Nitomen Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 bez przesady to prymitywny singiel konstrukcjyjnie z lat 80 , zwykly lotos nie zrobi mu krzywdy. Nie popadajmy w paranoje , ze tylko oleje po 30zl litr nadadza sie do motocykla. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 bez przesady to prymitywny singiel konstrukcjyjnie z lat 80 , zwykly lotos nie zrobi mu krzywdy. Nie popadajmy w paranoje , ze tylko oleje po 30zl litr nadadza sie do motocykla. To nie paranoja tylko fakty. Powiem krótko - po co kupować papier toaletowy jak przed wojną wycierali dupę gołą ręką ? Nie szanujesz swojego motocykla? Twoja sprawa ale nie namawiaj innych do stosowania wyrobu olejo-podobnego bo biednych z zasady nie stać na tanie zakupy. W/g Ciebie TT600R to prymitywny sprzęt bo w naszym kraju wtedy produkowano super sprzęt typu WSK. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 qmpel z 8 lat temu cbr 1000 dual utopil w stawie jak robil jezusa, moto zgaslo w stawie , wyplukal olejem z 5 x ( zala mineralem odpalil spuscil i tak w kolko) moto do tej pory smiga z paroma setkami nawinietymi :lalag: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 to dziwne , bo samochody na tym jezdza od poczatku do konca swojego zywota i nie wylazi korba bokiem , a zalanie go do moto na 5 -10 km to tragedia i niszczenia silnika. Lalem do swoich singli olej do diesli mineralny shell rimula , jezdzilem po 15 tys km na rok , czesto gesto w terenie gdzie olej mial ciagle 120 -130 stiopni i krzywda sie im nie stala Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Jakiś czas temu znajomy wleciał xtciakiem do jeziora, spuściliśmy mleko, zmiana filtra i świeży olej - od tamtego czasu nakulał nim 30k km i jakoś działa dalej :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 a moto na pęknietym weżu odmy normalnie jezdziło? u mnie kiedys spadła obejma dosiskająca wąz odmy do airboxa i efekty był taki, ze normalnie pracował tylko do ok 1.5RPM, a po dotknieciu gazu gasł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 tak na zakończenie ttr zalałem olejem samochodowym jakimś po 10 zł, pierwszy raz odpaliłem przejechałem sie kawałek i zlałem szlam, silnik wystygł zalałem drugi raz nowym olejem również samochodowym przejechałem sie już troche więcej i zlałem już prawie czysty olej, zalałem olejem motocyklowym i wszsytko pięknie i ładnie ;] moto chodziło normalnie z tym pęknieciem oczywiście filtr oleju tez nowy ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.