Vector Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Witam Panowie, pytanie, moto za jakiś czas daję na regulację zaworów, myślę, że wszystko sam rozbiorę zawiozę tylko i wyłącznie na samą regulację. Teraz pytanie, wymieniać na nową uszczelkę pokrywy zaworowej czy zostawić starą? Reugulował ktoś z Was zawory w 954? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Tam jest gumowa uszczelka? Jeśli tak to stara powinna być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Jest gumowa, która ma 8 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Jak zdejmiesz dekiel to zobaczysz jak wygląda. Rok temu u kumpla robiliśmy regulacje w F4 '00 i uszczelka wyglądała ładnie, o ile dobrze pamiętam to posmarował ją delikatnie silikonem i jest git :) PS Też regulacja mnie czeka, a cena nowej odrzuca :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 (edytowane) PS Też regulacja mnie czeka, a cena nowej odrzuca :biggrin: Znalazłem w Larssonie za 180, ale tylko na zamówienie, zobaczymy co odpiszą, czy w ogóle są w stanie ściągnąć. Maniek ile masz w swojej nakulane? Edytowane 3 Marca 2010 przez Vector Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 (edytowane) Gdy zdejmiesz pokrywę musisz sprawdzić każdy centymetr uszczelki 'naginając' ją i patrząc czy nie ma pęknięć, jeśli nic nie zauważysz to zostaw starą jak będzie sparciała to musisz wymienić. Sylikon dajesz tylko w 'zakolach' w pokrywie i silniku, reszta uszczelki na sucho. P.S wydaje mi się że sama regulacja i regulacja z rozebraniem i złożeniem wszystkiego powinna mieć taką samą, cenę demontaż i montaż innych elementów jest wliczony w cenę regulacji zaworów w takim silniku. Edytowane 3 Marca 2010 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Cena masz pewnie i rację, ale jestem uczulony na grzebanie przez kogokolwiek przy moim moto więc chciałbym ograniczyć ten fakt do minimum :biggrin: :wink: Piotrze, Adamie...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 dobrze ludzie pisza. co do nowych uszczelek to tylko i wylacznie oryginalne hondowskie - podroby czesto gesto nie trzymaja wymiarow. na 99% to co masz bedzie po takim przebiegu w dobrym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Ile masz nastukane na tej 954 ? Mozesz sam sprawdzic luzy,na 97% beda O.K.,jezeli nie to wtedy ewentualnie mozesz to oddac fachowcom. CBR954 ma typowy oklad shim pod szklanka. W sprawie uszczelki,o ile do tej pory nie ciekla i nie zostanie uszkodzona podczas demontarzu to nie ma zadnych przeszkod zeby jej z powrotym nie uzyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Ile masz nastukane na tej 954 ? Mozesz sam sprawdzic luzy,na 97% beda O.K.,jezeli nie to wtedy ewentualnie mozesz to oddac fachowcom. CBR954 ma typowy oklad shim pod szklanka. W sprawie uszczelki,o ile do tej pory nie ciekla i nie zostanie uszkodzona podczas demontarzu to nie ma zadnych przeszkod zeby jej z powrotym nie uzyc. Tomek, teraz mam 21,500 tysiąca, według serwisówki powinno się sprawdzać przy 25,,600 tysiącach, chciałem się w sumie pośpieszyć... Dlatego chętnie wezmę pod uwagę fachowe porady :) Szynszyll, dzięki za info, na przyszłość będę wiedział. Tylko oryginał pwnie ze 400 zeta będzie kosztować :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Ja u siebie mam ponad 22 kkm. Jeśli chodzi o Larssona to się nie skuszę, oryginał można nabyć za ok. 180zł. Jednak obstaję, że ta którą masz da radę - Japan ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Potwierdzam to co napisal tomekd - przede wszystkim sprawdz luzy bo mozliwe ze sa OK. Uszczelka spokojnie ta sama, ja wymienilem 16 letnia tylko po to zeby stwierdzic ze wyrzucilem pieniadze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Okej, dziękuję Wam za odpowiedzi. Muszę jeszcze sprawdzić w instrukcji czy do sprawdzenia luzów muszę ściągać wałki rozrządu bo jeśli tak to już sam raczej tego się nie podejmę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Okej, dziękuję Wam za odpowiedzi. Muszę jeszcze sprawdzić w instrukcji czy do sprawdzenia luzów muszę ściągać wałki rozrządu bo jeśli tak to już sam raczej tego się nie podejmę... jak zdejmiesz wałki to nie będzie na czym zmierzyć luzu :icon_mrgreen: luz mierzysz właśnie między krzywką wałka a szklanką :) Jak już zdejmiesz pokrywę głowicy to mając odpowiedni szczelinomierz (patrz serwisówka), na pewno sobie poradzisz :) O ile pamiętam serwisówka opisuje tę czynność krok po kroku, więc nikt prócz Ciebie nie będzie musiał przy tym "grzebać" :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Maniuś, o ja tępy :banghead: Teraz dopiero wszystko przestudiowałem. Dziękuję, powiedzmy, że wszystko jasne :biggrin: Ewentualnie będę pytał w temacie. Tylko niech się zrobi trochę cieplej :( Dzięki :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.