Skocz do zawartości

W końcu kupiłem moto!


bart3q
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wszyscy się chwalą to i ja:)

W końcu, po obejrzeniu sporej ilości różnych motocykli, udało mi się kupić swoja pierwszą poważną maszynkę. Fakt, że nie jest ona idealna, dałem niedużo więc wymagać sporo nie muszę;) A jak sprzęt stoi już w garażu to można go dopieszczać:) Najważniejsze że już jest:)

foto

Obecnie szukam ludzi którzy coś o tym modelu wiedzą, w internecie ciężko mi coś znaleźć o tym sprzęcie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozrywaj Tribale :biggrin:

Ja bym zrobił ją na"fabrykę"....postaral sie przywrocic wyglad youngtimera

 

Gratulacje :clap: :lalag:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje :)

 

Teraz faktycznie przywrócić ją do fabrycznego wyglądu.

"Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, tribale i odpustowe świecidełka na kanapie wylatują w kosmos. To że trzeba pieścić to może i zaleta, jak się ma kasę:) Szczerze mówiąc też chciałbym przywrócić ja do oryginału, tylko ciężko znaleźć jakieś materiały jak ten oryginał wyglądał i co jest konkretnie poprzerabiane... Czacha na pewno jest dorabiana lub od czegoś innego. Co mnie konkretnie interesuje: Najpierw muszę znaleźć serwisówkę (dałem już prośbę w temacie w odpowiednim dziale) a później różne materiały, opracowania, zdjęcia... ideałem byłoby jakieś forum użytkowników takich motocykli, bo na tym nie ma ich za dużo z tego co się zdążyłem zorientować... Chciałbym się dowiedzieć jakie moto są spokrewnione, tzn od czego serwisówki by pasowały, bo z tego co widziałem to gs 550 z różnych lat dość mocno różniły się od siebie, tak jak gsx 550... a wolałbym czytać porady do swojego moto:)Pozatym muszę kupić uszczelkę pod głowicę, od jakiegoś innego modelu też by pasowała? Jest to mój pierwszy motocykl, więc jakaś książka obsługi też by się przydała... Na razie po zakupie nie miałem za dużo czasu mocniej poszperać po necie, dopiero po weekendzie się za to solidnie zabiorę. Na szczęście mam kolegę który dość dużo jest w stanie mi przy nim pomóc, i nauczyć kilku rzeczy, więc podciągnięcie jej do dobrego stanu będzie łatwiejsze:) Martwi mnie bo troszkę ściąga ją na jedną stronę, i z jednej lagi uszczelniacz puszcza... To może być wina nierównomiernie wysuniętych lag z półek? Poprzedni właściciel mówił że tylko lekką glebę nim miał, ale wiadomo jak w to wierzyć można... Na szczęście nie jest to jakieś duże ściąganie, więc nawet w przypadku krzywej ramy da się to przeżyć. I podczas mojej pierwszej jazdy (wracaliśmy autostradą na dwa moto) powyżej 110-120km/h moto zaczynało wężykować, ale już obadaliśmy że to luźne łożysko główki ramy, ponadto gdzieś czytałem że ten typ tak ma. Ale zadowolony jestem nieziemsko, w końcu moje marzenie o swoim własnym moto spełniłem:) Nawet mojej dziewczynie się spodobał;)

Edytowane przez bart3q
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, no....ładniusi sprzęt. Gratulacje. :clap:

 

Masz tu trochę fotek:

http://images.google.com/images?hl=pl&gbv=...s_rfai=&start=0

 

 

Tutaj trochę o motocyklach Suzuki:

http://www.suzukicycles.org/

 

 

A serwisówkę spróbuj pociągnąć stąd:

http://www.megaupload.com/?d=IHUDNXZN

 

 

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z gs 550 nie miałem styczności lecz dwóch moich kumpli miało bliźniaczą konstrukcję gs650 katana

sam czasem miałem okazję pośmigać jedną z nich

z wyglądu bardzo podobne lecz 650tka pędzona wałem

i jak to w starych suzach (głównie ze względu już na wyeksploatowanie) cechowały się dużym zużyciem oleju

w jednej z nich skończyła się "dwójka", a w drugiej zaczynała się kończyć

za to gang wydobywający się z tłumików był zajebiaszczy :buttrock:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mnie konkretnie interesuje: Najpierw muszę znaleźć serwisówkę (dałem już prośbę w temacie w odpowiednim dziale) a później różne materiały, opracowania, zdjęcia... ideałem byłoby jakieś forum użytkowników takich motocykli, bo na tym nie ma ich za dużo z tego co się zdążyłem zorientować... Chciałbym się dowiedzieć jakie moto są spokrewnione, tzn od czego serwisówki by pasowały, bo z tego co widziałem to gs 550 z różnych lat dość mocno różniły się od siebie, tak jak gsx 550... a wolałbym czytać porady do swojego moto:)Pozatym muszę kupić uszczelkę pod głowicę, od jakiegoś innego modelu też by pasowała? Jest to mój pierwszy motocykl, więc jakaś książka obsługi też by się przydała... Na razie po zakupie nie miałem za dużo czasu mocniej poszperać po necie, dopiero po weekendzie się za to solidnie zabiorę. Na szczęście mam kolegę który dość dużo jest w stanie mi przy nim pomóc, i nauczyć kilku rzeczy, więc podciągnięcie jej do dobrego stanu będzie łatwiejsze:) Martwi mnie bo troszkę ściąga ją na jedną stronę, i z jednej lagi uszczelniacz puszcza... To może być wina nierównomiernie wysuniętych lag z półek? Poprzedni właściciel mówił że tylko lekką glebę nim miał, ale wiadomo jak w to wierzyć można... Na szczęście nie jest to jakieś duże ściąganie, więc nawet w przypadku krzywej ramy da się to przeżyć. I podczas mojej pierwszej jazdy (wracaliśmy autostradą na dwa moto) powyżej 110-120km/h moto zaczynało wężykować, ale już obadaliśmy że to luźne łożysko główki ramy, ponadto gdzieś czytałem że ten typ tak ma. Ale zadowolony jestem nieziemsko, w końcu moje marzenie o swoim własnym moto spełniłem:) Nawet mojej dziewczynie się spodobał;)

 

Wszystko o starych Suzuki GS znajdziesz na amerykanskim forum http://www.thegsresources.com/

Uszczelka pod glowice to raczej tylko od tego modelu pasuje :).

Sciaganie na jedna strone wystepuje gdy trzymasz czy puscisz kierownice ?

Czy lagi sa nierownomiernie wysuniete z polek ?

Wezykowanie to nie luzne lozysko glowki ramy tylko zuzyte lozyska wahacza i ten typ tak nie ma, w jego czasach to byla jedna z najlepszych ram i zawieszen na rynku.

Akcesoryjna owiewka i kufer na pewno sie przydadza w przyszlosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje bardzo za wszystkie odpowiedzi, oraz za linki. Tymczasowo nie mam internetu w domu wiec nie mam za bardzo jak być na bieżąco z tematem.. Qurim ta serwisówka jest od modeli GS 550 E i GS550 ES, z tego co widzę jest kilka różnic, a np. co do wartości luzów zaworowych wolałbym mieć pewność... Ten silnik był montowany tylko w tym modelu motocykla? I czym się różnił że dostał przydomek katana? Co do ściągania na jedną stronę, występowało ono podczas tego jak trzymałem kierownicę, nie próbowałem jej puszczać. Lagi dzisiaj wieczorem obadam czy są równomiernie wysunięte. Podejrzewam że jedna laga jest krzywa, bo puściły uszczelniacze tylko na jednej ladze, więc jakiś powód tego musiał być.. Dzisiaj tez będę próbował dokręcić łożysko główki ramy żeby nie stukało, oraz sprawdzę czy występuje luz na łożyskach wachacza. Zużycia oleju ani benzyny nie mam na razie jak sprawdzić, dopiero 60km nią przejechałem;) I na razie muszę się hamować ze względu na mocno zużyty napęd, nie chciałbym żeby łańcuch mi strzelił... Jeszcze mam pytanie, skąd kupować elementy typu uszczelka pod głowicę? Na allegro raczej tego nie ma.. Z góry dziękuję:)

Edytowane przez bart3q
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boje sie ze wiekszosc elementow bedzie trudna do dostania oprocz japonskich dealerow tej marki, amerykanskiego ebay, no moze ktoregos z europejskich ( Niemcy Wlk. Brytania).

Ale rowniez sprawdz w Larsonie, Klasie, moze ktorys z nich cos ma.

Nazwa Katana to marketing suzuki chcacego doczepic jak najwiecej modeli moto do znanej nazwy. Z prawdziwej Katany ten model ma tylko zarys baku i boczkow i to po zmodyfikowaniu do wersji zlagodzonej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...