Damiano Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Odpaliłem ale mam problem z gaźnikiem, musze go wyregulować bo nie równo chodzi tylko nie mam pojęcia jak wyciągnąć iglice, regulacja składu mieszanki jest od spodu gaźnika tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 A przed naprawą dobrze chodził? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 (edytowane) Kurde super wygląd ta głowica, ładnie to zrobili. A tak w ogóle zapytam w temacie remontu głowicy; Czy ktoś z was zna jakiś sprawdzony zakład regeneracji głowic gdzie są wstanie przeszlifować maszynowo gniazda zaworów ustawione radialnie jak Honda NX 650?? Ja robiłem to ręcznie i chyba nie najgorzej mi to wyszło ale pytam z ciekawość, w Lublinie nie ma nikogo z takim warsztatem... Co do regulacji to zobacz w serwisówce i skład ustaw najpierw na podaną tam wartość a jeśli po rozgrzaniu nadal będzie coś nie HALO to reguluj dalej. Edytowane 10 Kwietnia 2010 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Dzisiaj odebrałem głowice tak wygląda: http://yfrog.com/711001568j http://yfrog.com/721001564j Dotarte zawory, nowe uszczelniacze złożyłem i kompresja jak dzwon myśle że jutro odpale :bigrazz: . NIe miales problemow z ustawieniem luzow zaworowych, ten nowy zawor strasznie wystaje :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 No wystaje lecz problemów nie było jest spory zakres regulacji. Nadal nie moge dojsć do ładu z tym gaźnikiem na biegu jałowym chodzi w miare równo lecz co jakiś czas go troche zdusi, a czasem nawet zgaśnie, przy gwałtownym odkręceniu też dusi bardzo i strzela w wydech. Co najdziwniejsze lekko zakopci na czarno czyli jak by miał za bogatą mieszanke lecz po włączeniu ssania przestaje strzelać ale mocniej kopci, nie rozkminiam tego gaźnika. Ma ktoś serwisówke do DRki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 A próbowałeś zmienić świece bo wcześniej miałeś trochę nagaru na tłoku może to je zabiło i sprawdź filtr powietrza i drożność dolotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 (edytowane) Świec nie zmieniałem, ale będe musiał to zrobić bo oddałem głowice do roboty z jedną świecą, możliwe że to jest przyczyną tego że tak nierówno chodzi. Mam nagrany krótki filmik jak chodzi DRa lecz z jazdy 2 wyjazd DRką więc lajtowo. Wie ktoś jak wyciągnąć iglice z tego gaźnika bo nie mam pomysłu na to. Edytowane 11 Kwietnia 2010 przez Damiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Nagrałem nowy film teraz widać jak gaśnie bez żadnej przyczyny, nie wiem co mam już zrobić bo potrafi zgasnąć w najmniej odpowiedniej chwili: http://www.youtube.com/watch?v=DUqCpEUFrUU Czasem tak ją zadusi ale chodzi dalej a czasem zgaśnie, nie raz potrafi cykać kilka min i nic a czasem gaśnie od razu co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zmieniles w koncu te swiece, po jezdzie sprawdzales kolor swiec ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Co tam tak stuka? Jeszcze chyba parę remontów do zrobienia zostało :/ I ubierz się odpowiednio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zapomniałem napisać to nie silnik stuka lecz dekiel bębna w tylnym kole dźwięk sie bardzo niesie lecz po przytrzymaniu jest cicho, więc ok. Świeczki wymienie w sobote bo nie mam klucza aby odkręcić wewnętrzną swiece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Dla mnioe gaznik ma sztucznie podwyzszone obroty na wolnych, zeby nie gasl, a gasnie bo uklad wolnych jest brudny / przypchany. w zwiazku z tym moze sie rwniez przyduszac przy wejsciu na wyzsze obroty. Masz 2 wyjscia - nauczyc sie z serwisowki jak to dziala i jak go sie reguluje, albo oddac do dobrego serwisu na regulacje i czyszczenie. W kazdym razie nie spodziewaj sie ze dostaniesz tu bezplatny kurs regulacji i czyszczenia gaznikow - to raczej twoje zadanie a my mozemy tylko pomoc jak bedziesz mial jakies problemy. Zacznij od sciagniecia serwisowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Troche to trwało lecz już jest ok wyczyściłem dokładnie gaźnik, wymieniłem świece i teraz chodzi jak powinien. Tylko przy gwałtownym odkręceniu manetki gaśnie, jak dam pół gazu jest ok. Dzieje sie tak tylko na wolnych obrotach, lecz już chyba nie będe grzebał bo w jeździe to nie przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 A jakie masz ustawione niskie obroty?? Jeśli są za niskie to właśnie przez to może gasnąć, dla singla powinny być coś około 1200-1300 rph. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Nie mam obrotomierza, na słuch ok 1500, delikatnie wyższe niż u kumpla w XT 600, chyba już nie będe grzebał bo przy ruszaniu nie ma problemu w czasie jazdy też bo od ok 2500obr. już moge odkręcić na max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.