 3,5 potem regulujesz wolne na niskie obroty przy rozgrzanym a power najlepiej na pół trójce na biegu w czasie jazdy - czuć jak ci znika albo się pojawia - zazwyczaj to rozwiązuje temat spalania i regulacji. potem szczelność iglicy jeszcze raz przepraszam za zdawkową odpowiedż niestety nigdzie nie można na żadnym forum radzić się w temacie wl może tu ok mam jeszcze teraz pytanie odnosnie co jest gdzie? sruba regulacyjna z lewej strony gaznik (kontrowana z góry srubką na wkrętak do czego służy ? ta jest od wolnych czy od powera ?? jak możesz opisz mi cały gaznik które sruby od czego i co regulowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
william0000 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 (edytowane) podaje tel 696800125 tyrknij damy rade klapek dlaczego na necie pojawią sie się ludzie którzy poruszają temat łańcuchów do wl nie z znający się czyli nie śmigający mam już nakręcone 4 koła i posez nigdy kapy nie, rozerwało Edytowane 7 Maja 2010 przez william0000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.