Skocz do zawartości

Cbr 600 f1 PC 23 Zawory


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czyli np. w xj 600 czy gs 500 nie da rady wyregulowac luzów bez zdejmowania wałków? myslałem ze mają jakiś patent na podpieranie szklanek i wyciaganie samej płytki. takie manewry robiłem przy regulowaniu silnika escorta,stad tez bylo moje pytanie.do tej pory przy regulacjach wyciagałem wałki.

 

Nie możesz tego uogólniać ponieważ spotykamy w silnikach motocyklowych różne konstrukcje.

Jeżeli płytka zaworowa leży na szklance to nie ma potrzeby demontażu wałków. Wystarczy przy pomocy spec. narzędzia opuścić szklankę w dół i pęsetą wyjmujesz płytkę.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie możesz tego uogólniać ponieważ spotykamy w silnikach motocyklowych różne konstrukcje.

Jeżeli płytka zaworowa leży na szklance to nie ma potrzeby demontażu wałków. Wystarczy przy pomocy spec. narzędzia opuścić szklankę w dół i pęsetą wyjmujesz płytkę.

 

2 posty wyzej pisales ze trzeba demontowac walki rozrzadu, a przeciez w F2/3 da sie wyjac plytki bez odkrecania walkow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałki trzeba zdjąć, ponieważ płytki regulacyjne znajdują się pod popychaczami. http://www.musclecross.com/forum/viewtopic.php?id=97

 

PS. W F1 regulacja wygląda podobnie jak w CBR 1000F? http://cbrforum.com/forum/showthread.php?p=858652

lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 posty wyzej pisales ze trzeba demontowac walki rozrzadu, a przeciez w F2/3 da sie wyjac plytki bez odkrecania walkow.

Pisałem o F4 a w F1 nie ma płytek dlatego nie można tego uogólniać.

W modelu F3 też są pod szklankami a w PC25 tyż czyli jak chcesz je wyjmować?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 posty wyzej pisales ze trzeba demontowac walki rozrzadu, a przeciez w F2/3 da sie wyjac plytki bez odkrecania walkow.

 

Teoria ciekawa teraz czekamy na dokładniejszy opis jak w tych modelach wyjmować płytki bez odkręcania wałków rozrządu.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magnesem nie wolno wyjmować płytek zaworowych :banghead:

 

Bo za naszych czasów nie było magnesów neodymowych :biggrin:

Niektórzy jeszcze nie potrafią zrozumieć czym grozi namagnesowanie szklanki popychacza.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli da sie zdjac płytke ze szklanki,jesli jest ona na jej górze,tuż pod wałkiem,bez sciagania wałków.

 

Oczywiście, że się da ale nie w CBR600.

Bez problemu można wyjąć płytki w silnikach CB750F/900/1100, YAMAHA XJ, starsze modele Kawasaki czy Suzuki serii GS.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...