Skocz do zawartości

Suzuki DR 600


Damiano
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wedle mojej teorii pierścienie i tak sie obracają w czasie pracy

 

Zdecydujcie się w końcu czy chcecie teorii dziwnych czy praktycznych porad.

cytat:"dobrze jest przy tym uzyc starego zaworu celem prostopadlego montazu gniazda w glowicy.' a dlaczego starego ? który ma zużytą przylgnię i jest krzywy.

Zrobienie narzędzia do oprawiania gniazda trwa kilka minut i będziemy pewni symetrycznego osadzenia.

Wykorzystanie maksymalnej różnicy temperatur jest standardem ale nie przewiduje poprawek - gniazdo należy oprawić w swoje miejsce błyskawicznie i nie ma czasu na poprawki.

Z współczesnych silników jedynie firma Ducati sprzedaje wymienne nad wymiarowe gniazda zaworowe.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcesz uzywac starego uzyj nowego, tylko ja nie widze sensu aby niszczyc nowy zawor. Lepiej jest uzyc zawor uzywany w dobrym stanie, jest to na pewno tansze jednorazowe rozwiazanie a nizeli placenie dodatkowo za wykonanie urzadzenia do obsadzania zaworow, ktorymi dysponuja warsztaty zajmujce sie naprawa i regenercja glowic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcesz uzywac starego uzyj nowego, tylko ja nie widze sensu aby niszczyc nowy zawor. Lepiej jest uzyc zawor uzywany w dobrym stanie, jest to na pewno tansze jednorazowe rozwiazanie a nizeli placenie dodatkowo za wykonanie urzadzenia do obsadzania zaworow, ktorymi dysponuja warsztaty zajmujce sie naprawa i regenercja glowic.

 

dobra rozpoczniemy dyskusję na temat zamontowania nowego gniazda zaworowego o temperaturze -70 stopni w głowicę o temperaturze +300 stopni przy pomocy zaworu.

Czekam cierpliwie abyś opisał nawet łopatologicznie w punktach cały proces wymiany.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to prosta operacja ale dla doswiadczonego mechanika nie stanowi problemu. Najwazniejsze jest ustawienie gniazda w swietle otoworu glowicy i jego szybki montaz, przy takiej roznicy temperatur nie ma z tym wiekszego problemu, robilem to przy mniejszej roznicy temperatur i gniazdo osadzalo sie w swoim miejscu bez zadnego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawde powiadasz, na stronie 388 jest takie zdanie, z tym ze nalezaloby je przyjac jako wartosc akademicka :icon_rolleyes:

Na ten przyklad w mercedesie wynosi ono od 0.08-0.10, dla gniazd wykonanych z brazu z kolei wcisk montazowy wynosi 0.18 – 0.22, a dla gniazd wykonanych z zeliwa stosuje się wcisk rzedu 0.30 – podane wartości sa rzecz jasna w milimetrach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałem zawór jutro zawioze i możliwe że będe miał głowice, więc mam pytanie jak ustawić rozrząd w DRce? Na zębatce wałka rozrządu nie dopatrzyłem sie żadnych znaków, natomiast zaznaczyłem sobie na zębatce 2 kreski poziomo równo z płaszczyzną głowicy gdy wał był w GMP(oczko kontrolne T), lecz chciałbym mieć 100% Pewności że ustawie to prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...