dawidmoto Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Witam was mam pytanie będzie chodziła mz 250 na zapłonie module i cewce od dirt bike 125 dirt bike to 4 t a mz to 2 t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Witam was mam pytanie będzie chodziła mz 250 na zapłonie module i cewce od dirt bike 125 dirt bike to 4 t a mz to 2 t Moim zdaniem - nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 to bedzie chdził czy nie jedni muwią ze tak inni ze nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Co to mz 250 na zapłonie module? Mz z elektronicznym zapłonem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 pisałem ze chce dac do mz zapłon od dirt bike 125 aa dirt bike to 4 suw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Nie będzie to działało. Jest inny skok i inna charakterystyka zapłony. Jeżeli chcesz założyć moduł tak koniecznie do tej mz, to poszukaj z jakiegoś 2t o tym samym skoku tłoka. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Skok tłoka nie ma nic do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 to bedzie chodził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 W MZ masz zapłon "bateryjny" z przerywaczem albo TCI, czyli bateryjny tranzystorowy. Są to zapłony indukcyjne. Do przerywacza powinieneś miec zwykłą cewkę o stosunkowo dużej rezystancji, do TCI cewkę o zmniejszonej rezystancji (o ile moduł ma ograniczenie maksymalnego prądu cewki). Zapłony CDI, czyli kondensatorowe działają na zupełnie innej zasadzie, zasilane są napięciem ok. 300V i mają małe cewki WN o bardzo małej rezystancji. Zapłon typu CDI w MZ znajdziesz prawdopodobnie tylko przy nowym zapłonie VAPE. Odpowiedź jest prosta - od czajnabajka zapłonu nie założysz. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 witam dowiedziałem się że będzie mz 250 2t chodziła na takim zapłonie od dirt bike 125 w 4t tylko jak silnik będzie miał 6 tys obrotów to moduł odbierze to jako 12 tys . a i pytanie czy czujnik może być przykręcony pół centymetra od tego paska na magnecie przykręcony czy musi idealnie przylegać do niego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 (edytowane) witam dowiedziałem się że będzie mz 250 2t chodziła na takim zapłonie od dirt bike 125 w 4t tylko jak silnik będzie miał 6 tys obrotów to moduł odbierze to jako 12 tys . a i pytanie czy czujnik może być przykręcony pół centymetra od tego paska na magnecie przykręcony czy musi idealnie przylegać do niego ? Twój silnik to do 6 tysi raczej dochodzić nie będzie. MZ to dwusuw, a nie czterosuw - poznaj zasadę działania obu. Resztę wytłumaczyli Ci koledzy w postach wcześniejszych. pozdro ps. Skoro się gdzieś dowiedziałeś, że zadziała to po co tu pytasz? Edytowane 18 Marca 2010 przez Peterek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 witam dowiedziałem się że będzie mz 250 2t chodziła na takim zapłonie od dirt bike 125 w 4t tylko jak silnik będzie miał 6 tys obrotów to moduł odbierze to jako 12 tys . a i pytanie czy czujnik może być przykręcony pół centymetra od tego paska na magnecie przykręcony czy musi idealnie przylegać do niego ? To jakiś specjalny moduł z serii inteligentnych? Sprawdź dokładnie jak to działa w chinolu i pomyśl - myślenie naprawdę nie boli. W MZ250 będzie działał na 100% pod warunkiem, że przełożysz całe magneto wraz z wiązką instalacji. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Podepne sie pod temat, mam MZ 150 z zapłonem eletronicznym, ktoś wcześniej pisał że do tego układu musi być inna cewka może mi ktoś wytłumaczyć jaką cewke musze kupić żeby to działało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 zobacz jak nie bedzie iskry na tej co masz to wtedy zmień ale powinna chodzic . a ta moja mz na stówe bedzie chodziła na zapłonie od dirt bike 125? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 No jeśli przełożysz całość pytanie po co pchać w ten niemiecki silnik chińska myśl techniczną ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.