michoa Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 witam Mam takie pytanie jak działa blokada na module zapłonowym w dt80lc ?? jej zadaniem jest uniemożliwienie przekroczenia 7tys obr czy tylko pogorszenie przyśpieszenia ?? tam w ogóle jest blokada ??bo spotkalem sie z kontrowersyjnymi opiniami że ten słynny kondensatorek co trzeba zlutować to nie blokada ..... z góry dzięki za odpowiedź Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 (edytowane) witam Mam takie pytanie jak działa blokada na module zapłonowym w dt80lc ?? jej zadaniem jest uniemożliwienie przekroczenia 7tys obr czy tylko pogorszenie przyśpieszenia ?? tam w ogóle jest blokada ??bo spotkalem sie z kontrowersyjnymi opiniami że ten słynny kondensatorek co trzeba zlutować to nie blokada ..... z góry dzięki za odpowiedź Dt 80 lc2 była zablokowana na CDI (zapłon) dyfuzorze i na końcówce. A z odblokowaniem modułu przez zmostkowanie kondensatora to różnie bywa w jednym module działa to a w innym nie. Tu masz temat o blokadach http://yamahadt.cenebit.biz/topics31/bloka...-lc-ii-vt66.htm Edytowane 16 Marca 2010 przez ponczo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Ja miałem cztery moduły CDI, tylko jeden był rozbierany przezemnie ale żaden nie był blokowany. IMO jeśli Ci fura słabo ciągnie to wina silnika. Fabryczny stopień sprężania to 6,9 albo coś koło 7 a sam sprzęt ma 9 koni mechanicznych. Moja DT stawia jakieś dziwne opory w skrzyni biegów. Nie wiem czy to tak ma być czy źle poskładałem sprzęt ale ogólnie to ta maszyna po prostu źle znosi starzenie się :icon_rolleyes: Ale do nauki jazdy nadaje się nawet bardzo do puki jest sprawna :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 (edytowane) Dt 80 lc2 była zablokowana na CDI (zapłon) dyfuzorze i na końcówce. A z odblokowaniem modułu przez zmostkowanie kondensatora to różnie bywa w jednym module działa to a w innym nie. Tu masz temat o blokadach http://yamahadt.cenebit.biz/topics31/bloka...-lc-ii-vt66.htm tak tylko ze kolega pytał o LC a nie LCII ;] Wszystko zalezy od tego jaki masz typ modułu, przeczytaj na nim jaki ma symbol i poszukaj w necie co o nim gadają... mnóstwo już było o tym mówione na necie i nie tylko... Edytowane 17 Marca 2010 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 mnie nie chodzi o moc co o chamskośc zadziałania blokady :D Na wyższych biegach dochodzi do 7 tys i po prostu nie idzie dalej jak zrobie redukcje to przez ułamki sekundy ma wyższe obroty po czym hamuje silnikiem do 7 tys (nawet jak mam gaz na opór ) czyli redukując bieg zamiast dostać mocy hamuje :D najgorzej jest na 1 bo jak dojdzie do 7 tys to jest efekt zbliżony do odcinania zapłonu strasznie szarpie i obrotomierz jakby odbija (wygląda to tak jak w ścigaczach odcięcie zapłonu ) na luzie też kończy na 7 tys obr.... vmax 75km/h zarówno z 2 osobami jak i z jedną (przyśpieszenie też jest praktycznie takie same co moim zdaniem świadczy o świetnej kondycji silnika skoro dodatkowe 100kg nie robi wrażenia :D ) silnik jest zdrowy bo na koło idzie ją z łatwościa wyrwać, przyśpiesza świetnie, odpala z 1-2 nawet zimna i bez ssania na wolnych chodzi równiutko i to nawet zimna i jest odczuwalnie mocniejsza od mtxa (mimo ze ciagnie do 7 tys ) więc wszystkie znaki na niebie i ziemi wyglądają że jest zablokowana......ten motocykl ma masakryczny ,,strzał'' w mocy gdzieś przy 5-6tys obr a na 7 tys kończy więc ani dobrego zrywa zrobić ani na gumie latać :D spisze to oznaczenia z modułu i wtedy bedziemy myśleć dalej...tam moduł jest przymocowany do ramy jak zdejme siedzenie to go znajde czy coś jeszcze trzeba rozkręcać ?? Ale do nauki jazdy nadaje się nawet bardzo do puki jest sprawna icon_mrgreen.gif mnie wystarcza i myśle że szybko mi sie nie znudzi :D mtx miałem ponad rok i nie nudziła mi sie wcale, bardziej ja nie umiałem jeździć niż jej mocy brakowało :D jak nie będzie sie psuć to więcej mi do szczęscia w tym sezonie nie potrzeba....jeszcze słońce nie wyszło dobrze śnieg leży a ja już 30km po bezdrożach zrobiłem :D i dam sobie jaja uciąć że odblokowana ma więcej jak 9 KM.....mtx 80c (powietrzak bęben z przodu) ma 8KM a r2 ma 10 i tego jestem w 100% pewny a dt jest mocniejsza nie wierze w jakieś tam 15-16KM z seri ale wydaje mi sie że 12 musi mieć :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 I dobrze trafiłeś- DT 80 chłodzona cieczą ma w standardzie 12 koni. Jeśli chcesz, aby Ci DT wkręcała się wyżej, zmień dyfuzor na Giannelli, będziesz mógł sobie ją przeciągnąć aż za obrotomierz. Gwarantuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Z tym psuciem to się nie rozpędzaj, wiem co mówię. Miałem kilka silników DeTki w rękach :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 (edytowane) http://allegro.pl/item970859500_yamaha_dt_...y_oryginal.html ktoś jest w stanie powiedzieć po symbolu modułu czy to moduł zablokowany czy odblokowany ?? generalnie tak czy srak zanim zaczne coś kombinować, kupie 2 moduł bo mam 2 lewe ręce i jak ryjąc w module uszkodze płytke albo coś źle zrobie i uszkodze moduł to żeby nie unieruchomić sobie motocykla na początku sezonu...więc może bym kupił odrazu odblokowany i sie nie paprał :D ewentualnie gdyby ktoś miał schemat elektryczny odblokowanego modułu i podrzucił link też bym sie nie obraził :D Edytowane 24 Marca 2010 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Kup moduł od Aeroxa, Aprili SR itp. Będziesz pewien że nie jest blokowany. Różnice niewielkie, tylko w wyprowadzeniach przewodów. Schemat modułu z Aeroxa: http://www.motelek.net/andere/cdi/ducati_cdi2.png Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 jesteś pewny że w jadźce zadziała ??kiedyś budowałem moduł do mtx 80 i niestety iskry ani widu ani słychu..... koszt budowy takiego modułu to jakieś 15 zł (kwestia sklepu też ) i jestem to w stanie zrobić sam tylko o tyle że musze jechać 50km po tyrystor lub zamówić wysyłkowo bo w okolicy nie do dostania :D absteller to gaszenie ?? i co to za dioda semikron sk 1/16 ?? to jest prostownicza szybka (schotkiego chyba tak to sie pisało :D ) i jakie ma parametry ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 alez ten układzik jest prosciutki :) trzeba złożyć i sprawdzić :D ten semikron to chyba shotky chociaż nie jest tak oznaczony. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_op Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 To zwykła dioda prostownicza . 1600V, 3 ampery. Jak dla mnie na wyrost. Odpowednik : BY1600 http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/...RON/SK1/16.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 wsadziłem 1n4007 ale i tak coś nie chce działać na testerze z dynama :D jakby ktoś mógł zerknąć http://zaplon.pl.tl/S%26%23321%3Bawek-_z-L...nu-motoplat.htm na samym końcu jest jak zbudować tester z dynama rowerowego i trafka z budzika....ja mam dynamo z nrd 6v 3wat , trafko 220v/6v 3wat i generalnie generuje taka ,,przetwornica'' wysokie napięcie bo jak naładuje nią kondensator 2.2uF/400v i potem przytkne do cewki WN to na swiecy jest mocna iskra aż słychać trzask(i widać iskre ) teraz jak podłacze pod to moduł to mam problem z wyzwalaniem bo: -jak zakręce szybko dynamem a potem szybko zewre katode i anode tyrystora to na świecy jest iskra -jak zakręce szybko dynamem a potem podłacze zasilacz 9v do wejścia impuls to naświecy jest iskra więc nie wiem czy uznać układ za sprawny i kombinować z zalaniem go i montażem do moto czy coś jest źle ??według tej stronki przy powolnym kręceniu dynamem powinien być snop iskier a u mnie nic sie nie dzieje (ale kondensator 1uF/400v sie naładuje, wystarczy potem do wyzwalania podać 9v i iskra przeskoczy ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 zmieniłem układ na prostszy z dynamem działa :D stestuje na dniach z motocyklem Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.