Piotr Dudek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 czyli np. w xj 600 czy gs 500 nie da rady wyregulowac luzów bez zdejmowania wałków? myslałem ze mają jakiś patent na podpieranie szklanek i wyciaganie samej płytki. takie manewry robiłem przy regulowaniu silnika escorta,stad tez bylo moje pytanie.do tej pory przy regulacjach wyciagałem wałki. Nie możesz tego uogólniać ponieważ spotykamy w silnikach motocyklowych różne konstrukcje. Jeżeli płytka zaworowa leży na szklance to nie ma potrzeby demontażu wałków. Wystarczy przy pomocy spec. narzędzia opuścić szklankę w dół i pęsetą wyjmujesz płytkę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Nie możesz tego uogólniać ponieważ spotykamy w silnikach motocyklowych różne konstrukcje. Jeżeli płytka zaworowa leży na szklance to nie ma potrzeby demontażu wałków. Wystarczy przy pomocy spec. narzędzia opuścić szklankę w dół i pęsetą wyjmujesz płytkę. 2 posty wyzej pisales ze trzeba demontowac walki rozrzadu, a przeciez w F2/3 da sie wyjac plytki bez odkrecania walkow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Wałki trzeba zdjąć, ponieważ płytki regulacyjne znajdują się pod popychaczami. http://www.musclecross.com/forum/viewtopic.php?id=97 PS. W F1 regulacja wygląda podobnie jak w CBR 1000F? http://cbrforum.com/forum/showthread.php?p=858652 Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 2 posty wyzej pisales ze trzeba demontowac walki rozrzadu, a przeciez w F2/3 da sie wyjac plytki bez odkrecania walkow. Pisałem o F4 a w F1 nie ma płytek dlatego nie można tego uogólniać. W modelu F3 też są pod szklankami a w PC25 tyż czyli jak chcesz je wyjmować? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 pęsetą wyjmujesz płytkę. Wg. mojego skromnego zdania najlatwiej wyjmuje sie magnesem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 2 posty wyzej pisales ze trzeba demontowac walki rozrzadu, a przeciez w F2/3 da sie wyjac plytki bez odkrecania walkow. Teoria ciekawa teraz czekamy na dokładniejszy opis jak w tych modelach wyjmować płytki bez odkręcania wałków rozrządu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Moj blad,pomylilem z F4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Moj blad,pomylilem z F4. Co w końcu pomyliłeś bo nie zrozumiałem? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Wg. mojego skromnego zdania najlatwiej wyjmuje sie magnesem. Magnesem nie wolno wyjmować płytek zaworowych :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Magnesem nie wolno wyjmować płytek zaworowych :banghead: Bo za naszych czasów nie było magnesów neodymowych :biggrin: Niektórzy jeszcze nie potrafią zrozumieć czym grozi namagnesowanie szklanki popychacza. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 czyli da sie zdjac płytke ze szklanki,jesli jest ona na jej górze,tuż pod wałkiem,bez sciagania wałków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 czyli da sie zdjac płytke ze szklanki,jesli jest ona na jej górze,tuż pod wałkiem,bez sciagania wałków. Oczywiście, że się da ale nie w CBR600. Bez problemu można wyjąć płytki w silnikach CB750F/900/1100, YAMAHA XJ, starsze modele Kawasaki czy Suzuki serii GS. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.