toowdie Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Wyjaśnij mi proszę o co chodzi Ci z przejściem na mały nasad? Na 1/4 czy może 3/8"? A grzechotki można używać, tylko nie badziewia z marketu za 10zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Grzechotki mozna do tego uzywac? ty jestes powazny? czy chcesz sprawdzic czy taka grzechotka bedzie dlugo sie spisywac a moze chcesz oddac ja na reklamacje? Jak dbasz o narzedzia to ci dlugo beda sluzyc a jak nie dbasz to Twoja sprawa ale nie wporwadzaj ludzi w blad... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 (edytowane) Tak jak koledzy pisali - pneumat lub klucz z długą dzwignią, druga osoba co naciska tylny hamulec i musi puscić. Dodatkowo można spryskac penetratorem jakimś. Grzechotka - jakiej klasy by nie była, nie powinno sie jej używac to takich zadań wymagających bardzo dużej siły. Szkoda mechanizmu wewnątrz niej. Edytowane 21 Marca 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 olać grzechotkę, jak ci przepuści gdy użyjesz do niej całej siły to skończyć sie może dość nieprzyjemnie. Brak skóry na dłoniach nie jest fajnym uczuciem :bigrazz: Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 brak skóry to akurat chyba jedna z lepszych opcji :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 (edytowane) Sami rzeźnicy tu są. :biggrin: Jak nie da rady ręcznie to pchaj moto do najblizszego serwisu moto czy auto, tam na pewno mają pneumat dobry (nie chińszczyzna i kompresor z Tesco) i da radę odkręcić. Ale najpierw przyjrzyj się jaki gwint jest na nakrętce, co by wiedzieć w którą stronę kręcić. Opcja z 1,5m rura na kluczu jest skuteczna ale i niebezpieczna, albo rozbijesz sobie/komuś głowę, albo połamiesz coś przy silniku albo odkręcisz, możliwości jest wiele. A co do grzechotek z przedłużką - po to są w zestawach drążki stałe do nasadek żeby taki rzeźnik nie zakładał przedłużki na grzechotkę i nie rozj***ł jej. :banghead: Kiedyś w GN250 zmieniałem zestaw napędowy. Walczyłem z tym co nie miara, różne przedłużki i kombinacje robiłem i nic. Poprosiłem ojca o pomoc, ja trzymałem hamulec a ojciec kręcił. I też się nie ruszyła. A ojciec potrafił zerwać śruby kół w Jelczu nawet, niestety GN nie ruszył pod jego ręką. :eek: Edytowane 22 Marca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 ja w tl nie moglem przedniej odkrecic. dopiera jak na noc wd40 popsikalem, wiedzy ramiona kola a wahacz wsadzilem pret 1 cm srednicy i dobralem przedluzke okolo 1 metra to poszlo a jak przy tym strzelilo w pierwszej chwili balem sie ze cos peklo ale udalo sie. no i pret sie wygial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.